Hop til indhold
der gute mand

thai massage vejle/horsens

Recommended Posts

Guest knaldehunden

Hey Der gute man, jeg mener at ananda thaimassage i vejle giver en rigtig god massage, syntes sku langelinie i vejle er et rent bordel. lidt olie i 20min og så vender vi os om, og ikke massage mere men sex.. Daw i tørring har lidt samme concept men lidt bedre massage hvis mereta selv er til stede.. :???:

M.V.H Knaldehunden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er stor udskiftning mange steder så det er sgu svært at give god anbefaling. Hvis man har ondt i ryggen så vil jeg ikke vælge nogen af thaistederne i Danmark, så skal man vælge noget mere professionelt vil jeg mene. Thaimassage er i min optik kun velvære og sjov.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er stor udskiftning mange steder så det er sgu svært at give god anbefaling. Hvis man har ondt i ryggen så vil jeg ikke vælge nogen af thaistederne i Danmark, så skal man vælge noget mere professionelt vil jeg mene. Thaimassage er i min optik kun velvære og sjov.

Ikke helt enig. Der findes en "lang række" af "seriøse" thaisteder, hvor du kun får prof. thaimassage og ikke olie-plidder-pladder. Disse steder kan udrette mirakler, som efter min mening ingen andre massører kan - og da slet ikke danske!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bedste thai-massage i Vejle er uden for byen

Kør 18 km nordpå og du finder Daw i Tørring eller

kør 18 km sydpå og du finder Relax i Fredericia

God tur

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...