Hop til indhold
stivert

Gl. struervej Holstebro

Recommended Posts

Nåh, men jeg må vist ofre mig igen :-), hvis der ikke er et godt råd herinde, og være prøvekanin på den "nye" afrikaner. Eller vente til København, hvor jeg ved med sikkerhed, at jeg kan få prima sex...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men det er vel ikke et sted, du besøger, hvis du bor så tæt på, men det kunne sku være sejt, hvis du lige bankede på, lod dem åbne døren, lavede elevatorblikket for dernæst at løbe videre i fuld storm…..

hahahahaha 

Del dette indlæg

Link til indlæg

men bestil da et blowjob, hvis der så er go stemning og kemi, så køb mere ;)

Jeg tror sku desværre ikke, at jeg bliver prøvekaninen i denne omgang. Da Linda var der, hvilket var indtil for ganske nyligt, fik jeg sku et blowjob, som fik mig til at se sol og stjerner, men jeg gider ikke løbe risikoen. Når jeg først er der, sidder jeg i saksen….

Venter til københavner-tur, hvor der er lidt flere muligheder. Hvis du falder i, bedes du venligst berette om der er fuld blæs for pengene. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Spooney

Har også overvejet en del at besøge dem (igen) men jeg blev bare ret skuffet over lokalet sidst jeg var der.

Det var sq i det hele taget en mærkelig oplevelse.

Første gang jeg skulle prøve anal sex (hvad jeg synes virker SÆRDELES spændende - lillemand begynder altid at vågne bare ved tanken), men det lykkedes aldrig at få den indenfor. 

Dårlig belysning samt dårlig koordination mellem pigen og mig resulterede i at anal blev et no go. Fik så til gengæld et handjob, der slog benene væk under mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også overvejet en del at besøge dem (igen) men jeg blev bare ret skuffet over lokalet sidst jeg var der.

Det var sq i det hele taget en mærkelig oplevelse.

Første gang jeg skulle prøve anal sex (hvad jeg synes virker SÆRDELES spændende - lillemand begynder altid at vågne bare ved tanken), men det lykkedes aldrig at få den indenfor. 

Dårlig belysning samt dårlig koordination mellem pigen og mig resulterede i at anal blev et no go. Fik så til gengæld et handjob, der slog benene væk under mig. 

Jeg har også haft nogle suveræne oplevelser på adressen, men jeg har også haft dårlige. Det er derfor, at jeg spørger herinde, men der er vist ikke nogen, som har været der for nylig…..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...