Guest Maria Din Gudinde Skrevet 20. Juli, 2014 (edited) Jeg vil sige mange tak til jer der har besøgt mig, eller jer jeg har skrevet med herinde, det har været et godt sted at komme, og i har været meget hjælpsomme, Tiden er for mig kommet til at jeg mærker efter og stopper nu, måske jeg engang kommer igen, man skal aldrig sige aldrig. Men 1 år på lagnerne, trænger jeg nu til at slappe af, og forblive den jeg er.. Jeg ønsker jer alle en knald god sommer og pas godt på hinanden derude. Mvh Maria. (Vejle, Viborg og Jyllinge primært i kunne finde mig) Redigeret 20. Juli, 2014 af Maria - den uskyldige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 20. Juli, 2014 Pas på dig selv Maria. . Og pøj pøj i fremtiden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 20. Juli, 2014 Jeg vil sige mange tak til jer der har besøgt mig, eller jer jeg har skrevet med herinde, det har været et godt sted at komme, og i har været meget hjælpsomme, Tiden er for mig kommet til at jeg mærker efter og stopper nu, måske jeg engang kommer igen, man skal aldrig sige aldrig. Men 1 år på lagnerne, trænger jeg nu til at slappe af, og forblive den jeg er.. Jeg ønsker jer alle en knald god sommer og pas godt på hinanden derude. Mvh Maria. (Vejle, Viborg og Jyllinge primært i kunne finde mig) Også farvel fra mig. Du ved jo bedst selv, hvad der er godt for dig. God vind fremover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 20. Juli, 2014 Good luck håber alt flasker sig for dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 20. Juli, 2014 Du ved bedst, hvad der er bedst for dig selv. Held og lykke fremover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chatname 123 Skrevet 21. Juli, 2014 Alt det bedste ønskes du herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MalerKbh Skrevet 21. Juli, 2014 Respekt til dig at du kan sige fra og stop når du mærker efter og ikke lader penge styrer dit liv, stort knus herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 21. Juli, 2014 Flot at du har formået at mærke dig selv på den måde - og stoppe i tide.. Ønsker dig al mulig lykke på din videre færd ud i livet... Kram 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg