Hop til indhold
Gammelnok

Er du dig selv, når du går på besøg?

Recommended Posts

Tråden:

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

hvor Jasmin blev betaget af en fiktiv karakter, fik mig til at tænke på, om folk søger andet udover den sexuelle oplevelse, når de besøger en sexleverandør.

Er du dig selv eller har du f.eks. opfundet en identitet, hvor du kan spille en anden/andre roller, end den du har i livet uden for købesex?

Jeg vidste ikke, hvad jeg gik ind til, da jeg startede som kunde i denne verden og ville derfor gerne være anonym. Jeg valgte derfor at bruge en bollofon og et opdigtet navn, nu mit eget er lidt specielt. Ellers er jeg mig selv og min opførsel og mine svar er ærlige og ikke anderledes end de ville være uden for købesexverdenen. Derudover synes jeg, det er sjovt at hyggesludre med pigerne, men hvorvidt jeg bliver fyldt med bullshit, ved jeg af gode grunde ikke, men det er nu ikke min fornemmelse.

Jeg har heldigvis indtil nu ikke oplevet noget, der havde gjort anonymitet nødvendig, men det kan jo være fordi, jeg er anonym!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nu går jeg på bordelbesøg for at have sex, ikke for at ævle løs om mit eget privatliv eller pigens privatliv. Nuvel høflighedsfraser og lidt spørgen ind til dit og dat kommer der da. 

Af og til har pigen også spurgt hvad jeg lavede, ofte i hvilken by jeg bor.

Jeg har aldrig løjet, men jeg har ikke nødvendigvis fortalt alt, og heller ikke særlig detaljeret og jeg har også på nyrupsk vis haft uld i mund hvis hun har været ekstraordinær nysgerrig.

Men jeg gider ikke at lyve, jeg er også dårlig til at lyve tror jeg. Men jeg ser intet behov for at ligge mit privatliv på bordet for en fremmed glædespige fordi jeg har købt en time hos hende, og hun har næppe heller samme behov.

Folk er forskellige, alt det samtale er fint nok, men det er den fysiske nydelse, sex, der er det vigtigste for mig. Der vil jeg hellere lære hende at kende end at vi skal bruge tiden på at snakke om hendes eller mit liv. Det er jo trods alt dyrebare minutter, hun får jo en timeløn på den gode side af 2.000 kr, hvis det er en dansk pige. 

Redigeret af Fraiser

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej - jeg spiller ingen roller. Jeg er den samme som jeg altid er. Jeg holder meget af hyggesnakken, og gør ikke det store ud af anonymiteten. Hvis jeg gjorde alt for at beskytte min egen anonymitet, var det ikke sikkert der var samme åbenhed og utvungenhed i den.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, har altid været mig selv og vil altid være det.

Nu er der heller ikke gået den store skuespiller tabt i mig, jeg tvivler faktisk på at jeg endda ville kunne få en lille statist rolle i en storfilm som f.eks. Find Nemo.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kommer som mig selv, med mit eget navn, min egen facon og personlighed. Med det sagt så må jeg indrømme at pigerne nok ser den mere opmærksomme, galante, søde og veltalende side af mig selv. Men sådan er jeg nu altid lige før jeg skal have sex, betalt eller ej. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kommer som mig selv, med mit eget navn, min egen facon og personlighed. Med det sagt så må jeg indrømme at pigerne nok ser den mere opmærksomme, galante, søde og veltalende side af mig selv. Men sådan er jeg nu altid lige før jeg skal have sex, betalt eller ej. :)

hvad så når du er kommet ? er du stadig en gentleman eller tager du dit gode tøj og smutter asap ? :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvad så når du er kommet ? er du stadig en gentleman eller tager du dit gode tøj og smutter asap ? :P

den udsøgte gentleman - høflig beleven, opmærksom sød og og venlig.... alt det man som pige sætter enorm stor pris på hos en god gæst :)

og det skriver jeg ikke for at smigre... men hvis han selv havde skrevet det ville det nok lyde som pral og det kan jeg garantere at det ikke er :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er overhovedet ikke mig selv, tværtimod er jeg stille og giver ikke en lyd fra mig, indtil jeg har fået udløsning.

Jeg er et indvendigt nervevrag fra når jeg banker på døren til jeg er kommet, nervøsiteten stiger mig til hovedet og det kan pigerne mærke, de fortæller alt for ofte at jeg skal slappe af og nyde, hvilket er lettere sagt end gjort. 

