Borende X 25042 Skrevet 3. Juli, 2014 Jeg vil helst have den sidste tid på dagen, for så er pigen Godt varmet op af alle de andre superelskere der allerede har været på besøg ...... så kan du jo også risikere, at pigen efterhånden er blevet orgasmemæt :sad: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidespringeren 226 Skrevet 3. Juli, 2014 Da jeg er nat menneske , er jeg bedst om aften... Så mellem 20 og 23 er jeg klart mest frisk og varmet op til en ordentlig omgang aften lir sf... Knus Line Hmmmm.... Det ku' du nu godt ha' sagt noget før, Line-pige! Jeg var ellers ret godt tilfreds med din indsats ved det enlige formiddagsbesøg, det indtil nu er blevet til! Hvis dit udsagn om at være i bedst form mellem kl. 20 og 23 ellers passer, så vil jeg sgu' da være alvorligt bange for at blive kn....t helt ihjel, hvis jeg møder op i det tidsrum!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Juli, 2014 Hmmmm.... Det ku' du nu godt ha' sagt noget før, Line-pige! Jeg var ellers ret godt tilfreds med din indsats ved det enlige formiddagsbesøg, det indtil nu er blevet til! Hvis dit udsagn om at være i bedst form mellem kl. 20 og 23 ellers passer, så vil jeg sgu' da være alvorligt bange for at blive kn....t helt ihjel, hvis jeg møder op i det tidsrum!!! Hihi skal nok være sød... Sf. Vi ses ikk haha knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 3. Juli, 2014 Desværre har de fleste glædespiger netop valgt jobbet som glædespige for at undgå at stå tidligt op, så mange af dem møder først ind ved 10 - 12 tiden og jeg har flere gange været uheldig at møde sure piger uden make-up - også selvom jeg på forhånd havde aftalt en tid med dem - det synes jeg nok er noget uproffesionelt Nogle har også bare taget et hurtigt bad, hvor jeg nok syntes der stadig var en vis odeur af både det ene og det andet og tobaksrøg fra i forgårs - og så har oplevelsen absolut ikke været værd at gentage Jeg foretrækker dog stadig helt klart en tidlig morgentid, da jeg så kan starte med at gøre mig klar fra morgenen af, tage det pæne tøj på, fremfor at skulle vente spændt i flere timer på at komme afsted. Bagefter kan jeg så gå rundt hele resten af dagen med smil på læben og uden yderligere afbrydelser komme i gang med dagens øvrige gøremål Det er også som Liv skriver, som om pigerne overnight bliver jomfruer påny og jeg har da også af og til været så heldig at træffe enkelte glædespiger, der måske i flere dage har glædet sig til at komme på vagt, og som var så spændte af liderlighed at de næsten kom lige med det samme, såsnart jeg ad flere omgange laaaaangsomt trængte helt op i dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg