Hop til indhold
lovestream

Copenhagen TaoTantra lukket?

Recommended Posts

Hej,

Er der nogen, der er bekendt med, at Jeanette er stoppet eller flyttet? Har prøvet at maile til hende 2 gange, uden at få svar.

MVH

Lovestream

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej,

Er der nogen, der er bekendt med, at Jeanette er stoppet eller flyttet? Har prøvet at maile til hende 2 gange, uden at få svar.

MVH

Lovestream

Hendes side er ihvertfald stadig oppe - mon ike hun bare holder sommerferie ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Generelt virker siden ikke særlig opdateret/færdiggjort. Der står, at der er nedsat pris i uge 28 (intet årstal) og andre steder skrives der om ting, der skal ske i 2010. Iøvrigt er mange af menupunkterne fyldt ud med noget der ligner latin! :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg var der helt tilfældigt hendes sidste "arbejdsdag" og hun tak for tiden . Hun ville stoppe fra om mandagen du hun skulle starte på en skole der tog et par år.

Diskretion længe leve så jeg spurgte ikke om hvilken uddannelse det varm, men ønskede hende held og lykke.

Det var sidste nyt fra Vanløse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
gylsboda skrev, den 23/2/2016 at 21:48:

jeg var der helt tilfældigt hendes sidste "arbejdsdag" og hun tak for tiden . Hun ville stoppe fra om mandagen du hun skulle starte på en skole der tog et par år.

Diskretion længe leve så jeg spurgte ikke om hvilken uddannelse det varm, men ønskede hende held og lykke.

Det var sidste nyt fra Vanløse.

Men kan du svare mig på hvordan lavede hun afslutning på dig ? med hånden og måtte du kysse / røre hendes bryster ? .. Tror ejg besøgte hende faktisk lidt efter jeg skrev det emd hendes side var oppe ... men der måtte man ikke røre, eller slikke hendes bryster selv om man fik dem lige i fjæset :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og her yderligere 8 år senere står der stadig noget om at hun i 2010 var færdig med en tillægsuddannelse som "hot stone massør". Og nedsatte priser i uge 28.

/M

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...