Men når jeg får udløsning og vi så starter en samtale så er jeg bare mig selv, taler meget normalt og ærligt om mig selv og holder øjenkontakt, prøvede at kalde mig selv for et meget neutralt navn på et tidspunkt "Adam", det kan alle jo hedde, men det gør jeg ikke mere. 

Forventer ikke at pigerne vil opsøge mig på mit arbejde eller studie, for jeg har ikke noget specielt at byde på i forhold til andre mænd som hun møder. Og det siger jeg ikke fordi jeg har lavt selvtillid men fordi jeg faktisk ved hvor jeg står hen i mit liv lige pt. at jeg ikke er værd at opsøge der hvor jeg befinder mig :)

Redigeret af Arabersgr

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forventer ikke at pigerne vil opsøge mig på mit arbejde eller studie, for jeg har ikke noget specielt at byde på i forhold til andre mænd som hun møder. Og det siger jeg ikke fordi jeg har lavt selvtillid men fordi jeg faktisk ved hvor jeg står hen i mit liv lige pt. at jeg ikke er værd at opsøge der hvor jeg befinder mig :)

Hvorfor forventer du at pigerne vil opsøge dig efter sex ?  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Voksen...

Er nok en lidt sødere udgave af mig selv. Meget åben og ret glad. Præsenterer mig som regel med at give hånd og sige mit navn... Indrømmet, det virker sku lidt arkaisk og akavet her på skrift, men i virkeligheden synes jeg det skaber en go stemning fra start. Tror ikke det skader stemningen og pigens evt. Spændthed over hvem der nu er trådt ind ad døren, ved at lægge ud med at vise at man respekterer den anden, og har tænkt sig at opføre sig nogenlunde civiliseret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kommer helt an på, hvem det er hos.

Jeg har altid spillet ud med skæg og briller første gang, jeg besøgte en pige. Var det så en, jeg fik tillid til og kunne tænke mig at se igen, har jeg lettet på låget.

Min nuværende formidler kender mig efterhånden ret godt, og alene af den grund, at hun har været hjemme hos mig, gør det jo lidt mærkværdigt at skjule noget i den ene eller anden retning.

Personlighedsmæssigt har jeg dog altid været helt mig selv. Jeg dur ikke til rollespil, og ingen kan spille mig bedre end jeg selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har opfundet en rolle der ligger tæt på min rigtige rolle dog med navn, bopæl og arbejdssted (by) ændret, så kan man tale sammen uden at hun pludselig kan finde mig på facebook og omvendt.

Alderen underdrives let.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke overvejet behovet for andre identiteter, men er i forvejen også meget diskret med besøgende og hvilken region jeg optræder i, når jeg er på omveje.

Normalt er jeg også helt mig selv når jeg træder ind, venlig, sød og åben. Til gengæld har jeg i enkelte tilfælde påtaget mig en rolle når jeg modtog gagging, fordi jeg spillede et skuespil som en dominerende karakter. Sådan er jeg slet ikke normalt. Men har altid gjort pigen opmærksom på at det bare er et act inden vi begynder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo

Jeg er en mand. Jeg har en pik. Når den bliver berørt af en kvindes læber, tunge, hænder og deraf fingre samt vagina, bliver den større. Når dette er sket en i en række intervaller, kommer der lim ud. Ligesom Robert i Langt fra Las Vegas.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo

Jeg er en mand. Jeg har en pik. Når den bliver berørt af en kvindes læber, tunge, hænder og deraf fingre samt vagina, bliver den større. Når dette er sket en i en række intervaller, kommer der lim ud. Ligesom Robert i Langt fra Las Vegas.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg møder rent faktisk op nøjagtig som på mit billede her til venstre.

Når så pigen åbner døren og kan genkende mig, så hiver jeg kostumet af og siger: "Taa-daaa..... Nå, det havde du ikke lige regnet med hva'?"

Det forudsætter selvfølgelig at hun kender mig herinde fra :-)

Ved ALLE de andre, - møder jeg bare op som mig selv, og er mig selv.

Jeg kan ikke spille en rolle på den måde, for ville sgu glemme halvvejs igennem besøget at jeg hedder "Peter" i dag, og så er den facade ligesom ødelagt.

Redigeret af Butch1

Del dette indlæg

Link til indlæg

I lighed med det jeg kan læse mig frem til fra andre så underdriver jeg min formue, charme, selvtillid, position og lækre hår (selv min pik skrumper jeg)- ellers ville pigerne  jo konstant komme rendende og søge om FB-venskaber og hvad ved jeg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...