hagbarth 201 Skrevet 2. Juli, 2014 Et spørgsmål til Glædespigerne, foranlediget af kommentar fra Liv. Er der stor rift om dagens første tid? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 2. Juli, 2014 Jeps... Første tid er ofte udsolgt på dagen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krone 718 Skrevet 2. Juli, 2014 Nu har Jeg både prøvet at være den første aftale har og den sidste. Jeg syntes ikke der været forskel på den oplevelse jeg har fåret . Ingen panik hvis man ikke får den første tid . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 2. Juli, 2014 Jep, den første tid er der rift om Det hænger dels sammen med logistikken for herrerne, og dels det faktum at glædespiger jo bliver jomfruer hver nat ;-) 15 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 2. Juli, 2014 Jeg kan godt lide at booke en tid først på vagten, men det er nu er nu mest fordi at jeg bedst kan lide at dyrke sex først på dagen, hvor jeg er veludhvilet og mest liderlig. Hader at gå at vente hele dagen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 2. Juli, 2014 Jep, den første tid er der rift om Det hænger dels sammen med logistikken for herrerne, og dels det faktum at glædespiger jo bliver jomfruer hver nat Liv. Looooove you 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hh_hansen 46 Skrevet 2. Juli, 2014 Jep, den første tid er der rift om Det hænger dels sammen med logistikken for herrerne, og dels det faktum at glædespiger jo bliver jomfruer hver nat Loctite kan klare alt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 2. Juli, 2014 Jep, den første tid er der rift om Det hænger dels sammen med logistikken for herrerne, og dels det faktum at glædespiger jo bliver jomfruer hver nat Looooool. Jeg er sikker på min faste hyggepartner bliver spontant jomfru lige inden mit besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 2. Juli, 2014 Jeg bliver aldrig dagens første, om der så var happy hour eller halv pris. Det skulle gerne være dagens højdepunkt. Men skulle højdepunktet være om formiddagen ?! Hvad så resten af dagen ? Men ok, jeg kan da godt se at skulle jeg være mest liderlig om formiddagen og pigen være "jomfru", så... :D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 2. Juli, 2014 (edited) Jeg vil helst også have dagens første tid :). Det hænger dels sammen med, at der stadig er rester af morgenliderlighed i mig ;), dels at tiden går utrolig langsomt for mig inden et besøg :(. Derfor vil det være ren tortur med en sen eftermiddagstid Redigeret 2. Juli, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 2. Juli, 2014 (edited) Bløøøb, med min logistik er jeg nok oftest dagens sidste kunde. :) Redigeret 2. Juli, 2014 af Tip toe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manica 707 Skrevet 2. Juli, 2014 Jeg har absolut ingen interesse i den første tid... Dels er jeg ekstremt doven, og vil ikke tidligt op.... Og dels så har jeg så meget respekt for pigen, at jeg foretrækker den sidste tid... for hun skal have lov at have fri bagefter. For når jeg har været der er hun så træt, at hun ikke kan klare mere den dag. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille-bror 13 Skrevet 2. Juli, 2014 Jeg har absolut ingen interesse i den første tid... Dels er jeg ekstremt doven, og vil ikke tidligt op.... Og dels så har jeg så meget respekt for pigen, at jeg foretrækker den sidste tid... for hun skal have lov at have fri bagefter. For når jeg har været der er hun så træt, at hun ikke kan klare mere den dag. så træt hun ikke kan klare mere den dag? Mener du... Virkelig? I Ø R EN E ? Så vild du er med at SNAKKE... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Display 182 Skrevet 2. Juli, 2014 Med min faste pige behøver jeg ikke tænke på om dagens højdepunkt ligger tidligt på dagen... Smilet sidder helt sikkert stadig godt plantet midt på fjæset næste morgen... Og minimum resten af den efterfølgende dag... ... En ganske generel observation er, at jeg ofte får bedre sex når jeg ikke er gæst først på vagten. Jeg vil ikke kloge mig på hvorfor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 2. Juli, 2014 Jeg bliver aldrig dagens første, om der så var happy hour eller halv pris. Det skulle gerne være dagens højdepunkt. Men skulle højdepunktet være om formiddagen ?! Hvad så resten af dagen ? ... Jeg plejer altid at få en af dagens sidste tider, godt nok mest af logistiske grunde, men den kan jeg godt følge dig i. En hel dag på arbejdet går ret ineffektivt i spændt forventning om hvad der skal ske Det ville være lidt af et antiklimaks hvis det var omvendt så besøget blev fulgt op af den grå hverdag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 2. Juli, 2014 (edited) Der er en del danske piger der har vagter fra 11-22 f.eks. i Århus. Min erfaring er klar, møder jeg dem som en af de første eller den første på vagten er de mere friske og livlige fremfor efter en hel del kunder og en lang arbejdsdag, hvis jeg først besøger dem om aftnen ved 20-21 tiden. Det er vel ganske naturligt i øvrigt. Derfor, om muligt, foretrækker jeg at besøge dem først på vagten. Redigeret 2. Juli, 2014 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 2. Juli, 2014 Jep, den første tid er der rift om Det hænger dels sammen med logistikken for herrerne, og dels det faktum at glædespiger jo bliver jomfruer hver nat I så tilfælde venter jeg til i har fået lidt erfaring senere på dagen. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidespringeren 226 Skrevet 3. Juli, 2014 (edited) Nu er jeg jo kommet i den alder, hvor den står flottest stiv og strunk om morgenen.... Vh. Sidespringeren Redigeret 3. Juli, 2014 af Sidespringeren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Juli, 2014 Nu er jeg jo kommet i den alder, hvor den står flottest stiv og strunk om morgenen.... Vh. Sidespringeren Årh, det er derfor! At så mange gerne vil have en tid, inden man selv overhovedet har tænkt på at stå op. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Juli, 2014 Nu er jeg jo kommet i den alder, hvor den står flottest stiv og strunk om morgenen.... Vh. Sidespringeren Ha-ha, sådan har jeg det også .............lige indtil jeg har fået tisset af..............................i håndvasken Bare for alle eventualiteters skyld; det med håndvasken er en joke Hilsner fra Dråben Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 3. Juli, 2014 Jeg vil helst have den sidste tid på dagen, for så er pigen Godt varmet op af alle de andre superelskere der allerede har været på besøg ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Juli, 2014 Da jeg er nat menneske , er jeg bedst om aften... Så mellem 20 og 23 er jeg klart mest frisk og varmet op til en ordentlig omgang aften lir sf... Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg