Hop til indhold
Guest Soylent Green

Jennys thaimassage

Recommended Posts

Guest Soylent Green

Ærede Eroguide-brugere

Nu er den gal igen.

Jeg har en mistanke om, at de fleste thaiklinikker benytter lækre unge thaikvinder som blikfang for at lokke os til klinikken. Når vi så med stiv dolk banker på døren, så er der en ældre tankløs kvinde som lukker os ind og giver os massage.

Jeg overvejer at besøge Jennys Thaimassage, men er kommet i tvivl om jeg nu også kan være sikker på at blive "behandlet" af én af de to kvinder, som er på hjemmesiden.

Mit spørgsmål til jer er enkelt: Har I nogensinde fået massage af andre end de 2 kvinder for fotoet? www.jennys-thaimassage.dk

På forhånd tak for hjælpen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skulle denne her ikke være lagt et andet sted ? det har vist ikke meget med en anmeldelse at gøre.

Jeg har tidligere været hos Jenny og fået massage af piger der ikke var foto af så det kan du da godt

opleve

the rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har tidligere fået massage hos Jenny og de billeder der dengang var på hjemmesiden var også dem der gav massage, det ene af billederne der i dag er på hendes hjemme side er Jenny selv

Redigeret af dino10

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mit spørgsmål til jer er enkelt: Har I nogensinde fået massage af andre end de 2 kvinder for fotoet? www.jennys-thaimassage.dk

På forhånd tak for hjælpen.

Det rigtige link er

www.jenny-thaimassage.dk/

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det rigtige link er

www.jenny-thaimassage.dk/

Har været der et par gange og henne til venstre er Jenny, henne til højre kan jeg ikke huske navnet på men er meget ung og genert.

Første gang jeg var der fik jeg massage af 2 piger henne til højre og en anden ældre. Da det var tid til vende om spørger den ældre om om jeg vil have en hånd, med den unge! Ja tak da og fakstisk lidt frækt at den ældre spurte mens den unge stod og smilde genert og kiggede ned i gulvet. Men hun klaredet det fint og det var en dejlig afslutning. Og ja den ældre smutte da hun havde spurt :-)

Den anden gang var det Jenny selv og hun kan sig kram hele vejen, er aldrig blevet skuffet hos dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vel efterhånden 3-4 år siden, jeg sidst besøgte Jenny. Det var i Ålborggade.

Hun giver en god massage og er fræk som bare pokker.

Første gang, jeg var hos hende, har jeg nok virket lidt tungnem, for på et tidspunkt trak hun resolut op i nederdelen og åbenbarede et, vrikkende, trusseløst understel.

Hun var da ultimo 40 og et flot kvinde i ordets klassiske betydning. Hun må så nu være lidt inde i 50-erne, men efter billederne at dømme stadig en flot kvinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej X

Som du skriver var det 4 år siden du besøgte Jenny

Dengang var hun lækker men ikke så lækker at jeg ville give 600 for hj hvor jeg ikke måtte røre hende.

For et halvt år siden besøgte jeg igen jenny men fik massage af sugar

Jeg så Jenny og hun er blevet ældre og se på

The

Rider

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Soylent Green

Nu fik jeg så prøvet Jennys Thaimassage med en buttet ung kvinde ved navn Nat som den primære massør. Hun skulle lige spise færdig inden hun kunne massere mig, så Jenny lagde for!

Hun har - for en thaikvinde - nogle særdeles store og ægte bryster.

Massagen var på det jævne uden lir som opvarmning til det endelige spørgsmål: Skal Lillemand også have massage?

Jeg fortrød, at jeg takkede ja til et HJ. Hun havde ikke gejlet mig op inden, så jeg var nødt til at få visuelle stimulanser. Hun til toppen af formedelst 200 kr. Jeg måtte dog ikke kramme eller slikke på dem, fordi hun havde menses! ( Tankevækkende så mange thaikvinder har menses når kunden vil have lidt lir! )

Hun begyndte at virke irriteret fordi jeg ikke kom inden 30 sekunder, så hun hev og sled alt for energisk i Lillemanden. Det hjalp ikke på det, så jeg blev nødt til at tænke på Side 9 pigen for at komme.

Massagen var hverken fugl eller fisk, og prisen for massage, HJ og kig på brysterne til i alt 800 kr var  for dyrt.

Jeg vil ikke anbefale andre at tage derhen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Soylent Green - meget ærgerlig oplevelse! Endte du så med alene at få massage af Jenny?

Beklager, at jeg ikke nåede at kommentere her, inden du tog afsted. Jeg har bestemt også haft rigtig gode oplevelser med Jenny i Aalborggade-tiden. Men din oplevelse bekræfter min oplevelse af en nedadgående tendens for hendes massage og ekstraydelser siden den sidste tid i Aalborggade. Og det er bare blevet 'værre' i Vardegade. Det er klart og helt fair, at det er en forretning, hun og alle andre massører driver; det virker bare ikke som om, Jenny længere orker at give sine kunder det indtryk, at hun vil give god service i stedet for, at der er tale om ren business og om at få 'jobbet' overstået.

Redigeret af Swoosh

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Soylent Green

Nej, Jenny startede med at nusse mig mens Nat spiste færdig!

Generelt så har thaimassører har kun blikket stift rettet mod kundens tegnebog. Jeg er færdig med dem!

Soylent Green - meget ærgerlig oplevelse! Endte du så med alene at få massage af Jenny?

Beklager, at jeg ikke nåede at kommentere her, inden du tog afsted. Jeg har bestemt også haft rigtig gode oplevelser med Jenny i Aalborggade-tiden. Men din oplevelse bekræfter min oplevelse af en nedadgående tendens for hendes massage og ekstraydelser siden den sidste tid i Aalborggade. Og det er bare blevet 'værre' i Vardegade. Det er klart og helt fair, at det er en forretning, hun og alle andre massører driver; det virker bare ikke som om, Jenny længere orker at give sine kunder det indtryk, at hun vil give god service i stedet for, at der er tale om ren business og om at få 'jobbet' overstået.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Generelt så har thaimassører har kun blikket stift rettet mod kundens tegnebog. Jeg er færdig med dem!

Det er vist nok der de fleste indenfor branchen kigger hen, når det kommer til stykket ;)

Det har alle der leverer en ydelse eller vare iøvrigt også.

Det forhindrer dog ikke sælger i at være et sympatisk menneske. Det er blot sådan samfundet er indrettet. Man bytter ydelser/varer med penge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, Jenny startede med at nusse mig mens Nat spiste færdig!

Jeg er også ked af at jeg ikke var hurtigere til tastaturet. På den anden side skal jo pigerne gerne nogen gang have en ny chance, men spørgsmålet er nok hvis Jenny ikke har haft alle chancer hun skal have.
Det er en ærgerlig oplevelse du har haft der, men hvis du havde læst lidt mer om stedet herinde, så havde du været advaret. Jeg og flere andre har skrevet om Jenny's nedtur fra et rigtigt sjovt sted på Ålborggade, til et kedeligt fupsted på Vardegade.

Lige præcis det du har oplevet: Jenny der snyder lidt med at lade som at hun skal gejle op, en anden model der tager over og udfører elændig massage med tilbud om ekstra til latterlige priser .... lige præcis det er vi nogle stykker der har skrevet om tideligere.

Men selv om alt selvfølgelig handler om penge, mener jeg ikke at Jenny's er typiskt for thaistederne. Det findes stadig meget sjovt derude. Den sidste ugen har vi f.eks kunnet læse om. unips eventyr i Hellerup og APmøllers og Tommyboys i Frederiksberg. Og selv har jeg ikke haft en kedelig thaioplevelse på mindst halvandet år.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan jo læse at oplevelserne dette sted variere i kvalitet, men det er ellers et sted som i min bog er "Gentagelsestruet" og det på baggrund af et enkelt besøg jeg aflage for ca. 3 mnd. siden. Det var ikke Jenny der stod for massagen, men pigen fra hjemmesiden. Hun var sød og massagen var ok. Hun begyndte tidligt at pirre på spir og boller og jeg var vældigt i stødet. Da stangen var fuldt udvokset og jeg stadig lå på maven, trak hun mig op på alle 4 og gav mig et frækt HJ bagfra med god pirring af boller og baller samtidig. Da klimaks var tæt på stak hun rutineret den anden hånd ind og fangede klatten så jeg ikke skulle ligge på en våd briks efterfølgende. fik efterfølgende resten af min massage. Det var frækt og stemningen var god. Samlet pris 500,- Så Jennys skal mininmum besøges en gang mere af mig før jeg er skræmt væk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har Været hos Jenny flere gange.

Det var meget bedre da det lå i Ålborggade. Der grinede de og flirtede meget mere.

På det seneste har hun dog virket lidt sur.

Jeg har derimod haft rigtig god oplevelse med Nat med de fantastiske brystet. Hun er fræk og med på hele pakken.

Jenny sagde sidst at Nat snart kom tilbage fra ferie.

Redigeret af Doktor Sugardaddy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har Været hos Jenny flere gange.

Det var meget bedre da det lå i Ålborggade. Der grinede de og flirtede meget mere.

På det seneste har hun dog virket lidt sur.

Jeg har derimod haft rigtig god oplevelse med Nat med de fantastiske brystet. Hun er fræk og med på hele pakken.

Jenny sagde sidst at Nat snart kom tilbage fra ferie.

Fik af afprøvet Nat i dag. Meget sød og skarp men lidt for buttet for mig selvom hun ser godt ud og har fantastiske nødder. Gik kun for massage som hun klarede udmærket.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rigtige store fyldige og ÆGTE Thai juggs (e-f skål)

For dage tilbage besøgte jeg Nat, hende på billedet til højre. Har længe kigget rundt i miljøet efter en thai med store bryster. Bestilte en times massage og "my god" hun er lækker (syntes jeg) - jeg bestilte uden tøj på overkroppen, lidt blandet godt :-)  og massagen gik igang, snakkede lidt om løst og fast inden hun gjorte mig tavs ved at massere mig på ryggen, mens jeg kunne mærke hendes tunge bryster dansede ned over min ryg... gik næste i trance, tænder totalt når jeg er med asiater med store (altså STORE bryster - wtf). 

Anden halvleg på ryggen, vendte mig om, hende siddende mellem mine ben med store olierede bryster med store areolas ....uhhhhhhh.. de næste 20 min var himmelske, jeg kiggede hende dybt i øjnene og nød synet - nød synet af de store olierede juggs der sejlede rundt for til sidst at blive oversprøjtet .... tak for that juicy event ....  tilbage ,,,,, as soon as possible....

Please løft gerne sløret for andre asiater med store juggs >= D-skål

Velbekomme de Herre

Bambota

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey Maestro,

Yes måtte røre og smage ummm - bliver squ helt lun ved tanken igen på denne tidlige efterårsnat.... Og hvad gav jeg for den ..... Tror en 7-800 slag - 555

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey Maestro,

Yes måtte røre og smage ummm - bliver squ helt lun ved tanken igen på denne tidlige efterårsnat.... Og hvad gav jeg for den ..... Tror en 7-800 slag - 555

Super. Skal helt klart afprøves af Maestro :)

Hvad betyder 555, som du skriver?

-Maestro

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...