PerZ 231 Skrevet 3. Juli, 2014 Nogen som har besøgt hende som at fortælle lidt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerZ 231 Skrevet 3. Juli, 2014 Og så lige et link.. http://side6.dk/resultatside/?q=christel23 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Juli, 2014 jeg har besøgt hende sidst hun var i Aalborg, hun er ekstrem smuk og ligner billederne, bryster har fået hjælp. Især sidste gang jeg var sammen med hende var god, hun havde åbent en flaske vin da jeg kom og var lidt beruset. dog lidt prof. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chatname 123 Skrevet 3. Juli, 2014 Hun er lidt svær at få fat i! Hvad var hendes priser sidst? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerZ 231 Skrevet 4. Juli, 2014 1200 for 30 min inkl super fransk, en time 1700 inkl super fransk.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerZ 231 Skrevet 4. Juli, 2014 Men læs lige min anmeldelse inden du tager afsted.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Juli, 2014 Den pige PerZ skiver om er slet ikke den samme som jeg bsøget, hun var ca 180 høj og vejer ca 60 kg, de billeder der er på annoncen for tiden er ikke af hende med ligner meget, sidst hun havde en annonce var det de rigtige billeder, tror måske der er flere der anvender navet Christel. Jeg kan også se at tlf. nr, ikke er det samme som de andre gange hun har være på besøg i Aalborg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chatname 123 Skrevet 4. Juli, 2014 Mange tak brødre. Jeg vil bruge min tid i Aalborg mere fornuftigt:) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 5. Juli, 2014 Er det noget med hun bor på hotel ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg