Hop til indhold
hagbarth

Dagens første tid

Recommended Posts

Nu har Jeg både prøvet at være den første aftale har og den sidste. Jeg syntes ikke der været forskel på den oplevelse jeg har fåret :grin: . Ingen panik hvis man ikke får den første tid :grin: .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan godt lide at booke en tid først på vagten, men det er nu er nu mest fordi at jeg bedst kan lide at dyrke sex først på dagen, hvor jeg er veludhvilet og mest liderlig. Hader at gå at vente hele dagen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Jep, den første tid er der rift om ;-) Det hænger dels sammen med logistikken for herrerne, og dels det faktum at glædespiger jo bliver jomfruer hver nat ;-)

Liv. Looooove you

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jep, den første tid er der rift om :wink: Det hænger dels sammen med logistikken for herrerne, og dels det faktum at glædespiger jo bliver jomfruer hver nat :wink:

Loctite kan klare alt  :eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jep, den første tid er der rift om ;-) Det hænger dels sammen med logistikken for herrerne, og dels det faktum at glædespiger jo bliver jomfruer hver nat ;-)

Looooool.

Jeg er sikker på min faste hyggepartner bliver spontant jomfru lige inden mit besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bliver aldrig dagens første, om der så var happy hour eller halv pris.

Det skulle gerne være dagens højdepunkt. Men skulle højdepunktet være om formiddagen ?!

Hvad så resten af dagen ?

Men ok, jeg kan da godt se at skulle jeg være mest liderlig om formiddagen og pigen være "jomfru", så... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil helst også have dagens første tid :) :).

Det hænger dels sammen med, at der stadig er rester af morgenliderlighed i mig ;) ;), dels at tiden går utrolig langsomt for mig inden et besøg :( :(.

Derfor vil det være ren tortur med en sen eftermiddagstid :-P

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bløøøb, med min logistik er jeg nok oftest dagens sidste kunde. :)

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har absolut ingen interesse i den første tid... Dels er jeg ekstremt doven, og vil ikke tidligt op.... Og dels så har jeg så meget respekt for pigen, at jeg foretrækker den sidste tid... for hun skal have lov at have fri bagefter. For når jeg har været der er hun så træt, at hun ikke kan klare mere den dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har absolut ingen interesse i den første tid... Dels er jeg ekstremt doven, og vil ikke tidligt op.... Og dels så har jeg så meget respekt for pigen, at jeg foretrækker den sidste tid... for hun skal have lov at have fri bagefter. For når jeg har været der er hun så træt, at hun ikke kan klare mere den dag.

:eek: så træt hun ikke kan klare mere den dag?

Mener du... Virkelig?

I   Ø R EN E ? Så vild du er med at SNAKKE...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Med min faste pige behøver jeg ikke tænke på om dagens højdepunkt ligger tidligt på dagen... Smilet sidder helt sikkert stadig godt plantet midt på fjæset næste morgen... Og minimum resten af den efterfølgende dag...

... En ganske generel observation er, at jeg ofte får bedre sex når jeg ikke er gæst først på vagten. Jeg vil ikke kloge mig på hvorfor :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bliver aldrig dagens første, om der så var happy hour eller halv pris.

Det skulle gerne være dagens højdepunkt. Men skulle højdepunktet være om formiddagen ?!

Hvad så resten af dagen ?

...

Jeg plejer altid at få en af dagens sidste tider, godt nok mest af logistiske grunde, men den kan jeg godt følge dig i. En hel dag på arbejdet går ret ineffektivt i spændt forventning om hvad der skal ske :) Det ville være lidt af et antiklimaks hvis det var omvendt så besøget blev fulgt op af den grå hverdag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Der er en del danske piger der har vagter fra 11-22 f.eks. i Århus. 

Min erfaring er klar, møder jeg dem som en af de første eller den første på vagten er de mere friske og livlige fremfor efter en hel del kunder og en lang arbejdsdag, hvis jeg først besøger dem om aftnen ved 20-21 tiden. Det er vel ganske naturligt i øvrigt.

Derfor, om muligt, foretrækker jeg at besøge dem først på vagten.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jep, den første tid er der rift om :wink: Det hænger dels sammen med logistikken for herrerne, og dels det faktum at glædespiger jo bliver jomfruer hver nat :wink:

I så tilfælde venter jeg til i har fået lidt erfaring senere på dagen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er jeg jo kommet i den alder, hvor den står flottest stiv og strunk om morgenen.... :D

Vh. Sidespringeren

Redigeret af Sidespringeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nu er jeg jo kommet i den alder, hvor den står flottest stiv og strunk om morgenen.... :D

Vh. Sidespringeren

Årh, det er derfor! At så mange gerne vil have en tid, inden man selv overhovedet har tænkt på at stå op.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Vh. Sidespringeren

Ha-ha, sådan har jeg det også :-P .............lige indtil jeg har fået tisset af..............................i håndvasken :P

Bare for alle eventualiteters skyld; det med håndvasken er en joke :grin:

Hilsner fra Dråben

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil helst have den sidste tid på dagen, for så er pigen

Godt varmet op af alle de andre superelskere der allerede

har været på besøg ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Da jeg er nat menneske , er jeg bedst om aften... Så mellem 20 og 23 er jeg klart mest frisk og varmet op til en ordentlig omgang aften lir sf... Knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...