Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg forstår ikke at du exostar poster dette under Fyn, når der står København i det link du har vedhæftet.

Men det er et interessant fund, og jeg glæder mig til at høre din beretning om dit besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Udover billederne ikke er helt identiske, så tror jeg stadig på ægtheden i annoncen..

Dog skal det så siges, ligner hun ingen af de 2 der er afbilledet, så mister hun 1 times omsætning + jeg beder hende (eller dem bagved) om at lægge oprigtige billeder på :-)

Nu ser vi :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå...

Pigen der åbnede mindede ikke om nogle af de postede fotos.. Hun vækkede hendes veninde for at vi kunne se om det var hende.. Hun var ret træls og se på, halv buttet og ikke køn...

Så desværre ikke den gode oplevelse

Altså hende der åbnede var absolut ikke grim, men der gik princip i den der jeg stod der... Mistede lysten

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tager hatten af for at du kunne holde hovederne kolde og gå, når du ser at annoncerne ikke er helt sandfærdige... I hvert fald billedemæssigt.

Denne kontrol ville jeg gerne lære... Alt for tit tager min høflighed over og siger ja, når nu de har lukket døren op... Men det er ofte for dumt, og man ved et eller andet sted godt at man bliver skuffet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bogholderen

Du kan ihvertfald godt regne med, at hun ikke er iført den krigsmaling du ser på billederne. Tror ikke det er så praktisk eller lækkert ved gfe sex med sådan en sminkedukke. Ellers så synes jeg, at de ofte er meget søde/kønne alligevel. Modelbillederne i asiaternes tilfælde udtrykker asiaternes urealistiske skønhedsidealer for dem selv, der ofte involverer plastikkirugi. Derudover er det en del nemmere at smække nogle billeder fra nettet på end at tage pro billederne af noget mindre perfekt.

Redigeret af bogholderen

Del dette indlæg

Link til indlæg

var der igår

slet ikke den pige på billede

fik 30 for 900

ikke super godt har prøvet beder

hun er til alt fik  uden gummi i hende men have svært ved at tænde på hende

et sted jeg vil komme igen

tror jeg ik

Del dette indlæg

Link til indlæg

var der igår

slet ikke den pige på billede

fik 30 for 900

ikke super godt har prøvet beder

hun er til alt fik uden gummi i hende men have svært ved at tænde på hende

et sted jeg vil komme igen

tror jeg ik

Til alt? Uden gummi i hende? Altså sex uden gummi?

Så er jeg da glad for jeg ikke rørte hende med en ildtang :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...