Hop til indhold

Recommended Posts

http://www.voksenlisten.dk/wwwny-nannadk

Det kræver ikke meget mere end en sætning fra Nanna da hun tager telefonen, førend at jeg har en meget god fornemmelse om at møde Nanna. Nanna har en dejlig stemme, frisk, sprudlende og glad. Nanna er præcis som hun lyder i telefonen. Man kan ikke andet end slappe af i hendes selskab. Eller ja, "slappe af" lige indtil seancen starter for så sker der ting og sager. 

Nanna er præcis som billederne viser og det er næsten overvældende at se så slank, lækker og køn en pige på hele 175 cm. Hvis man er til slanke piger, vil jeg vove pelsen og sige at Nanna er perfektion. Specielt brysterne og selv om Nanna er slank så skuffer numsen heller ikke. 

Nanna er ubeskriveligt fræk, hun pirrer fra starten af. Det psykologiske aspekt er utrolig vigtig for mig, pigen kan være nok så køn og lækker men hvis hun ikke i sin indlevelse kan få mig tændt så sker der heller ikke noget i underetagen. Her er Nanna en speciel pige, for hun går ind i det her med hele sit væsen. Kæresteoplevelsen er perfekt, Nanna var tændt og ville ha' mig. Da vi kom til mere direkte stimulation af penis var jeg allerede meget højt oppe, så det blev en kamp om at holde igen. Det var lang tid jeg tilbragte helt oppe i den syvende himmel, før jeg til sidst måtte overgive mig og falde bragende til jorden igen hvor Nanna var klar til at gribe mig i sine arme. Nanna kan virkelig ting og sager i en seng, hun er dirigenten for englenes kor. 

At være sammen med Nanna og mærke hendes energi er en fantastisk oplevelse. Jeg havde hørt gode ting om Nanna, men jeg havde ikke turdet håbe på hun var så dejlig. Jeg kommer helt sikkert igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

1000 for en halv time, næsten kriminelt af mig for den oplevelse.

Massere af kys og kram. Dybe, dejlige kys.

Fransk på klinik er, så vidt jeg ved, altid med. Det var virkelig lækkert :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

OK det er en klinik, det stod ikke klart. Endnu et dejligt sted i Rødovre åbenbart.

Pudsigt at hun skriver, at hun mest går op i det hårde, når du beskriver hende som så dejligt GFE-agtig. En sjælden alsidighed åbenbart.

Redigeret af cuddler

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det er sexy secret i Rødovre. Lidt akavet at komme til når man ikke er i bil. Ikke et område hvor der er så mange fodgængere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

1000 for en halv time, næsten kriminelt af mig for den oplevelse.

Massere af kys og kram. Dybe, dejlige kys.

Fransk på klinik er, så vidt jeg ved, altid med. Det var virkelig lækkert :)

Det er så ikke korrekt, jeg har været på nogen klinikker hvor ngen af pigerne ikke gør det

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan se de er i Slagelse også, nogen der har erfaringer derfra ? beliggenhed ? evt i PM.

(aner så ikke hvorfor stregen er der...........????  :ugeek:  :mad:  :???:  :shock:  :eek: 

Redigeret af erjobareenmand

Del dette indlæg

Link til indlæg
erjobareenmand sagde den 24 Jul 2014 - 10:14 AM:

(aner så ikke hvorfor stregen er der...........????  :ugeek:  :mad:  :???:  :shock:  :eek: 

den kan fjernes ved at trykke S med stregen igennem fra

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...