gomorra 449 Skrevet 26. Juli, 2014 Læste for noget tid siden i avisen, at prostituerede var begyndt at bruge facebook til at reklamere( ved ikke om det er det rigtige ord at bruge). Af en eller anden grund så tændte jeg lidt på den idé, men må indrømme at det undrede mig lidt, eftersom et vigtigt problem hurtigt melder sig på banen: Hvordan ved man om en pågældende pige er glædespige? Der er nok et par indikatorer der ville tyde på det, bl.a. typen af billeder der fremvises. Men selv der risikerer man jo at træde nogle "fremme i skoen" piger over tæerne da frække billeder jo ikke nødvendigvis signalerer at man er i sexbranchen. Jeg tænkte at jeg ville prøve mig lidt frem og fandt da også en pige der ud fra billederne kunne antages at være i branchen, efter lidt chatten frem og tilbage meldte hun selv ud at hun var glædespige og vi fik en aftale på plads. Det skal siges at hun også reklamerer på andre sites beregnet til købesex, MEN hun lagde ikke skjul på at hun brugte sin FB side til at finde kunder da FB måske ville tiltrække et klientel der normalt ikke benyttede sig af købesex (god markedsføring og business næse, må jeg sige). Og ja, det ville være lettere bare at gå på et købesexsite, men som sagt så er der noget lidt frækt(for mig) over at skabe kontakten på anden vis. Er der andre herinde der har erfaring med dette, jeg ville også sætte stor pris på pigernes holdning til det På forhånd tak, Gomorra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4146 Skrevet 26. Juli, 2014 Jeg er nok ikke superbruger på FB, så kan du forklare lidt om, hvordan du søgte? Er der i øvrigt ikke et kodeks, der forbyder nøgen hud på FB? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gomorra 449 Skrevet 26. Juli, 2014 Pigerne er ikke nøgne nej, men det forhindrer ikke nogen i at poste frække billeder. Hvad angår søgning så er jeg nemlig også lidt en amatør. Jeg fandt pigen lidt ved en tilfældighed da jeg via en "like" fra en ven så et af hendes billeder og var så inde at kigge på profilen. Så jeg kan desværre ikke give de helt store tips, håber at der måske er andre herinde der kan det.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Michelangelo Skrevet 26. Juli, 2014 Det ene jeg kender til i den retning, er dette her: https://www.facebook.com/Cathousehelsingoer?fref=ts Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1101 Skrevet 26. Juli, 2014 Søg evt. på "Glædespiger" eller "Saftige Maria" Og der er sikkert mange flere ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Michelangelo Skrevet 26. Juli, 2014 Søg evt. på "Glædespiger" eller "Saftige Maria" Og der er sikkert mange flere ... Der er det problem ved det at ordet glædespiger også bruges piger der er glade af andre grunde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg