stall-struer 31 Skrevet 4. Juli, 2014 Er der nogen der har besøgt dette sted? HOLSTEBRO FLERE PROFESSIONELLE massører. Body to body og tantra massage. 7183 4773 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 4. Juli, 2014 Er der nogen der har besøgt dette sted? HOLSTEBRO FLERE PROFESSIONELLE massører. Body to body og tantra massage. 7183 4773 Hvor fandt du annoncen ? Jeg tror ikke at jeg selv har besøgt stedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 4. Juli, 2014 (edited) Den er i EB. Jeg kender desværre ikke noget til stedet. Ud fra telefon nummeret. Redigeret 4. Juli, 2014 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 4. Juli, 2014 Nå, jeg har snart ferie, så kan jeg jo ringe. :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stall-struer 31 Skrevet 5. Juli, 2014 Nå, jeg har snart ferie, så kan jeg jo ringe. Så vil jeg vente i spænding på at du får ferie. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
basse1972 31 Skrevet 29. Juli, 2014 Hej. Det er ude på munkbrovej, det er ikke noget at råbe hurra for. Jeg har været forbi, og det var ikke særlig godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 29. Juli, 2014 (edited) Med på en lytter Hvorfor skrive dette i tråden - og så 2 gange? Tråden er kun beregnet til debat. Hvis du gerne vil følge tråden, kan du i øverste hjørne markere, at du gerne vil følge dette emne. Redigeret 29. Juli, 2014 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Raver. 6 Skrevet 29. Juli, 2014 (edited) Ja jeg har været der ude, og jeg kunne vælge mellem to forskellige piger med fuld pakken til 1000kr. Jeg synes det var en ok oplevelse. Hende som ejer stedet, fik jeg først almindelig massage af. Det er hun altså god til, og har fået det før af hende, det var inde hun begyndt med at tilbyde ekstra. men det stod vel på i en 20-30min, hvor hende som ejer stedet ordne min nak og skulder, og pigen som jeg havde valgt ordne mine ben. Derefter blev mine bokseshorts rykket af, og så fik jeg olie massge af dem begge. Hvor der så efter ca 5-10min gik hende som ejer det ud, og jeg fik hele turen af den pige som jeg havde valgt. Det var en ok oplevelse men heller ikke mere... Redigeret 29. Juli, 2014 af Raver. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg