Hop til indhold
flunk69

Voksenlisten.dk er LUKKET permament.... desværre...

Recommended Posts

Taletids kort ideen er en god ide, men nok ikke noget jeg ville tilføje som et første, da det kræver lidt ekstra udvikling, men ja man kunne godt køre en point basseret model alla Kvik Beskeder på Scor.

Av det var godt nok en høj pris.

Ville nok ikke vælge og sætte det så højt under alle omstændigheder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det gør det mere komplekst men man kunne evt. lave en udvidet søgefunktion hvor det er muligt, og søge på forskellige ydelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jernsvinet, det lyder godt på papiret, men hvordan vil du verificere alder og fotos i praksis?

En attraktiv feature mener jeg også ville være hvis man kunne lave en avanceret søgning, f.eks vis alle piger fra Jylland med +C-skål, ml. 50 og 60 kg, og som tilbyder urinsex. Lidt i lighed med søgefunkionen på scor, men med fokus på alt hvad der typisk tilbydes inden for denne branche

En simpel søgning på google og tineye reverse image search er ofte nok i første omgang.

Alderen kan nok være sværere, men det kan jo være noget med at der i tvivlstilfælde skal indsendes f.eks en kopi af pas til Admin.

Mht. de mere avancerede søgefunktioner, synes jeg at det er noget der ligesom må komme hen ad vejen - en rimelig geografisk søgefunktion er ofte nok i første omgang - og så kan det jo også være man falder over en profil, man måske ikke søgte, men som alligevel vækker interesse  :P De sider hvor der kan krydses af for 117 forskellige ydelser, har pigerne en tendens til at krydse for meget af - f.eks analsex - og så ikke tilbyde det alligevel om fredagen.

På https://annoncelight.dk/, findes der en meget simpel, men også meget effektiv søgefunktion:

"søg efter annonce" - og her kan man hakke alt muligt ind - f.eks bare et tlf. nr. - og så fremkommer f.eks. alle Veripigens gamle annoncer, et bynavn - og så fremkommer alle annoncer hvor bynavnet indgår, urinsex - og så fremkommer alle annoncer, hvori der tilbydes urinsex osv. - ret nemt og effektivt  :)

På AL er der ikke nogen formel pigerne skal udfylde - og det gør jo netop at pigerne har frit slag og må bruge deres lidt mere kreative evner for at strikke en annonce sammen, så alle annoncerne bliver lidt mere individuelle  :) - og man kan måske også bedre udlede, hvem der lidt mere end fissen at tilbyde  :D

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

200 kr pr måned er lavt nok til at alle amatørpigerne kan være med og højt nok til at de fleste useriøse sorteres fra... 

man kan overveje at betaling kun kan ske til mobile pay.... så er det i hvert fald kun de helt seriøse piger der kommer igennem... forudsat at vi naturligvis har tillid til udbyder...  plus at det omgår problemet med udenlandske annoncer for oprettelsen af mobil pay kærver såvidt jeg husker nem id :)

samtidig kan man selv sætte hvad man hedder når man sender pengene...  for mit vedkommende kan jeg være ligeglad for det er mit firma der tjener pengene og således også det der betaler...  men for de private er det jo megt rart at kunne holde sig lidt under radaren

lad være med at stille krav til alder ect...det må pigerne altså selv om... og det med billeder - der handler det altså ikke om at i mænd skal tilgodeses - det handler om ophavsret.... det er den vej det skal argumenteres hvis det skal holde vand...  

når man tager penge for tingene og nægter refundering - så har man et seriøst problem hvis argumentation ikke holder ... og at "hun skal fandme ligne det jeg har set på billedet når jeg skal kneppe hende" - er ikke et validt argument for noget som helst... 

jeg er dog ikke så sikker på at man kan tillade sig at nægte refundering uden at komme alvorligt i strid med købeloven da det at oploade falske billedernæppekan betegnes som en "væsentlig mangel"...  det er kun jer mænd der synes det... den holder næppe i byretten :)  i er nødt til at give jer på nogen punkter - når tingene ikke er gratis er der visse krav køber kan stille.. 

det er den anden vej rundt hvis i vil være sikre ... billederne skal godkendes af admin inden de bliver synlige på profilen... det er admins job at sørge for at billederne overholder ophavsretten... 

mht geografisk fordeling...  nordsjælland, KBH, sydsjælland, lolland/falster/møn, vestsjælland, fyn, sønderjylland, vestjylland, midtjylland, nordjylland - vil det ikke dække tilstrækkeligt ?  personligt er jeg mest til postnummerfordelingen med radius - den er langt den mest retvisende... (men selvfølgelig også den mest komplicerede)

men gør søgefunktionen udvidet... på den måde er det nemmest at blive fundet af rette publikum... giv os piger mulighed for at udbyde en masse ting - så kan fyrene søge på hvad de vil have og op kommer så kun de piger der er interessante... så kan fyrene selv slække på kravene hvis der ikke er kandidater nok 

at piger så kan udbyde mere end de gør reelt for at gøre sig interessante - det er så hvad det er... uanset hvad er mænd nødt til at gøre deres research og jeg gider ikke som GP blive kontaktet af 500 mænd der vil høre om jeg udbyder urinsex når de kunne have frasorteret mig bare ved at trykke på en knap

mht kalenderfunktion - behold den ide med på idag/på i morgen... det var et meget stort hit da den kom på... jeg fik 50% flere besøgende lige på stedet 

nå bare lige mine umiddelbare tanker ifht hvad jeg gerne vil have som pige hvis jeg skal lave et seriøst annoncearbejde derinde :)

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mht verificering. Så kunne pigerne måske tage et billede af dem selv hvor de holder et stykke papir med deres profilnavn, dato og sitets navn op.

Måsle endda blive lidt "kreative" med skiltet ;)

Det er jo brugt før på mange dating sites.

Redigeret af DenAlmindelige

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mht verificering. Så kunne pigerne måske tage et billede af dem selv hvor de holder et stykke papir med deres profilnavn, dato og sitets navn op.

Måsle endda blive lidt "kreative" med skiltet ;)

Det er jo brugt før på mange dating sites.

det er alt sammen meget godt at i gerne vil have ægte annoncer... men hallo - diskretion anyone??? prøv lige at vende den rundt og vær med til at tænke diskretion fra vores side ind i konceptet også

hvis i forlanger de der ting - så kan i glemme at der kommer nogen annoncer... for det er der ikke mange GPere der vil være med til... 

vær realistiske i jeres krav...  branchen ER spækket med u-ærlige piger, men lad være med at sortere de gode fra fordi i forlanger mere end vi på nogen måde vil stå model til... 

der er udbydere nok vi kan ty til... så hvis i vil noget seriøst - så være seriøse i jeres krav på begge parters vegne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Desuden kunne man eventuelt allierer sig med eroguide og give de profiler som har fået flere gode anmeldelser en eller anden form for "guld profil". Jeg tænker på piger som Line, Sisse, Jasmin og mange andre.

Tror ikke de bliver mere "verificeret" som værende ægte og service mindede end de pt er :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Desuden kunne man eventuelt allierer sig med eroguide og give de profiler som har fået flere gode anmeldelser en eller anden form for "guld profil". Jeg tænker på piger som Line, Sisse, Jasmin og mange andre.

Tror ikke de bliver mere "verificeret" som værende ægte og service mindede end de pt er :)

Det er en fremragende ide....  

et afkrydsningsfelt...  "anmeldelser af pigen"  - hvis pigen trykker ja og linker til eventuelle anmeldelser af hende giver den en "platin" status som hun ellers ikke ville kunne købe sig til... 

som en service til mændene så de anmeldte piger er dem der præsenteres først...  

hvis man kun har dårlige anmeldelser, så trykker man jo ikke ja og så man arbejde for at få en god anmeldelse så man kan trykke ja uden at det har modsat virkning

det er en skide god ide.... for alle parterne :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

det er alt sammen meget godt at i gerne vil have ægte annoncer... men hallo - diskretion anyone??? prøv lige at vende den rundt og vær med til at tænke diskretion fra vores side ind i konceptet også

hvis i forlanger de der ting - så kan i glemme at der kommer nogen annoncer... for det er der ikke mange GPere der vil være med til...

vær realistiske i jeres krav... branchen ER spækket med u-ærlige piger, men lad være med at sortere de gode fra fordi i forlanger mere end vi på nogen måde vil stå model til...

der er udbydere nok vi kan ty til... så hvis i vil noget seriøst - så være seriøse i jeres krav på begge parters vegne

Tror du misforstår. Billederne skulle jo ikke være med ansigt på. Men ligesom dem i normalt bruger med eventuel sløring af ansigt, men hvor i så holder det papir op. Det var mere for at undgå at piger bruger billeder af modeller de har fundet på nettet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prisen vil jeg ikke lægge mig fast på nu og her, det kommer and på hvor meget udviklingen kommer til at stå i, og hvad den forventede drift løber op i.

Betaling via MobilePay ville være genialt, problemet her er dog sikkert det strider mod retningslinjer og brug af MobilePay at det har noget med Adult content og gøre, det er blandt andet derfor PayPal heller ikke bruges, vi er enige om det ville være mest optimalt, jeg vil prøve og undersøge den sag nærmere.

Alder har jeg heller ikke gjort mig tanker om at røre ved, for som du selv siger det ville blive et helvede uden lige, en nævner pas, det vil jeg ikke røre ved, da der er skærpet tilsyn med sider der håndtere personfølsomt data, fra datastyrelsen, og der er en fandens masse regler.

Billed validering kan man som sagt godt lave, og det er jo bare et ekstra lille ikon i profilen eller noget i den stil.

Men hensyn til refundering, så er det lovligt for udbyder og nægte tilbage betaling, hvis der er lagt materiale op profilen ikke retmæssig har lov til at bruge, så som billeder af andre end dem selv, som andre ejer ophavsretten til, og grunden til det er lovligt og nægte tilbage betaling er udbyder i visse tilfælde hæfter for ophavsret's brud.

Refundering selvfølgelig gælde efter den danske købelov og så videre uden tvivl!

Enig billeder skal godkendes før de ryger online.

Område fordelingen du forslår er ganske god, og ja med hensyn til postnummer og radius det ville være umuligt for et mindre firma og få programmeret, da den data der skal bruges til den funktion ville være så sindsygt dyrt i licens årligt, samt udvikling af det system vil løbe op i noget der minder om 70-80.000, derfor du kun ser den funktion hos de helt helt store sider.

Vi er enige i piger skal have mulighed for at have en "spise seddel" og en avanceret søge mulighed hvor man kan søge på specifikke ønsker.

Kalender funktionen har jeg allerede skrevet ned i det jeg sider og skriver på lige nu, så man kan lave sin egen vagtplan inde på siden.

200 kr pr måned er lavt nok til at alle amatørpigerne kan være med og højt nok til at de fleste useriøse sorteres fra... 

man kan overveje at betaling kun kan ske til mobile pay.... så er det i hvert fald kun de helt seriøse piger der kommer igennem... forudsat at vi naturligvis har tillid til udbyder...  plus at det omgår problemet med udenlandske annoncer for oprettelsen af mobil pay kærver såvidt jeg husker nem id :)

samtidig kan man selv sætte hvad man hedder når man sender pengene...  for mit vedkommende kan jeg være ligeglad for det er mit firma der tjener pengene og således også det der betaler...  men for de private er det jo megt rart at kunne holde sig lidt under radaren

lad være med at stille krav til alder ect...det må pigerne altså selv om... og det med billeder - der handler det altså ikke om at i mænd skal tilgodeses - det handler om ophavsret.... det er den vej det skal argumenteres hvis det skal holde vand...  

når man tager penge for tingene og nægter refundering - så har man et seriøst problem hvis argumentation ikke holder ... og at "hun skal fandme ligne det jeg har set på billedet når jeg skal kneppe hende" - er ikke et validt argument for noget som helst... 

jeg er dog ikke så sikker på at man kan tillade sig at nægte refundering uden at komme alvorligt i strid med købeloven da det at oploade falske billedernæppekan betegnes som en "væsentlig mangel"...  det er kun jer mænd der synes det... den holder næppe i byretten :)  i er nødt til at give jer på nogen punkter - når tingene ikke er gratis er der visse krav køber kan stille.. 

det er den anden vej rundt hvis i vil være sikre ... billederne skal godkendes af admin inden de bliver synlige på profilen... det er admins job at sørge for at billederne overholder ophavsretten... 

mht geografisk fordeling...  nordsjælland, KBH, sydsjælland, lolland/falster/møn, vestsjælland, fyn, sønderjylland, vestjylland, midtjylland, nordjylland - vil det ikke dække tilstrækkeligt ?  personligt er jeg mest til postnummerfordelingen med radius - den er langt den mest retvisende... (men selvfølgelig også den mest komplicerede)

men gør søgefunktionen udvidet... på den måde er det nemmest at blive fundet af rette publikum... giv os piger mulighed for at udbyde en masse ting - så kan fyrene søge på hvad de vil have og op kommer så kun de piger der er interessante... så kan fyrene selv slække på kravene hvis der ikke er kandidater nok 

at piger så kan udbyde mere end de gør reelt for at gøre sig interessante - det er så hvad det er... uanset hvad er mænd nødt til at gøre deres research og jeg gider ikke som GP blive kontaktet af 500 mænd der vil høre om jeg udbyder urinsex når de kunne have frasorteret mig bare ved at trykke på en knap

mht kalenderfunktion - behold den ide med på idag/på i morgen... det var et meget stort hit da den kom på... jeg fik 50% flere besøgende lige på stedet 

nå bare lige mine umiddelbare tanker ifht hvad jeg gerne vil have som pige hvis jeg skal lave et seriøst annoncearbejde derinde :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Anden løsning er evt en tilbud til tidligere ejer voksenlisten og overtager der sites og evt videre udvikler det sites ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

mht geografisk fordeling... nordsjælland, KBH, sydsjælland, lolland/falster/møn, vestsjælland, fyn, sønderjylland, vestjylland, midtjylland, nordjylland - vil det ikke dække tilstrækkeligt ? personligt er jeg mest til postnummerfordelingen med radius - den er langt den mest retvisende... (men selvfølgelig også den mest komplicerede)

200 synes jeg stadig er for dyrt, det er jo det samme som de 599kr for 3 mdr. Men her er det jo at det skal være muligt at have en billig basis annonce, og så tilkøbe ekstra reklameplads. Derimod betaler jeg gerne 1000kr for f.eks 400 annoncedage som kan deaktiveres efter behov, og det ville jo give dig en masse startkapital med en masse serøse piger.

Sydjylland skal også med på listen, Sønderjylland er nemlig kun den del af DK der ligger syd for Kongeåen, flere har desværre lavet den fejl og så bliver jeg hjemløs! :o Men gerne begge dele, da hele Sydjylland ellers bliver lige lovlig stor. Med postnr bliver det derimod for småt og jeg ville føle mig nødsaget til at vælge en nærliggende kommune.

Kalenderfunktionen lyder interessant, den er jeg ikke bekendt med.

En chatfunktion er også en rigtig god idé.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er en fremragende ide....  

et afkrydsningsfelt...  "anmeldelser af pigen"  - hvis pigen trykker ja og linker til eventuelle anmeldelser af hende giver den en "platin" status som hun ellers ikke ville kunne købe sig til... 

som en service til mændene så de anmeldte piger er dem der præsenteres først...  

hvis man kun har dårlige anmeldelser, så trykker man jo ikke ja og så man arbejde for at få en god anmeldelse så man kan trykke ja uden at det har modsat virkning

det er en skide god ide.... for alle parterne :)

PD Bording havde links til anmeldelser, men jeg har aldrig læst en eneste, for jeg havde jo allerede læst dem HERINDE..!! :wink:

Men jeg ved godt at det langtfra er alle som følger med på E.G.

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg håber, at den der tager kampen op, vil lade være med at give mulighed for at sætte flere regioner på i annoncerne.

Jeg synes det er til at blive pissed, når jeg søger på jylland, så kommer der piger frem, som arbejder på sjælland - der er et par stykker der synes det er sjovt, sikkert fordi de så får flere besøg. Jeg fra vælger dem med det samme

Del dette indlæg

Link til indlæg

Anden løsning er evt en tilbud til tidligere ejer voksenlisten og overtager der sites og evt videre udvikler det sites ?

Har prøvet og kontakte dem intet svar desværre

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg håber, at den der tager kampen op, vil lade være med at give mulighed for at sætte flere regioner på i annoncerne.

Jeg synes det er til at blive pissed, når jeg søger på jylland, så kommer der piger frem, som arbejder på sjælland - der er et par stykker der synes det er sjovt, sikkert fordi de så får flere besøg. Jeg fra vælger dem med det samme

Det er jeg for så vidt enig i, dog skal der være en hvis lempelighed, for hvis en pige f.eks er i Horsens bør hun fremkomme ved søgninger på både øst- og sydjylland og Jylland.

Jeg selv bor tæt på Kongeåen og bør defor fremkomme i søgninger på både Sydjylland, Sønderjylland og Jylland.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg hilser ideen om en "ny" voksenlisten.dk velkommen. Siden var blandt mine foretrukne pga de mange seriøse piger, men den var som nævnt ikke perfekt på alle områder.

Jeg undlader at nævne de ting der allerede er nævnt, men mht prisen så tror jeg 199,- for en måneds profil er passende. Og vil nok heller ikke skræmme amatørerne væk. Man kan så overveje en form for storkøb til de mere professionelle med lang tidshorisont.

Men apropos amatørerne - så sørg for at gøre det nemt og lidt "stuerent" at oprette en annonce. Lidt i stil med Sugardaters, som har et relativt prof og mainstream udtryk. Det gælder om at pigerne (ikke kun de mere erfarne) finder det et attraktivt og "ikke klamt" sted at oprette en annonce.

Du kan også overveje at lave en sektion i stil med annoncelight eller den allerførste version af voksenlisten, hvis nogen husker det - med dagsannoncer, som fx koster 19 kr eller noget lignende. Så er der plads til alle de der fx søger en buttet, rødhåret pige, de to veninder, der giver blowjob i en weekend, ham der søger fødder at slikke og alle de andre der lige nu ses på annoncelight. Hav et par moderatorer eller superbrugere, der kan fjerne useriøse annoncer eller spam.

Som jeg ser det, er der klart plads til en SERIØS annonce-side, som først har opnået kritisk masse.

Jacobm, du er velkommen til at kontakte mig på PM, hvis du har lyst og søger lidt sparring til ideerne. Jeg kommer gerne med input af ren og skær interesse. Udviklingsmæssigt kan jeg desværre ikke hjælpe.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har prøvet og kontakte dem intet svar desværre

Hej . Det kan være de har lidt travelt men jeg fik svar fra dem d. 26 igår altså så det kan være de svar dig senere idag eller på ugen.,,,.men prøv skriver igen et par gange . Jeg er sikker på de læse er tidspunktet da de skal jo check om nogle skal have pengene refunderet osv ..

Del dette indlæg

Link til indlæg

En side jeg personlig synes er god og overskuelig, med diverse søgefunktioner er polske odloty.pl.

Den har også verificering af billederne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...