Rejsenetværk 9605 Skrevet 24. Juli, 2014 (edited) Nu håber jeg ikke at jeg kommer til at støde nogle herinde? Men jeg har bemærket at der i andre debatfora på nettet, af og til skrives en bemærkning om at den ene og den anden vel er på overførselsindkomst, og nu sidder her og har oceaner af tid til at skrive for andres regning. Vil skynde mig at gøre opmærksom på at jeg har fast arbejde, og at jeg tjener mine egne penge Har bare lange arbejdsdage, og derfor også flere fridage end de fleste, hvorfor det af og til kan tage sig ud som at jeg lever for andres regning - det er altså ikke tilfældet. Men det ser ikke ud til at Information og Nationen segmentet, er overvældende repræsenteret her på Eroguide.dk At vurdere på nogles forbrug til købesex i ind og udland, virker det til at en del meget aktive herinde sidder i gode stillinger, der giver dem særdeles gode indtægter. Jeg kan bare ikke altid få det til at stemme med den fordom jeg nok har om sådanne mennesker? Forestiller mig altid at ansvaret og pligten tynger, og at arbejdsdagene er så lange, at der vanskeligt kan findes tid til så meget andet end at arbejde og tjene penge det meste af tiden. Tager jeg fejl her? Er det måske tilfældet at I er så meget herre over egen tid, og arbejder så selvstændigt at I kan tillade jer at bruge meget tid på EG? Måske er I nogle der er singler, uden familie, ældre hvor børnene er fløjet fra reden, og at det er derfor at I magter både arbejde og EG? Jeg selv som simpel lønslave kan godt se hvor meget tid jeg har tilovers, bare på den konto, at jeg ikke har kone og børn, ingen børn der skal hentes og bringes, kvalitets tid der skal findes plads til. Og når madlavning udgøres enten af Steff Houlberg frosne færdigretter til mikroovnen, eller thai takeaway - ja så kan det se ud som om jeg lever for andres penge, og ikke har noget liv. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 24. Juli, 2014 af Rejsenetvaerk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nicey 200 Skrevet 24. Juli, 2014 Tjaa, jeg har selv lige før sagt god weekend til nogle af mine kunder, handlet lækkerier ind, og så efter et bad om lidt , suse afsted til sommerhusresidens og knokle og nyde det søde liv, tælle guldet op, og mentalt forberede sig på en ny truende travl uge der kommer Venligst Nicey. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 24. Juli, 2014 Forskellen fra nationen og fx. E.G. må vel være at man her bruger profilen til noget konstruktivt. At profil navnet i visse tilfælde følger ens rigtige person, så hvis man kun lukkede lort ud, så var det jo ikke sikkert at man så velkommen hos pigerne ? Jeg tjener vist ikke det vilde, men jeg bruger en del tid herinde fordi at det interesserer mig, og at der er noget hyggelig "snak" enten i trådene eller over p.m. Og så har jeg heller ikke 10 fritids interesser som kunne tage en del tid. Men altså et eksempel... jeg så noget da jeg var udenfor tidligere i dag, hoppede på E.G. og skrev en p.m. til en person, da jeg lige skulle give ham den info. Så jeg er jo på E.G. De mest underlige steder Hvad er gennemsnitslønnen eegentligt i dk ? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 24. Juli, 2014 Så jeg er jo på E.G. De mest underlige steder Ja man kan læse med på EG mens man fordriver tiden på WC'et Rejse du glemmer, der er noget som hedder smartphones, her kan du komme på EG når som helst og hvor som helst 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 24. Juli, 2014 Ja man kan læse med på EG mens man fordriver tiden på WC'et Rejse du glemmer, der er noget som hedder smartphones, her kan du komme på EG når som helst og hvor som helst Hvorfor nævner du wc'et ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9605 Skrevet 24. Juli, 2014 Nille jeg er godt klar over at I er veludstyrede med mobile platforme, men på den ene side kommer det mig som sådan ikke ved, og så svarer nogle vel derfor heller ikke, men på den anden side, så langt som nogle kan og vil give et indblik I hvordan at I får lange arbejdsdage og krævende jobs til at hænge sammen med omfanget af jeres aktive tilværelse på EG, ja så høre jeg gerne om det. Forskellen på EG og visse andre debatfora, er jo at jævnfør karakteren af vores fælles hobby, skal der altså knokles nogle kroner hjem for at kunne bidrage med egne erfaringer i et omfang, som nogle heldigvis vælger at gøre. Mens det er noget mere logisk at førtidspensionister og kontanthjælpsmodtagere, kan skrive omfangsrige opdateringer i debatter andre steder om verdens uretfærdighed, hvilket så andre også af og til reagerer på. I den udstrækning at aktiviteten her på EG har karakter af bidrag med egne bidrag om egne bekostelige erfaringer, tyder det jo på at ressource mennesker er ret vel repræsenterede herinde, og det er så det der imponerer mig en del, at de magter det, og som har gjort mig lidt nysgerrig på hvordan det kan lade sig gøre for dem. Hvis jeg abejdede 60 timer +/- om ugen som mange selvstændige og højtuddannede jo gør, tror jeg ikke at jeg selv ville formå at finde overskud til ret meget andet i hverdagen. Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 24. Juli, 2014 (edited) Folk bruger mere tid på Facebook end på EG Selv om man har travlt i hverdagen så er der altid små afbræk, nogle medarbejdere skal have rygepauser og andre skal have EG/FB-pauser hehe. Jeg ryger ikke Redigeret 24. Juli, 2014 af Nille 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nordjyde 24 Skrevet 24. Juli, 2014 Hvis jeg abejdede 60 timer +/- om ugen som mange selvstændige og højtuddannede jo gør, tror jeg ikke at jeg selv ville formå at finde overskud til ret meget andet i hverdagen. Det er måske netop som konsekvens af de 60 timer +/-, at man har finansiel overskud til, at nyde vores fælles fornøjelse engang i mellem, men også har behov for et afbræk fra en stresset hverdag af og til... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 24. Juli, 2014 Kan være lidt mere på EG i øjeblikket pga varmen. Orker ikke nogle af de igangværende projekter, for varmt efter arbejde, og slapper af i hængekøjen på terrassen - tæt ved jordkøleskabet LIVER ER NU SKØNT Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. Juli, 2014 Jeg har såmænd bare en ipad med simkort i så jeg kan gå på nettet allesteder.arbejder også til hverdag,men har min ipad med da det er et arbejdsredskab.så kan nemt komme på eg når jeg har lyst.det behøver ikke at tage ret lang tid for lige at læse de nye indlæg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 24. Juli, 2014 Jeg har ikke noget liv, og der er ingen der gider mit selskab... så jeg har ikke andet end tid til at sidde her inde og være keyboard-jockey 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 24. Juli, 2014 (edited) .... At vurdere på nogles forbrug til købesex i ind og udland, virker det til at en del meget aktive herinde sidder i gode stillinger, der giver dem særdeles gode indtægter ...... ...... Jeg kan bare ikke altid få det til at stemme med den fordom jeg nok har om sådanne mennesker? ...... ...... Forestiller mig altid at ansvaret og pligten tynger, og at arbejdsdagene er så lange, at der vanskeligt kan findes tid til så meget andet end at arbejde og tjene penge det meste af tiden ..... .... Tager jeg fejl her? ...... Er det måske tilfældet at I er så meget herre over egen tid, og arbejder så selvstændigt at I kan tillade jer at bruge meget tid på EG? Tjah, du kaster jo flere ting op her, og de peger i hver sin retning. Jeg har en udmærket stilling og klager ikke (så meget) økonomisk. Så ved jeg ikke, om det er mig, du har fordomme imod? For en del år siden frasagde jeg mig ledelsesansvar, da det blev for bøvlet, men pligtfølelsen har jeg stadig, og jeg skulle mene, at ingen kan sætte en finger på mit arbejde af den grund. Jeg har lange arbejdsdage, men en pæn del af arbejdet kan afvikles hjemmefra via nettet, og når jeg er på mit kontor, foregår det meste efterhånden også via nettet. Derfor kan jeg nemt have en fane under skærmen med EG. Så det,der kan synes som en tilstedeværelse 25/07 herinde, er blot sekvenser, hvor andre har rygepauser eller knævrer. Redigeret 24. Juli, 2014 af Borende X 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 24. Juli, 2014 Hvorfor nævner du wc'et ?? Fordi han selv sidder der og daser, mens vi andre maser :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 24. Juli, 2014 Fordi han selv sidder der og daser, mens vi andre maser :D Så ved man hvad der er sket, når der er seriøse stavefejl 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 24. Juli, 2014 Jeg har absolut ikke tid til EG. Det forstyrrer mig uhyre meget at jeg alligevel er her, og tilmed ødelægger værdifuld tid på at skrive på et sprog som jeg alligevel ikke kan uddtrykke mig tilstrækkeligt godt på. Frustrerende er et dækkende ord for min adfærd herinde. Jeg har tusen millioner andre ting at gøre og at jeg alligevel ikke kan lade være med EG, beror på at jeg har et behov for at kommunicere denne del af mit liv nogetsteds. Så egentlig ødelægger jeg nok ikke tid på den samme måde som alle FB-misbruger gør, men lufter tanker og erfaringer jeg ikke kan lufte andetsteds. Men gid jeg kunne nøjes med en gang om ugen, og gid jeg kunne skrive på svensk. B 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 831 Skrevet 25. Juli, 2014 Ja, jeg synes osse, det er rent fantastisk, så mange, der har så meget tid til eroguide, som man ser det herinde. Jeg har slet ikke den tid til at sidde og fedte på eroguide, som jeg gerne ville have. Det er jo rigtigt, som nogen siger, at med en smartphone kan man gå på hvor og når som helst - men man skal da osse immervæk have tid til at læse de lange debatter og ikke mindst tid til selv at skrive nogle ordentlige, gennemarbejdede indlæg. Problemet er, at når man efter at have været væk i et par dage eller en uges tid, så er der som regel mange nyopdukkede tråde, som man gerne ville debattere i eller i det mindste bare give sit besyv med i - men ak! For det første er der som allerede nævnt rigtig mange nyopdukklede tråde, og for det andet kan man sagtens risikere, at der til eksempel er 63 - treogtres! - svar på et indlæg, som er skrevet for få timer eller en halv dag siden! Jammen jammen... Det er da dejligt, at der er nogen, der har tid - men efter min mening kan man jo ikke begynde at skrive indlæg i en tråd uden først at have læst alle de andre indlæg! Og så er treogtres indlæg altså mange! Og så er det altså, at jeg ofte af rent tidsmæssige årsager må opgive efter at have siddet og kigget lidt frem og tilbage på strengene og på uret og overvejet, hvor man skulle ende eller begynde... En fidus ville selvfølgelig være at koncentrere sig om de nyeste indlæg, hvor der ikke er nået at komme så mange kommentarer - men det er ikke altid, det lykkes alligevel. Og tiden går og man skal osse ha' lidt at spise og på arbejde og hjem og sove og lidt ud i det sociale liv og ud at besøge nogle af pigerne og ud at nyde solen og og og... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 25. Juli, 2014 (edited) Jammen jammen... Det er da dejligt, at der er nogen, der har tid - men efter min mening kan man jo ikke begynde at skrive indlæg i en tråd uden først at have læst alle de andre indlæg! Og så er treogtres indlæg altså mange! Og så er det altså, at jeg ofte af rent tidsmæssige årsager må opgive efter at have siddet og kigget lidt frem og tilbage på strengene og på uret og overvejet, hvor man skulle ende eller begynde... Ja, Spider, kendsgerningen er, som du jo har opdaget, at EG er vokset så enormt, at man er nødt til at være selektiv. Selv har jeg til riddernes fortrydelse valgt Tyskalnd fra, og da jeg yderst sjældent kommer til Jylland, ryger også efterlysnings/anmeldelsesstoffet herfra. Desuden kan en debattråd kun være interessant et stykke tid, før jeg taber interessen. Og alligevel kan det være svært at følge med. Redigeret 25. Juli, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kent 14 Skrevet 25. Juli, 2014 Borende X er ellers den person der skriver flest indlæg og er over det meste af forummet i mange strenge døgnet rundt pånær nattetimerne året rundt :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 25. Juli, 2014 Borende X er ellers den person der skriver flest indlæg og er over det meste af forummet i mange strenge døgnet rundt pånær nattetimerne året rundt Jamen, når jeg, selv med den aktivitet, som du tillægger mig, gispende må opgive at følge med i alt, må det jo sige noget om det omfang, som EG har fået. Prøv du blot at holde dig fra EG i tre dage, så vil du opdage de oceaner af indlæg/tråde, som er indløbet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 25. Juli, 2014 Borende X, du er faktisk tæt på de 5.000 beskeder. Hvordan skal det fejres? En sejltur? Anyway, jeg kan også mærke, at EG er blevet min "rygepause" på arbejdet. Dog kun på iPhone, jeg skal ikke have cheferne til at kigge min log igennem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 27. Juli, 2014 Nu skal jeg ikke kunne udtale mig om hvordan folk får tiden til at følge med herinde. Men hvad jeg dog kan se ud fra statistikken, er at i tidrummet 8 til 16, besøger lidt over 50% af brugerne Eroguide.dk, fra en smartphone. Efter kl. 16, er det primært computere og tablets som folk er online fra. Så der er nok en del som lige er inde og smugkigge lidt mens de er på arbejde. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9605 Skrevet 27. Juli, 2014 Det må blive næste punkt på dagsordenen i samarbejdsudvalget under "Vores politikker" Udover rygepolitk, rusmiddelpolitik, mangfoldighedspolitik, så må næste punkt hedde en Eroguide.dk politik - også på lokummet Nille Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 27. Juli, 2014 Jeg er jo studerende, så i perioder har jeg masser af tid - som nu hvor jeg har sommerferie... Så når min hjerne har brug for en pause fra alskens faglitteratur - og når jeg ikke lige ligger vandret pga. andre gøremål - hygger jeg mig her.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 31. Juli, 2014 Borende X, du er faktisk tæt på de 5.000 beskeder. Hvordan skal det fejres? En sejltur? Louie, nu er jeg ikke den, der sidder og tæller indlæg. Jeg har faktisk ikke tænkt, at jeg nærmer mig et rundt tal. Men nu, hvor du nævner det, havde jeg rent faktisk en pragtfuld sejltur med et stk. havfrue. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. Juli, 2014 Jeg er tit på men ikke tilstede... Logger ikke altid ud. Er stort set aldrig på når jeg har fri eller på mit " rigtige" arbejde, så eg er hyggen og en del af forretningen når jeg er på job som Line. Jeg er ikke på andre sider på nettet og kommer det heller aldrig, er meget mere til at møde mennesker irl og ja når jeg endelig har en enkelt fridag, så det sørme ikke nettet jeg har behov for... Så alt i alt er det nok en del timer om ugen, men som sagt oftes er jeg bare logget på og ikke til stede... I mellem gæsterne kan det være hyggeligt lige at sige Hej her og tjekke op på pm aftaler smil. Burde nok stille en kondi cykel op her i stedet for... Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg