frenchlover1 4116 Skrevet 10. Juli, 2014 Så tilbyder GGG-film-producenten 20 Euro pr skud du leverer den 19 juli http://www.berlinintim.de/Event-GGGDreh-25868.html Hvem tager en tur for holdet ? Venligst French Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3410 Skrevet 10. Juli, 2014 det var da ikke ret meget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 10. Juli, 2014 Hihi.... Du leverer bare små skud af gangen. Du ved: Mange bække små ... Venligst French 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 10. Juli, 2014 (edited) Ærlig talt: Jeg tror faktisk, at Sædbanken herhjemme giver højere "rente" ved selv moderate indskud Redigeret 10. Juli, 2014 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13741 Skrevet 10. Juli, 2014 (edited) Ærlig talt: Jeg tror faktisk, at Sædbanken herhjemme giver højere "rente" ved selv moderate indskud Man skal også medbringe en max 2 uger gammel test, der koster kr. 500,-, så man skal da skyde et par gange, før der er overskud Kosten im MVZ:Test auf HIV und Gonorrhoe: 55€Test auf HIV, Gonorrhoe u Chlamydien: 75,00€ Redigeret 10. Juli, 2014 af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 10. Juli, 2014 Så tilbyder GGG-film-producenten 20 Euro pr skud du leverer den 19 juli http://www.berlinintim.de/Event-GGGDreh-25868.html Hvem tager en tur for holdet ? Venligst French det gælder for de fleste GGG-optagelse de bedste cum-shots får 20€, jeg har knaldet flere GGG-piger Bla, Melanie Moon, mfl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 10. Juli, 2014 det gælder for de fleste GGG-optagelse de bedste cum-shots får 20€, jeg har knaldet flere GGG-piger Bla, Melanie Moon, mfl. Og du har altså fået toppriser for dine kummeskud? :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 318 Skrevet 13. Juli, 2014 Hvor får JERNSVINET lavet HIV test m.m. han har markeret med rødt? Er interesseret i at vide det... Sejer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3585 Skrevet 13. Juli, 2014 det gælder for de fleste GGG-optagelse de bedste cum-shots får 20€, jeg har knaldet flere GGG-piger Bla, Melanie Moon, mfl. Melanie Moon har jeg også hilst på. Hun er pænt kinky. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 13. Juli, 2014 (edited) Melanie Moon har jeg også hilst på. Hun er pænt kinky. Jeps, Bukkake til hende og hun samler sperm op i en skål og drikke det bagefter, velbekomme Redigeret 13. Juli, 2014 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3585 Skrevet 13. Juli, 2014 Jeps, Bukkake til hende og hun samler sperm op i en skål og drikke det bagefter, velbekomme Nu havde jeg hende for mig selv, heldigvis, så det fik jeg ikke med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13741 Skrevet 13. Juli, 2014 Hvor får JERNSVINET lavet HIV test m.m. han har markeret med rødt? Er interesseret i at vide det... Sejer Nu har jeg så ikke lige fået det lavet, men det står på stedets hjemmeside. Du kannst Dich, zb, im MVZ LABOR testen lassen, notfalls auch ganz kurzfristig! Die Resultate werden uns gefaxt wenn du am Freitag hingehst - wir bringen sie mit zum Dreh!Karlsruher Strasse 7a, 10711 Berlin-Wilmersdorf, Tel: 030 890 645 39Die normalen Öffnungszeiten sind Montag bis Freitag von 9:00 bis 17:00 UhrACHTUNG! Am Freitag vor dem Dreh musst du bis 16:00 Uhr im MVZ-Labor gewesen sein! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 13. Juli, 2014 Efter at et kondom revnede har jeg fået hele testen hos min læge. Testerne var negative, det er jo positivt. Pris: Det gule kort. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 13. Juli, 2014 Efter at et kondom revnede har jeg fået hele testen hos min læge. Testerne var negative, det er jo positivt. Pris: Det gule kort. Husk inkubationstiden på min. 14 dage. Det gule sygesikringskort kan ikke bruges i Tyskland hehe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 318 Skrevet 13. Juli, 2014 Tak til JERNSVINET for informationen Sejer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 13. Juli, 2014 Husk inkubationstiden på min. 14 dage. Det gule sygesikringskort kan ikke bruges i Tyskland hehe. Min læge er faktisk tysker; men arbejder i Danmark. Han taler udmærket dansk. Så det gule kort er helt ok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg