Hop til indhold
Bikdik

Kender nogen tifany dreams

Recommended Posts

Gæst

Måske du skulle angive et link til den annonce du har læst. Det vil nok gøre det nemmere at hjælpe dig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo

De nye billeder af hende ligner ikke dem fra igår. Så det kan sagtens være en reel pige. Tvivler dog, det er trodsalt Skt Jørgensgade 33, de er ikke kendt for at være ærlige om indpakningen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo

De nye billeder af hende ligner ikke dem fra igår. Så det kan sagtens være en reel pige. Tvivler dog, det er trodsalt Skt Jørgensgade 33, de er ikke kendt for at være ærlige om indpakningen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ved der måske er lidt naivt, men har snakkede og sms et med vedkommende, og hun melder at hun skiftede billederne fordi hun ville være fair, dette kom frem mens jeg var ved at bestille tid. Skulle så lige overveje det engang til

Del dette indlæg

Link til indlæg

Saccy: nej, jeg fik mail fra hende, hvor hun sagde start mandag. Desuden har den side jeg henviste til en chatfunktion, hvor de bekræftede modellen var på arbejde i dag også, og ikke var i DK overhovedet.

Uanset hvad, så er det falsk reklame. At hun så skifter billederne ud, kan jeg ikke se er mere fair og skyldes bare hun er afsløret. Hvorfor ikke bare have de originale på fra start?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Saccy: nej, jeg fik mail fra hende, hvor hun sagde start mandag. Desuden har den side jeg henviste til en chatfunktion, hvor de bekræftede modellen var på arbejde i dag også, og ikke var i DK overhovedet.

Uanset hvad, så er det falsk reklame. At hun så skifter billederne ud, kan jeg ikke se er mere fair og skyldes bare hun er afsløret. Hvorfor ikke bare have de originale på fra start?

Nu er der vel heller ingen der siger at den mutter bag chatten talte sandt.

Så hvorfor ikke tage ind forbi, kan man lide det man ser go for it, ellers bare hjem og rapportere (uanset).

Nogen der ved hvad hendes priser er ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Har lige fået kontakt, og det er i Sankt jørgensgade

Den gade er vist ikke kendt for, at holde noget specielt højt serviceniveau, så...........pas på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har opdaget billederne også er gæstevisit hos seductions girls i Kbh, mon vi tager fejl, og går glip af noget vildt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...