Hop til indhold
Energy

Røre ved thai massage

Recommended Posts

Hej allesammen. Er ny i thaimassage verdenen. Mit spørgsmål er.

Røre/piller i under massagen elller venter i til det videre forløb er aftalt?

Fik massage i dag og lå bare der og følte det hele var lidt akavet.

Håber på lidt gode svar

Del dette indlæg

Link til indlæg

Svaret er: Ja !! ;)

Et besøg hos en thai-massør er lidt anderledes end hos en "almindelig" glædespige. Hvor sceancens indhold normalt aftales på forhånd, så sker tingene oftest lidt mere "tilfældigt" under en thai-massage. Typisk bestilles og betales selve massagen på forhånd, men undervejs lægger pigen ofte op til lidt mere. Hvis I enes om "lidt mere", så må det være ud fra det, at du forsøger dig frem.

Husk at thai-pigerne også har grænser som de kan føle overtrådt. Lægger hun ikke op til ekstra, så er det selvfølgelig nix pille.

Men aftaler I feks. HJ med hende nøgen, så er det meget oplagt at forsøge sig frem og evt. aftale yderligere.

Vi er alle forskellige og det er thai-pigerne også. Vis altid respekt! Men har hun selv "flyttet sig", så er det naturligvis legitimt at "følge efter".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Personligt syntes jeg det er dårlig stil at pille/røre uden at have spurgt først.

Slap af og nyd massagen i stedet. Hvis hun piller ved dig, så kan du da godt spørge om du også må røre, med et smil på læben, eller et glimt i øjet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok det var også det jeg kunne fornemme da jeg lå der. Men nød også virkelig massagen så var nok helt væk. Følte bare lidt hun gerne ville have at jeg rørte lidt. Da hun lige pludseligt sagde. Hj eller bj lidt muggen. Men nøjes bare med lidt massage i dag, ved ikke om det var det hun var lidt sur over

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har det jo nok lidt sådan at vil man kun have Thai-massage og ikke andet - så skal man opsøge en klinik, hvor de kun tilbyder det og så få en ægte professionel massage til ca. samme pris.

Vil man gerne have både lidt massage og lidt sex, så skal man opsøge en klinik der tilbyder hele pakken og så på forhånd aftale pris og ydelser - så man ikke risikerer at få f.eks. 25 min tilfældig massage og så 5 min HJ eller BJ til samme pris, som man kunne have fået 25 min sex og 5 min massage for - havde man bare aftalt det fra starten og selv kunnet styre forløbet.

Se evt. dette indlæg

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Håber på lidt gode svar

Hej og velkommen.

Der har været en streng om dette tidligere. Jeg husker dog ikke alle de gode råd, som folk kom med her.

Mit bud - her kan man være uenig - er at afvente begivenhedernes gang. Navnlig som ny i denne verden. Hvis ellers stedet byder på andet end fletning af peddigrør, skal pigen nok indikere det mere eller mindre diskret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bogholderen

Man skal selvfølgelig gå forsigtigt til værks. Jeg synes man med en thaipige lynhurtigt kan mærke om hun er kold eller varm. Heldigvis er det længe siden jeg har oplevet de kolde. Typisk så vil de enten være lidt nærgående såsnart man kommer ind, og så er det bare med at give igen hvis man er interesseret, men det kan også være hun kører kroppen op af dig ved massagen på en måde hvor du reagerer på en måde så hun 10 sekunder efter ligger hen over briksen med trusserne af :). Det er noget med at prøve sig frem, og respondere hvis hun tænder og man er interesseret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har nogen gange aeet pigens lår, hvis hun står oppe i hovedenden af sengen, og er aldrig blevet afvist, så prøv dig frem :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skal man være helt sikker på, om man må røre, skal man bestille en B2B, hvor begge parter er nøgne. Så løser spørgsmålet om at røre/ikke-røre sig selv.

Det er ganske vist dyrere end almindelig oliemassage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Håber på lidt gode svar

Hej Energy, vil du løfte sløret for hvilken forretning du besøgte? :)

Hilsen

Dråben

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tak for svar, Energy :)

Dine steder er uden for mit gebet, men de steder hvor jeg færdes, er det næsten 100% sikkert at pigerne gerne må/vil berøres.

Dette tager jeg dog aldrig for givet -_- , men de starter altid selv, hvis man gerne må rører, og de steder hvor jeg ikke har opfattet et vink med en jernbaneskinne, der bliver armen pludselig lagt i en position hvor 

man skal være ualmindeligt fattesvag, for ikke at opfange pigens signal, det kan snildt tage op flere minutter at få masseret sin underarm men pigens sidder i skrædder stilling med ens hånd placeret direkte under "herligheden" :P

Har tillige et par gange oplevet at der faktisk slet ikke var noget som helst textil mellem "herligheden" og min hånd :mrgreen:  

Min erfaring er; at ae blidt og stryge blødt :smile:

Hilsen Dråben

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes det er rimelig let og aflæse situationen, men hvis du er i tvivl er det nok bedst med lidt forsigtige berøringer på læg, lår osv. inden du nærmer dig baller, bryster osv. Jeg er efterhånden ret godt til at læse stemningen og det bliver helt klart endnu lettere hvis du besøger den samme piger jævnligt. Mit sidste besøg var top liderligt. Pigen kunne slet ikke styre sig. Hun tog selv trusserne af og stilte sig ved mit hoved så jeg havde frit udsyn til hendes næsten glatte mis. Hun begyndte langsomt at masserer længere ned ad min ryg og "gnubbede" missen mod min nakke. Da hun skulle tilbage igen stak hun brysterne ned til min mund og jeg begyndte og sutte. Fik listet en finger op ganske forsigtig og hun var smask våd. Det endte med hun fik en kæmpe orgasme og vi var kun 20 minutter inde i massagen og jeg havde stadigvæk ikke vendt mig om. Omvendt har jeg også oplevet piger som nærmest har berøringsangst. Der tager jeg bare massagen for det den er og bestiller et HJ til afslutning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Fedt. Hvor i landet er det henne

Flere steder i Kbh, samt oplandet. :-P

Jeg synes det er rimelig let og aflæse situationen, men hvis du er i tvivl er det nok bedst med lidt forsigtige berøringer på læg, lår osv. inden du nærmer dig baller, bryster osv. Jeg er efterhånden ret godt til at læse stemningen og det bliver helt klart endnu lettere hvis du besøger den samme piger jævnligt. Mit sidste besøg var top liderligt. Pigen kunne slet ikke styre sig. Hun tog selv trusserne af og stilte sig ved mit hoved så jeg havde frit udsyn til hendes næsten glatte mis. Hun begyndte langsomt at masserer længere ned ad min ryg og "gnubbede" missen mod min nakke. Da hun skulle tilbage igen stak hun brysterne ned til min mund og jeg begyndte og sutte. Fik listet en finger op ganske forsigtig og hun var smask våd. Det endte med hun fik en kæmpe orgasme og vi var kun 20 minutter inde i massagen og jeg havde stadigvæk ikke vendt mig om. Omvendt har jeg også oplevet piger som nærmest har berøringsangst. Der tager jeg bare massagen for det den er og bestiller et HJ til afslutning.

Ja, man kan få nogle ret fede og pudsige oplevelser. :-P

Har prøvet lidt det samme som dig, Rambuk.

Det var på 505, i Hvidovre i deres velmagtsdage, og har lige ledes oplevet noget lignende Hvidovrevej, både 233 samt 80E :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...