Follow 3 Skrevet 6. Juli, 2014 Nogle der ved om Tanja fra Brønderslev, er stoppet eller er flyttet ? Hun var fast inde på ekstra bladets massageannoncer.. Har nu i flere måneder håbet hun kom tilbage, men intet har der været.. Nogen der ved noget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Markild 216 Skrevet 6. Juli, 2014 Nogle der ved om Tanja fra Brønderslev, er stoppet eller er flyttet ? Hun var fast inde på ekstra bladets massageannoncer.. Har nu i flere måneder håbet hun kom tilbage, men intet har der været.. Nogen der ved noget? link?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
s.f.s 60 Skrevet 7. Juli, 2014 Tanja er pt. hjemme i Estland - Hun er ellers rigtig god Kan ikke finde link da annonce ikke er på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Follow 3 Skrevet 8. Juli, 2014 Tak for svaret. Ja hun er meget fræk håber hun kommer tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kom frisk 56 Skrevet 9. Juli, 2014 Hun er tilbage igen hun annoncere på eb idag.. held og lykke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Follow 3 Skrevet 10. Juli, 2014 Tak ja det er hun.. Nogle der har prøvet når hun dominere? Sidder og overvejer det pt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
s.f.s 60 Skrevet 10. Juli, 2014 Follow - Tag du bare til Tanja. Jeg har "leget" meget med hende. Jeg tror hun er med på det meste. prøv, Jeg har aldrig fået nej Tror for øvrigt hun kan være god til at dominerer - Moden kvinde, stor erfaring, og tror hun er lidt nymfoman. Brug 5 min. på at fortælle hvad du gerne vil inden leg - Hun har altid god tid - . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buttman76 578 Skrevet 10. Oktober, 2014 må være hende her overvejer hende selv . http://side6.dk/resultatside/?q=tanja1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg