Hop til indhold
Guest hornykaj

Hedebølge

Recommended Posts

Guest hornykaj

Hold da op en varme. Orrker ingenting.... Der må virkelig være tomt rundt hos pigerne. Gad vide hvor mange % de har ivarmen sammetignet med en vinterdag?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

ahaaaaahahahaha -- er du vimmer.. varmen går lige i nødderne på de herre.. tror aldrig der har været så meget for pigerne som nu... kan høre det rundt omkring -- gp er i høj kurs i disse dage..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Michelangelo

ahaaaaahahahaha -- er du vimmer.. varmen går lige i nødderne på de herre.. tror aldrig der har været så meget for pigerne som nu... kan høre det rundt omkring -- gp er i høj kurs i disse dage..

Nemlig !

Desværre ferierer jeg på landet i øjeblikket, langt fra den vante klinik. Var inde i den lokale provinsby i går og måtte tvinge mig selv til at være diskret i blikket på gågaden og hele tiden tænke på at det var kvinder i kød og blod der gik omkring mig og ikke billeder fra Annoncelight.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sidste sommer, på en meget varm dag, var jeg hos en gpige, hvor sveden tapdryppede fra min pande. Det synes jeg var lidt distraherende. Ville helst ikke dryppe sved på hende. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sidste sommer, på en meget varm dag, var jeg hos en gpige, hvor sveden tapdryppede fra min pande. Det synes jeg var lidt distraherende. Ville helst ikke dryppe sved på hende. :)

det er ellers ret kinky - bare jeg ikke får det i øjenene - det svier for meget til at det ikke er distraherende *gg*

jeg har altid et hav af klude liggende til det samme for jeg synes det sker uanset hvilken tid på året der er tale om *gggg*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nemlig !

Desværre ferierer jeg på landet i øjeblikket, langt fra den vante klinik. Var inde i den lokale provinsby i går og måtte tvinge mig selv til at være diskret i blikket på gågaden og hele tiden tænke på at det var kvinder i kød og blod der gik omkring mig og ikke billeder fra Annoncelight.

Heheh ... præcis! ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Her i eventyrenes by har der godt nok også været hot de seneste dage... Pyha da da..! :blink:  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

jeg synes ikke der er den store forskel på antallet af gæster - men gennemtræk er en god ting :)

Ja, altså gennemtræk af mænd, eller tilsvarende væsener?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sex skal være vådt. Svedig og sige underlige lyde.

Kan kun erklære mig 110% enig med dig i den påstand  :cool:  :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Michelangelo

Sex skal være vådt. Svedig og sige underlige lyde.

Sige underlige lyde.  Skipper Skræk har sikkert et godt sexliv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, man bliver godt liderlig. I dag var jeg så ude for at pigens værelse var så varmt at jeg fejlede.... og simpelthen ikke ku igen!

Vi snakkede lidt i stedet. Jeg gik ud og fik noget luft (og genfundet lysten) og efter et besøg i pengeautomaten blev jeg nødt til at ringe til hende.

Man skal normalt ikke gå tilbage til en fuser, men hun en af mine absolut favoritpiger og det blev en fantastisk anden halvleg.

Pigens info får I ikke - hende beholder jeg for mig selv, sammen med dem som også selv har fundet hende :-P

PS: Har så også været hos en sød pige tre dage i træk nu, onsdag-torsdag-fredag, nok lige i overkanten... Men det har også været en ny hver dag :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...