Hop til indhold

Recommended Posts

Der er gået en god, lang stund siden sidste GP, men nu var jeg i byen, havde en god fritime foran mig, kontanter i lommen og så overvejede jeg mine alternativer. Valgte at køre mod Frb til Honeygirls, hvor Ellen var på vagtplanen.

Jeg har før været sammen med Ellen i en god trekant, men husker hende som den mest engagerede og sexglade kvinde, så derfor trak vinden mig i den retning.

Honeygirls har måske en lorte-hjemmeside og en pænt cheasy indretning, men det er diskret og jeg kan oftest bare ringe på og gå lige ind. Blev ønsket velkommen af en glad, smilende og opløftende Ellen, og betalte 700 for ca 20 min fransk plus dansk i forskellige stillinger. Ikke meget billigt, men Ellen leverer varen.

Hun kom ind, satte gummi på og suttede med et fræt blik. Hun kan krammet og der var god kontakt. Jeg spurgte hvor dybt hun kunne tage den, og pegede på lidt over midten: "Hertil?" Hun svarede igen ved at sutte den nææææsten til roden.

Så klatrede hun op til en ridetur. Det er det tætteste man kan komme på GFE uden tungekys. Hun er helt nede ved øret, slikker og kysser i nakken, kysser brystkassen, ånder dig i øregangen, er to cm fra munden. Virkelig tæt og intenst.

Så gjorde hun tegn til et switch. Om på alle fire, røven i vejret og så kørte den ellers i doggie med udsyn i alle omkringliggende spejle. Hold kæft hvor hun svedte til sidst, og fik en orgasme (måske fake, men hun virkede til at nyde det helt vildt). Kroppen reagerede på sexen, og hendes ryg og balder var en skøjtebane af sved. Jeg havde sandelig også fået varmen og knaldede løs med god kemi. Jeg klikker sgu godt med Ellen.

Afslutning, aftøring og Ellen tilbød et bad som jeg takkede JA til. Puuuuh, jeg må have knaldet et par liter væk. God afslutning fulgt ud i entreen, hvor hun tjekker at opgangen er tom inden jeg lukkes ud i sommervarmen.

Chance for gentagelse med Ellen: Stor.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været på Honeygirls et par gange. Serviceniveauet har jeg ikke kunnet klage over, men pigernes udseende i forhold til profilbillederne - dér har være lidt forskel! Det er der så ikke her?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Billederne er som regel mindst 10 gamle, men jeg synes Ellen er en lækker moden kvinde, med relativt store bryster, lidt mave som hun gemmer bag sit lingerie, lækker fast røv som man kan holde i. Ikke ungpige nips, men velformet som en kvinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg håber sgu at de snyder med alderen, ellers var "Lise 25" 15 år gammel da jeg besøgte hende som en del af en trekant, for over 10 år siden :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lise var lækker.

Fik mega fransk af hende for 7-8 år siden.

Yder hun stadig god service?

700 kr for sex... Når man er så langt oppe i alderen er det lige hundrede for meget synes jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...