Mr.Djurs 232 Skrevet 1. September, 2014 Som lovet i går kørte jeg lige forbi huset i aften, for at se om der stadig er nogen . Da jeg så at der var lys, tog jeg mig endda den frihed , at holde ind og ringe på, og uden at købe noget, spørge venligt til om alt var som det plejer. Og bortset fra at hjemmesiden er lukket..... eller nede for tiden..... det fandt jeg ikke rigtigt ud af....., så er alt som det plejer. Telefonen er også lukket, men skulle virke igen fra i morgen.... vistnok med et andet nummer, nummeret skulle fremgå af deres annonce. Men for dem som er interesseret, så er det bare at dumpe ind derude som sædvanligt. Mr.Djurs 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Treesome 62 Skrevet 2. September, 2014 Lyder godt Mr. Djurs Men hvordan ser modellen som befinder sig der ude nu så ud ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.Djurs 232 Skrevet 2. September, 2014 Det er den samme pige som juipui beskriver i sit indlæg, som er der endnu. Der kommer en ny engang i næste uge, jeg ville nok vente en uges tid, og se hvad det er for en pige der så kommer. Hende der er der nu vil jeg ikke just betegne som en model, men hun er da meget sød Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.Djurs 232 Skrevet 10. September, 2014 ny hjemmeside til stedet der ude, www.in2-8541.dk .......... fandt den andet steds her på EG. På den nye hjemmeside ser det ud til at det er meningen man kan se hvem der er på vagt for tiden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg