Hop til indhold
Rejsenetværk

Hvordan får I tid til EG?

Recommended Posts

Jeg har absolut ikke tid til EG. Det forstyrrer mig uhyre meget at jeg alligevel er her, og tilmed ødelægger værdifuld tid på at skrive på et sprog som jeg alligevel ikke kan uddtrykke mig tilstrækkeligt godt på. Frustrerende er et dækkende ord for min adfærd herinde.

Jeg har tusen millioner andre ting at gøre og at jeg alligevel ikke kan lade være med EG, beror på at jeg har et behov for at kommunicere denne del af mit liv nogetsteds. Så egentlig ødelægger jeg nok ikke tid på den samme måde som alle FB-misbruger gør, men lufter tanker og erfaringer jeg ikke kan lufte andetsteds.

Men gid jeg kunne nøjes med en gang om ugen, og gid jeg kunne skrive på svensk.

B

Du udtrykker dig bedre end mange andre herinde Banan.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Delphi

Men nu, hvor du nævner det, havde jeg rent faktisk en pragtfuld sejltur med et stk. havfrue.

Og du sørgede naturligvis for at bemeldte havfrue var iført en passende redningsvest under HELE turen, ikke sandt? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og du sørgede naturligvis for at bemeldte havfrue var iført en passende redningsvest under HELE turen, ikke sandt? ;)

Jo, både den tætsluttende og den lidt løsere :D :D :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sad den rundt om maven, og "løftede op" de rigtige steder ? :P

Begge var korrekt monteret.

Min ekspertise ligger ved den store redningsvest, og havfruens ved den lille :D :D, så den samlede ekspertise udvirkede et helt upåklageligt resultat ;) ;).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...