McLovin 323 Skrevet 22. Juli, 2014 Altanen og solen fik mig til at reflektere over om I piger har oplevet at kunderne har været mere kreative end bare at henvise til soveværelset hvor lejen skulle foregå? Dette er ikke en eftersøgning. Jeg vil bare ha stillet min nysgerighed. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 22. Juli, 2014 Ja da..! Men aldrig ved første besøg - det skal nemlig helst være af den mere anstændige slags... Når det anstændige første besøg så er en saga blot, så er mulighederne mange, men det har aldrig været planlagt - udelukkende styret af spontanitet og drifter... I hvert fald her i eventyrets by... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Juli, 2014 Ha ha..... i udgangspunktet vil jeg tro, at alt hvad man selv har fantasi til at tænde på, allerede er afprøvet, og sikkert også leveret hos en eller flere af pigerne. Men.... hvis der savnes nogle søde frække historier, kan man måske godt overtales til at skrive en enkelt eller tro, så man har lidt hyggelig stemningsfuld "nat-læsning". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 22. Juli, 2014 Det sker næsten dagligt at jeg får henvendelse på udendørs sex pt. Men ak. Svaret er det samme. Sjov og spas på græsplænen er forbeholdt faste gæster. Skulle jo nødig skræmme nogen når de ser mig i fuld dagslys... 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 22. Juli, 2014 samme her - de faste gæster kan få mig uden for sanitære rammer - det kan vildt fremmede ikke :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Juli, 2014 En af mine allersødeste gæster fik lokket mig ud af huset... Der var vejarbejde lige uden foran min dør, -så han kunne ikke få noget hanky panky før de holdte fyraften, -han var dog ikke så let at slippe af med, og da han lokkede med en formiddags strandtur, så slog jeg til. Var piv nervøs, syntes sex i det fri er frækt, men er virkelig bange for at støde nogen og blive anholdt.... Han var virkelig sød og fik dulmet mine nerver, gåtur hånd i hånd, og alt det der..... Til vores held var der ingen andre på stranden, men bådene i vandet sejlede mistænkeligt langsomt 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3658 Skrevet 22. Juli, 2014 Det sker næsten dagligt at jeg får henvendelse på udendørs sex pt. Men ak. Svaret er det samme. Sjov og spas på græsplænen er forbeholdt faste gæster. Skulle jo nødig skræmme nogen når de ser mig i fuld dagslys... Der fik jeg lige mælken galt i halsen :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 972 Skrevet 22. Juli, 2014 Nope, er blevet for gammel til det pjat. :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 22. Juli, 2014 (edited) Ja da..! Men aldrig ved første besøg - det skal nemlig helst være af den mere anstændige slags... Hæhæ, SEM. Odense er et sted, jeg altid er på gennemrejse i – med mindre jeg lige skal ind og se Sct. Knuds. Her plejer jeg at ære Christian 2. den kære gamle Fanden. Men hvis du på perronen står og vinker, så er jeg ikke den største sinker. Men husk, jeg er ikke til sjusk: Så under 1,5 time ........ Redigeret 22. Juli, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 23. Juli, 2014 Hæhæ, SEM. Odense er et sted, jeg altid er på gennemrejse i – med mindre jeg lige skal ind og se Sct. Knuds. Her plejer jeg at ære Christian 2. den kære gamle Fanden. Men hvis du på perronen står og vinker, så er jeg ikke den største sinker. Men husk, jeg er ikke til sjusk: Så under 1,5 time ........ Nu findes der faktisk andre, og meget mere besnærende, "attraktioner" i Odense end lige Knud og Christian... ... Jernbanemuseet fx.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg