HappyHippo 4624 Skrevet 2. Juli, 2014 jeg er ret nysgerrig og er stor fan af bryster, ja nærmest afhængig på et plan for mit vedkommende skal de helst være lige lange, uden dog at være lange de skal være fyldige og ikke som en pose med en 5'er men hvor er de ægte og hvornår er de kunstige ? mange skriver '100% naturlige bryster' eller 'bløde og lækre C skåls bryster' den første bør så være naturlig, altså ikke noget indgreb, mens den anden næsten med garanti er 'lavet' eller hvordan hænger det sammen ? kan man forlange at hvis der i annoncen for GP'en står at det er 100% naturlige bryster, kan man så bede om det eller hvordan spørg man indtil om det passer og hvad gør man hvis der er løjet om det og man finder ud af det når man har betalt ? eksempler http://www.sexyclub.dk/girls/amanda2/index.html (ægte) http://www.sexyclub.dk/girls/selina/index.html (er næsten sikker på de er lavet) her er lidt blandede bryster jeg kan lide nr 1,5,6,9,10,13,14,21og22 som nok er 'hverdags bryster' hvis man ellers kan få øjnene væk fra ikea koppen, så syntes jeg at hendes bryster er super dejlige, men er de ægte ? jeg elsker bryster 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 2. Juli, 2014 Hende på det store billede, har ikke ægte bryster. Du kan endda se hendes ar under højre bryst. Kh Maii (naturlig F...) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 2. Juli, 2014 Sjovt med et brystekort. Personligt synes jeg nr 5 og 10 er de dejligste. IKEA-kop-ejerindens bryster siger mig ikke noget andet end at de er lavede - men hun har da en smuk hals. B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3658 Skrevet 2. Juli, 2014 Åh ja bryster. De er sku dejlige. Jeg må indrømme at min faste lege kammerats bryster har en stor plads i mit hjerte. De er perfekte i mine øjne :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 2. Juli, 2014 her er lidt blandede bryster jeg kan lide nr 1,5,6,9,10,13,14,21og22 som nok er 'hverdags bryster' Jeg tør godt lægge hovedet på blokken og sige at 1, 6, 9, 13, 14 og 22 har fået hjælp 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Juli, 2014 (edited) hvis man ellers kan få øjnene væk fra ikea koppen, så syntes jeg at hendes bryster er super dejlige, men er de ægte ? Kop - hvilken kop?! For mit vedkommende er det lettere at nævne dem jeg synes er lidt "kedelige": 2, 12, 15, 16, 17 & 19 Favoritterne er: 21 og 23 :) Redigeret 2. Juli, 2014 af hot6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 972 Skrevet 2. Juli, 2014 Med hverdagsbryster mener du "ægte" bryster? Jeg er enig med Jasmin + jeg mener også 8 skal tilføjes på listen, omend denne operation ikke er særlig vellykket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Helot Skrevet 2. Juli, 2014 15, 17 og 19 har også fået hjælp, men af tyngdeloven nummer 7 er dejlige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zanderveld 42 Skrevet 2. Juli, 2014 Er egentlig mest "numse mand", men skulle jeg vælge, faldt valget på nr. 21 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent 007 415 Skrevet 2. Juli, 2014 Det kan være svært at se på de små billeder, men oftest kan kunstige bryster let genkendes, når de er pakket ind. Der kommer nemlig en hulning mellem brysterne, som ikke er der hos naturlig bryster. Jeg tror den er svær at skjule/undgå, for jeg kan altid se den hos de kvinder hvor jeg med sikkerhed ved brysterne er kunstige. Agent 007 PS. Det er faktisk en kvinde der har lært mig det lille trick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 2. Juli, 2014 hvad så med disse skønheder her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 2. Juli, 2014 Jeg tror at kvinder som oftest får lavet bryster, fordi de er utilfredse med at andre kvinder har større og bedre bryster end de selv har (tror de i hvert fald). De gør det mere af hensyn til andre kvinder, end af hensyn til mænd. For en del bunder det formentlig i manglende selvværd. Vi mænd er i reglen så taknemmelige, at blot vi må se og røre, så gør det altså ikke noget om de hænger lidt og ikke er optimale - hvad det så ellers er. Men men, hvis bryster ellers ser lækre ud og føles naturlige, så er jeg da totalt ligeglad med, om de ér naturlige eller de har fået lidt hjælp. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3424 Skrevet 2. Juli, 2014 Jeg tror at kvinder som oftest får lavet bryster, fordi de er utilfredse med at andre kvinder har større og bedre bryster end de selv har (tror de i hvert fald). De gør det mere af hensyn til andre kvinder, end af hensyn til mænd. For en del bunder det formentlig i manglende selvværd. Vi mænd er i reglen så taknemmelige, at blot vi må se og røre, så gør det altså ikke noget om de hænger lidt og ikke er optimale - hvad det så ellers er. Men men, hvis bryster ellers ser lækre ud og føles naturlige, så er jeg da totalt ligeglad med, om de ér naturlige eller de har fået lidt hjælp. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 2. Juli, 2014 Jeg tør godt lægge hovedet på blokken og sige at 1, 6, 9, 13, 14 og 22 har fået hjælp Jeg er lidt i tvivl mht. nr. 1, men er enig i resten. Mine personlige favoritter er nr. 1, 17(!) og 23 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tiger 1809 Skrevet 2. Juli, 2014 Hende på det store billede, har ikke ægte bryster. Du kan endda se hendes ar under højre bryst. Kh Maii (naturlig F...) Uanset hvor meget jeg stirrer på det billede kan jeg ikke få øje på det ar. Jeg kan se et aftryk i huden fra en bh, det er det eneste. Men derfor kan de godt uægte, det er sjældent piger de er så fit har så store bryster.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Juli, 2014 Når som jeg er til smukke "numserier" så behøver man ikke spekulere så pokkers meget over om numsen er blevet hjulpet lidt på vej (endnu ). I øvrigt er jeg faktisk ret ligeglad med om brysterne er ægte med eller uden indgreb, for mig vil de altid være ægte. Jeg vil nok have det på samme måde, den dag der går sport i at få lavet latino-numser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Juli, 2014 Hende på det store billede, har ikke ægte bryster. Du kan endda se hendes ar under højre bryst. Kh Maii (naturlig F...) Det er ikke et ar, men et trykmærke fra bøjle-BH'en. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 3. Juli, 2014 her påstår de at de 100 bedste bryster i verden er ( de kommer i par vis ) http://elitedaily.com/envision/girls/top-100-titties-world/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 3. Juli, 2014 Det er ikke et ar, men et trykmærke fra bøjle-BH'en. trykmærker fra bøjlebher ser noget anderledes ud jeg har brugt bøjlebher siden jeg fik mine D_E_F (efterhånden som de voksede) - og det er ikke der man får mærkerne *gg* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. Juli, 2014 trykmærker fra bøjlebher ser noget anderledes ud jeg har brugt bøjlebher siden jeg fik mine D_E_F (efterhånden som de voksede) - og det er ikke der man får mærkerne *gg* Det kommer da an på hvilken bh man bruger, og hvilken form barmen har. Jeg synes det ligner mange af de mærker jeg har set over tid. Meeen derfor kan de da godt være udstoppede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sandra Dee's Place Skrevet 4. Juli, 2014 Hmm...jeg er lige så slank som hende med koppen...og har ca samme str og form bryster.....jeg har da præcis samme mærker når min BH ryger af.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Juli, 2014 Hmm...jeg er lige så slank som hende med koppen...og har ca samme str og form bryster.....jeg har da præcis samme mærker når min BH ryger af.... Like, like, like ... :P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bogholderen Skrevet 4. Juli, 2014 Mon ikke pigerne ved bedst om bh er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bogholderen Skrevet 4. Juli, 2014 her påstår de at de 100 bedste bryster i verden er ( de kommer i par vis )http://elitedaily.com/envision/girls/top-100-titties-world/ Beklager men hele flokken er diskvalificeret for at gemme sagerne bag bh'er 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg