Gungner 2635 Skrevet 31. Juli, 2014 Jeg har absolut ikke tid til EG. Det forstyrrer mig uhyre meget at jeg alligevel er her, og tilmed ødelægger værdifuld tid på at skrive på et sprog som jeg alligevel ikke kan uddtrykke mig tilstrækkeligt godt på. Frustrerende er et dækkende ord for min adfærd herinde. Jeg har tusen millioner andre ting at gøre og at jeg alligevel ikke kan lade være med EG, beror på at jeg har et behov for at kommunicere denne del af mit liv nogetsteds. Så egentlig ødelægger jeg nok ikke tid på den samme måde som alle FB-misbruger gør, men lufter tanker og erfaringer jeg ikke kan lufte andetsteds. Men gid jeg kunne nøjes med en gang om ugen, og gid jeg kunne skrive på svensk. B Du udtrykker dig bedre end mange andre herinde Banan. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Delphi Skrevet 31. Juli, 2014 Men nu, hvor du nævner det, havde jeg rent faktisk en pragtfuld sejltur med et stk. havfrue. Og du sørgede naturligvis for at bemeldte havfrue var iført en passende redningsvest under HELE turen, ikke sandt? ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 31. Juli, 2014 Og du sørgede naturligvis for at bemeldte havfrue var iført en passende redningsvest under HELE turen, ikke sandt? Jo, både den tætsluttende og den lidt løsere :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 31. Juli, 2014 Jo, både den tætsluttende og den lidt løsere :D Sad den rundt om maven, og "løftede op" de rigtige steder ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 31. Juli, 2014 Sad den rundt om maven, og "løftede op" de rigtige steder ? Begge var korrekt monteret. Min ekspertise ligger ved den store redningsvest, og havfruens ved den lille :D, så den samlede ekspertise udvirkede et helt upåklageligt resultat ;). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg