Hop til indhold
Ung fyr 18

Er jeg i sikkerhed?

Recommended Posts

Hey allesammen, første post på forummet, har dog kigget herinde i ret lang tid.

Nå men lad mig lige fortælle jer hvad der skete!

Jeg gik igennem istedgade, mest for turen igennem og se hvad der skete rundt omkring, havde ikke intentioner om at købe noget, medmindre jeg virkelig fandt noget tiltalende.
Nå, men jeg gik forbi en lille bar der ligger under jorden i et lille T-kryds, kan ikke huske hvad den hed. Men der stod 2 thai piger, og de begynder at tale med mig. De spørger om jeg da ikke lige vil have en threesome. Hvilket jeg takker pænt nej til, da jeg ikke har specielt mange penge. Derefter prøver de at tage mig med ned i baren, men de lukker mig ikke ind, da jeg er U 20.

Så beder den ene thai pige mig om at følge med hende, vi sætter os på et trappetrin og taler lidt, hun virker meget sød omkring de 30 vil jeg tro, hun sagde dog hun var 27.
Efter vi har talt lidt, siger hun at hun tager normalt 1500kr for sex, og at man skal betale 200kr for rummet hvor hun nu gik hen med kunder. HEr fortæller jeg hende at jeg dog kun har 400kr på mig, og derfor nok ike lige ville have råd til det. Men hun siger det er okay, da hun virkelig godt kunne lide hvordan jeg så ud osv. Så vi gik hen til bygninen hvor hun bringer sine kunder. Jeg betaler 200kr i døren, og 200kr til hende.

Jeg får dog kun et blowjob, dog nok det aller bedste blow jeg noglesinde havde fået. Hun slikkede op og ned af roden, og hun tog den hele, i hurtige ryk. (Jeg er ret admindelig hvad angår størrelse, cirka 15cm)
Og da hun kunne se at jeg skulle til at komme, sagde hun at jeg kunne komme i munden på hende. Så lige når jeg er ved at komme, rykker hun helt i bunden, og jeg kommer lige i halsen på hende. Bedste følelse noglesinde!

Men efter denne oplevelse, taler vi lidt igen, og hun fortæller mig at hun virkelig godt kan lide hvordan jeg ser ud, min stemme, min størrelse,  osv osv. Og at hun gerne vil have mig som "sex hygge" mens hun er er. Altså, hun vil gerne have at jeg kommer fordi hendeshelt eget sted i kbh. og at alt vi laver vil være gratis, hun fortalte mig endda at hun gerne ville tage mig med ud på små rejser rundt omkring i verdenen. Lige et hurtigt smut til holland en eller anden fredag-lørdag.

Og alt det her lyder jo bare fantastisk. Næsten for godt til at være sandt! 
Hvilket er grunden til at jeg godt kunne tænke mig at høre jeres meninger herinde, da mange af jer sikkert har en del mere erfaring end mig.

(Dette var ikke første gang jeg har jaft sex med en prsitueret før. Jeg har været med omkring 10 andre i løbet af de sidste 2 år.)

Håber i vil komme med nogle gode erfarne meninger, om det vil være sikkert for mig at lave nogle af disse ting med hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder rigtig dejligt. Det skal du da absolut give en chance.

Der er ikke nogen professionelle piger, der har tilbudt det gratis til mig - men jeg startede også temmelig mange år senere end dig.

Men jeg læser igen og igen, at i unge fyre får det billigt eller gratis, uden at der stikker noget under.

Så nyd det!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det lyder da rigtigt dejligt... skal lige høre... det var vel ikke 'corner bar'? så ville jeg nok lige lave som crocodile dundee inden forholdet udvikler sig... hvis du forstår hvad jeg mener ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså, hun ved jo du inge penge har, så der har hun jo ikke noget at hente og du inget at være bange for.

Men lige som tiger siger, ved Thai corner findes en del "piger" der har ekstra værktøj med til arbejde.

Hvis du spørger Stump, der ved alt om Asiatiske størrelser, så  lyver hun. Spørg mig bare ikke om hvad.

Hvis du spørger mig, så tag det til næste niveau.

Til lykke

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det der med at vise dig verdenen skal du nok ikke gøre aaalt for meget i- især ikke hvis du skal bære hendes kuffert....;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sex er fint, men vil på det KRAFTIGSTE fraråde dig at rejse sammen med hende..... med mindre du er nysgerrig efter en lukrativ tilværelse, som dog er aldeles risiko fyldt ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ladyboys kan du typisk kende på størrelsen af hænderne. Ellers må du jo lige mærke efter. ;)

Få dig et taletidskort, brug et dæknavn og nyd gratis sex. Hvis øvelsen går ud på at få dig til at bære ting gennem tolden vil hun hurtigt begynde at presse på for at i skal ud at rejse. Her kan du jo bare undskylde dig med at du ikke har tid. Hvis hendes hensigter ikke er reelle så ryger du ret hurtigt ud i kulden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det var åbenbart udenfor Thaicorner du mødte hende, andre har hentydet men jeg spørger dig direkte, er du klar over at Thaicorner er fyldt med ladyboys og nogle af dem er ret flotte og ligner piger ret godt. Er du helt sikker på om personen er en rigtig kvinde ?

Som flere andre vil jeg godt advare mod at du bare naivt kaster dig ud i noget sådan ud fra et så kort og dybt overfladisk bekendtskab som dette.

Når noget lyder for godt til at være sandt, så skal man nok lige tænke sig om.

En smuttur til Holland fra fredag til lørdag hvor hun gerne vil have dig med, I kender dårligt nok hinanden. Du må huske at ikke alle piger har de mest reelle hensigter og at du er ung og lidt naiv håber hun måske. Tag ikke til Holland fra fredag til lørdag under nogen omstændigheder er mit bedste råd. Det stinker at hun vil have en mand med på den tur til Holland, en mand sin hun ikke kender, og så en to dages tur. Du kan risikere at skulle bære hendes kuffert og prisen kan være for dig mange år i fængsel.

Når man møder en prostitueret fra Thailand.og hun opfører sig sådan så SKAL du pinedød være skeptisk for din egen skyld. Om man vil det eller ej, så kan du læse mange beretninger om hvordan ladyboys og piger fra Thailand er golddiggere og kynisk udnytter mænd, og her tænker jeg end ikke på indlæg fra Eroguide, ikke alle men mange er.

Du kan nyde samværet med hende i Danmark men som det anbefales gør det på en måde som Gentleman anbefaler.

Redigeret af Fraiser

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvfølgelig skal du bare nyde det. Du er jo ung og hormonerne har du på ydersiden af dit tøj.  :wink:

Men som flere andre skriver, så lad, for alt i verden, være med at tage med på rejser... Det lugter langt væk af smugleri.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Giv det en chance, men gør det i Danmark. Så bliver du ikke uforvarende kurér for et eller andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...