Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg tog så en for holdet ;-).

Mødtes med de to unge piger i går aftes - og de er gode nok. Fuck hvor jeg elsker amatørpiger der gør det her - og det er de to.

Det er et privat sted, og det er et helt ok sted.

Jeg kom til dem og blev lukket ind som aftalt, og to søde piger mødte mig. Jeg havde bestilt en halv time men opgraderede hurtigt til en hel time.

Den ene er vildt lækker, stram med store silikonebryster - mens den anden også er rigtigt sød, men med en krop der er mere medtaget - tror måske der ligger en fødsel bag eller noget.

Det der for alvor gjorde oplevelsen god for mig, var deres nærvær og deres leg sammen, de kyssede over min pik og slikkede hinanden osv., det var virkelig fedt at opleve.

Jeg nåede to orgasmer på den time og var godt tilfreds, de var søde og opmærksomme og deres amatør-tilgang tænder mig meget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt amatør tror jeg ikke de er, hvis man søger på mobilnummert er der 30 annoncer fra d. 10-04, hvor de første 28 er fra Frederikshavn, og det er de samme billeder der bruges :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hehe, jamen så narrede de mig, i forhold til hvor store amatører de er :-), men det fjerner nu ikke indtrykket af at det var en god oplevelse til en god pris :-).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt amatør tror jeg ikke de er, hvis man søger på mobilnummert er der 30 annoncer fra d. 10-04, hvor de første 28 er fra Frederikshavn, og det er de samme billeder der bruges :wink:

Hej Arne

jeg kan ikke finde noget på dem ved at søge på mobilnummeret.

har du nogle links fra deres tidligere annoncer?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...