jan_århus 2 Skrevet 31. Juli, 2014 Jeg har i noget tid gået og overvejet om man skulle prøve en ffk. Mit problem ligger i jeg ikke er slrlig ferm til tysk. Vil dette generere et problem? Endvidere vil jeg høre om nogen kender til et sted hvor man kan læse de danske oversættelser af de tyske sex betegnelser? (Google translate er ikke en mulighed ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 31. Juli, 2014 Der har faktisk været indlæg herinde, hvor en liste har været opstillet. Jeg husker bare ikke af hvem og hvornår. Måske kunne forfatteren træde frem? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 31. Juli, 2014 De fleste FKK piger taler bedre engelsk end tysk, så hvis du mestrer engelsk så glem de tyske gloser... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 31. Juli, 2014 (edited) Se evt. her: evt. også her: Tråden mangler bare en afslutning, da Big Dick har lidt svært ved at få fingeren ud af hende den tyske bolleveninde Redigeret 31. Juli, 2014 af Jernsvinet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 31. Juli, 2014 Jeg har i noget tid gået og overvejet om man skulle prøve en ffk. Mit problem ligger i jeg ikke er slrlig ferm til tysk. Vil dette generere et problem? Endvidere vil jeg høre om nogen kender til et sted hvor man kan læse de danske oversættelser af de tyske sex betegnelser? (Google translate er ikke en mulighed ) Hvilken begreber vil du vide ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan_århus 2 Skrevet 1. August, 2014 (edited) Tak skal i alle have, nu er der en chance for jeg kan tyde hvad de forskellige piger tilbyder? Redigeret 1. August, 2014 af jan_århus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 1. August, 2014 (edited) Se evt. her: evt. også her: Tråden mangler bare en afslutning, da Big Dick har lidt svært ved at få fingeren ud af hende den tyske bolleveninde Den er skam lavet allerede som skrevet i et tidligere indlæg for længe siden. http://slikkesisse.dk/ordbog-D-DK.htm kan se der er en fejl i et felt nederst, mht GVSafe, sorry Venligst Landsbytossen - uden smart phone Redigeret 1. August, 2014 af BigDick 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan_århus 2 Skrevet 14. August, 2014 Hvad betyder aktiv/passiv efter en ydelse, eks. Analverkehr aktiv og Analverkehr passiv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KBH_MM 20 Skrevet 14. August, 2014 (edited) Hvad betyder aktiv/passiv efter en ydelse, eks. Analverkehr aktiv og Analverkehr passiv? Groft sag: Hvem putter pikken i hvem Den, der yder "analverkehr aktiv", tager den anden bagi Den, der yder "analverkehr passiv", bliver taget bagi (med en dildo, strap-on eller lignende hvis giveren er en kvinde) Redigeret 14. August, 2014 af KBH_MM 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1726 Skrevet 14. August, 2014 Analverkehr aktiv=Pigen giver dig anal Analverkehr passiv=Du giver hende anal Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 9. Februar, 2015 (edited) Den er skam lavet allerede som skrevet i et tidligere indlæg for længe siden. http://slikkesisse.dk/ordbog-D-DK.htm Venligst Landsbytossen - uden smart phone Så skulle der d.d.være lavet tilføjelse til ordbogs listen. Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone Redigeret 9. Februar, 2015 af BigDick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 9. Februar, 2015 Jeg kiggede lige ind på ordlisten. Körperbesamung Spermsprøjt i ansigtet Ahr den holder da ikke helt. Körper = krop. Fisseslikkeren: Hallo kann Ich Körperbesamung machen. Sød lille pige: Jaaaah Süsse aber nicht im Gesicht. Fisseslikkeren: Nein naturlich nicht, aaaaaaaaaaaaah du bist so lecker. Sur lille pige med kæmpe nisseskæg som jeg har cremet hende: Deutsch zu lernen kostet 100 Euro Extra. Fisseslikkeren: Keine verstehen Sie. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 9. Februar, 2015 (edited) Jeg kiggede lige ind på ordlisten. Körperbesamung Spermsprøjt i ansigtet Ahr den holder da ikke helt. Körper = krop. Tak for korrigering, ja det står der så også i kolonne 1. Beskeden er givet videre til webmaster, tilbagemeldingen derfra er at det efter sigende skulle være rettet. Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone Redigeret 9. Februar, 2015 af BigDick 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 9. Februar, 2015 Åhr, lad dog være med at sende den videre. Det kunne ellers være sjovt at læse om sjove episoder i Tyskland med misforståelser af forbistrede gloser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg