Hop til indhold
GiftEventyrMand

Hobro/Haverslev - 3500 kr fattigere på en time!Også trans der;-)

Recommended Posts

Så var jeg igen et smut forbi Jyllandsgade i Haverselv. Har været der et par gange før for at lege med et par transpiger samt et par gange med nogle nye piger der var der. Har også prøvet at tage en transpige samtidig med, at jeg tog en rigtig pige der. Det var sgu en fræk oplevelse at kneppe sådan 2 på en gang... Nå  men denne gang ville jeg prøve en blond pige, som var nybegynder i det græske.

På menukortet kunne jeg få 1 times tid med alt for 2500 kr med god cocktail og for 3000 kr inklusiv begynder græsk, så det valgte jeg at prøve. 3000 kr blev betalt. Sidst jeg var der(for ca 1 md siden) var jeg sammen med en brunette og der betalte jeg også 3000 kr, og TROEDE jeg skulle have græsk, men da vi så gik i gang ville hun ikke græsk alligevel, og hun kunne ikke et ord engelsk, så jeg kunne ikke forklare hende, at så synes jeg at det var meget at betale 3000 kr for blot 1 time.. Hmm.. Men tog chancen igen. Denne gang med en blond pige. Hun kunne heller ikke et eneste ord engelsk men kun snakke spansk, hvilket jeg ikke kan.

Inden vi gik i gang, sad jeg på en stol blot i mine underbukser.  Hun prøvede at gøre mig liderlig ved at sidde på mig og nusse lidt. Jeg tænkte, at jeg kunne kysse hende, når jeg havde betalt 3000 kr, men det kunne jeg ikke.. Ok, jeg forsøgte og gav hende 200 kr eksta for kys, hvilket ikke var nok, hun pegede på en 500 kr seddel, jeg havde i min skjorte og den gav jeg hende. 3500 kr havde hun nu fået... Ok vi kyssede lidt i stolen og gik kort efter hen i senden..   Hun begyndte at sutte min pik, men ville ikke slikke mine kugler. Så satte hun sig oven på mig og red mig. Evt ca 15 min vente jeg hende om og tog hende bag fra i fissen...Hun havde ikke den bedste røv, hvilket ellers er det, der tænder mig mest, men tænkte, at jeg jo endelig skulle prøve det græske nu, at jeg havde betalt de 3500 kr. Jeg tog pikken ud af fissen, og hun smurte den ind i glidecreme. Jeg måtte ikke selv presse pikken op i hendes stramme numse, men hun holdte den min pik og bakkede forsigtigt ind i pikken så den gled op i hendes stramme røv. Jeg kneppede hende vel i røven i ca 5 min. Meget forsigtigt da hun ellers ikke kunne klare det, og det endte med min pik blev mere og mere sla pga hun ikke rigtig ville, nedtur. De burde fjerne græsk på deres menukort... Sikkert deres alfons, der kræver det hmm

Det var tydeligt at mærke, at hun ikke rigtigt gad det græske, men nok nærmest noget de skal for at være i det hus. Hende sidste gang ville jo ikke trods jeg havde betalt for græsk... Anyway, jeg fik da prøvet det græske... Vi afsluttede med et godt handjob, da min pik blev mindre og mindre hård til sidst i hendes numse, da hun ikke rigtigt ville..

Så er det da prøvet  og jeg er de 3500 kr fattigere og 3000 fattigere fra sidste gang de plus de transer jeg har prøvet der, så har da smidt ca 20000 kr, men må da indrømme, at jeg hver gang går der fra med en følelse af, at jeg ikke får nok for pengene selv om der da har været nogle frække oplevelser der. 3000-3500 kr er nu også mange penge, men jeg betaler som regel altid godt, når jeg er ude på sjov.. Men jo, jeg fortrød sgu, da jeg sad i bilen på vej hjem 3500 kr fattigere endnu engang. Men sådan er det jo lige end til man igen er frisk på nye eventyr igen og er godt liderlig igen, haha... Ikke nemt at være mand med for meget testosteron i blodet, lol...

Tror nok jeg er kommet frem til, at jeg ikke vil komme der mere. Det er for dyrt i forhold til hvad jeg får. Privat/diskrete steder er nok også mere mig end  de bordeller, hvor der typisk er en klam bagmand. De burde da ikke have græsk på det menukort, hvis de ikke vil det alligevel IMO! Der stod også en mærkelig mand og kiggede, da jeg lige gik ud, hvilket også bare trækker meget ned...

Hvis her er en privat diskrev pige herinde, der læser dette så smiid en post til mig, og jeg vil gerne mødes et par gange hved måned  - med eller unden det græske;;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
.... Tror nok jeg er kommet frem til, at jeg ikke vil komme der mere. Det er for dyrt i forhold til hvad jeg får.

Jeg synes, at en udgangspris på 2.500 - og så i Jylland - er temmelig høj. Pænt sagt.

Havde det så endda været en overjordisk oplevelse, kunne man måske have syntes, at det var fair, men det var der jo ikke tale om.

Du kan faktisk få superoplevelser i Jylland til det halve af den samlede pris, du betalte. Endda hos en dansk pige.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest wayfarer

Hold da helt kæft, hvor har de taget røven på dig, det er da trist

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil nu ikke helt sige, at jeg er blevet decideret snydt. Det står jo 3000 kr for 1 time på menukortet med græsk, så DU/I/ALLE ville jo have betalt det samme, hvis det var  det græske man  kom efter. Jeg havde bestemt mig for, at NU ville jeg sgu prøve græsk. Havde jeg bestil 30 min var det jo ikke så dyrt, men elsker at have god tid. Jeg kunne også have nøjes med at betale 2000 kr for 1 time, men så var det jo uden græsk, kys, superfransk osv... MEN uanset hvad så ja, må da indrømme at  jeg fortrød sgu, da jeg kørte der fra og jeg vælger også et sted i Aalborg frem over. Gider ikke køre hele vejen dertil og betale så meget... Har overvejet at prøve Dark Tiger næste gang hun er i Aalborg. Kan nogen anbefale hende? :oops:  Eller noget godt privat/diskret ville også være super fedt???

Noget HELT andet er, at jeg er helt færdig med at betale for SUPERfransk, da jeg lige snakkede med en kammerat, der har samme "hobby her" som jeg har og han havde fået sig en ret uheldig sygdom af netop superfransk og jeg kender også flere piger, der har fået problemer af netop det superfransk. Så et GODT RÅD er sgu nok at bruge det kondom - selv ved det franske, hvilket man jo ikke tror!!! Har før spurgt min læge om det, og han sagde også,at det kunne give katastrofale grimme problemer med fransk uden kondom! :eek:  SÅ well, hvis jeg fremover hverken skal have superfransk eller græsk eller kys, så sparer jeg jo uanset hvad mindst 1000-1500 kr  og så kan man jo være med igen:-)

Smid gerne en mail på [email protected] hvis her er nogle private/diskrete, der læser dette og som ønsker en til faste møder :-)

Redigeret af Gift mand på eventyr

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har overvejet at prøve Dark Tiger næste gang hun er i Aalborg. Kan nogen anbefale hende? :oops:  Eller noget godt privat/diskret ville også være super fedt???

Det kommer helt an på, hvor langt du er villig til at køre i forhold til din bopæl.

Du skriver, at du "kørte hele vejen" til Ålborg. Hvis du bor syd for Ålborg, kunne det måske betale sig næste gang at køre sydpå i stedet for mod nord?

Der er da et par gode tilbud på Randerskanten.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej med dig makker.

Vil lige give dig lidt af min erfaring.

Har besøgt det sted du omtaler flere gange. Jeg har forladt stedet 2-3 gange pga. falske billeder og købt ydelser der 4 gange (ægte billeder).

Har besøgt en bestemt pige der 2 gange, som er den lækreste lille latino-tøs jeg nogensinde har besøgt. Har besøgt samme pige i Randers 1 enkelt gang. Men har kun set hende i Danmark 2 gange indenfor de sidste 8-9 mdr.

Nå men nok om det. Du skal absolut ikke gå efter menukortet disse steder, da de er helt hen i vejret.

Jeg har at givet mellem 1.000 - 1.200 for 30-45 min. med græsk, superfransk og dansk. Og den ene gang bagbandt jeg pigen på arme og ben.

Pak menuen væk og sig hvad du vil give. Hvis de ikke forstår hvad du siger, så peg på hendes krops dele, hvor du vil ind og peg på de tal du vil give på menuen, plejer at virke.

Det er dog kun piger jeg har besøgt, ved ikke hvad trans "normalt" koster.

Håber det kan sparer dig lidt penge, så der er råd til lidt flere oplevelser :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey Harvaeretder,

Tak for dit gode svar. Problemet er jo netop, at de ikke har kunne snakke engelsk nogen af dem. Sidste gang endte  vi med at bruge en oversætter, vi snakkede i, så vi sammen kunne oversætte fra engelsk til spansk... Men tak for dit fif, de 3500 kr sidst var sgu mange penge  for 1 time :wink:

MEN det skal siges, at jeg har svært ved det med at presse prisen ned. Man føler jo også lidt, at man gerne vil være god ved pigerne og give det, som de forlanger og håber vel så også at få det bedre service af pigerne.

Redigeret af Gift mand på eventyr

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt rigtig mange forskellige glædes piger og det er aldrig prisen der afgør hvilken oplevelse du får.

Det har du vist også selv erfaret med dine 3000 + 3500 ;)

Du kan sagtens respektere dem og snakke pænt med dem selvom I snakker pris. Og de husker godt, så har du forhandlet pris 1 gang, gælder den også næste gang :)

Men jeg er ikke bleg for at smide en seddel eller 2 ekstra efter akten, hvis det har været en god oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...