Hop til indhold
Blue man

Den vådeste pige i har prøvet?

Recommended Posts

Jeg er på udkig efter piger, som bliver våde ud over det normale, under akten.

Hvem har i kendskab til og hvordan var oplevelsen? og kan de anbefales?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Flere piger tilbyder sprøjteorgasmer - og så bliver det vel næppe vådere. Lulu på Seduction sprøjter som var der ingen i morgen, skal det være vådere end det er du nok nød til at gøre det under bruseren eller hoppe i havet eller noget. Hun er i øvrigt også rigtig sød og fræk :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske da et lille sidespring:

Bkg1394 anbefalede mig engang et besøg hos Miss H.

Det fortrød jeg aldrig, for hun var en ren brandsprøjte. Jeg bestilte desværre kun en halv time der i august 12. Men kors hvor kunne hun sprøjte.

Inden for de 30 minutter blev jeg simpelthen overdænget af 6 væskerige sprøjteorgasmer. Hun kunne aktisk udløse dem ved tankens kraft.

Bkg1394 vil kunne bekræfte det, men desværre synes Miss H ikke at være i branchen længere. Oplevelsen var dog fantastisk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bkg1394

Ja, jeg kan kun bekræfte BX’s indlæg.

Hun arbejder desværre ikke længere på lagnerne, så du kan nok ikke bruge oplysningen til ret meget.

Når det så er skrevet, så pu ha: det var med at have dykkerudstyret på, ellers kunne man let komme til at drukne…

Lulu lyder meget tillokkende, men jeg har altså en antipati  imod alt for tatoverede piger, og Lulu er i overkanten af farvelade, så det bliver nok ikke til et besøg. Så kan hun være nok så sød, serviceminded etc..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øøh våd ja men vel ikke nødvendigvist sprøjteorgasme! Der er nogle få piger, navnligt Afrikanske men også et par danske som får creme i fissen, når der bliver godt liderlige og grundigt kneppet. Det er i min optik den ultimative våde kvinde. Jeg kan desværre ikke huske deres navne, da det kun sker med flere års mellemrum. Men det er vildt ophidsende at møde sådanne tøzer som lige er blevet dusket af en tidligere kunde og som er blevet godt våde/cremede i dåsen. Og der er ikke tale om glidecreme skulle jeg lige hilse at sige!

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg er helt på linje med bkg1394... lulu virker for tatoo til mig. Er der virkelig ikke andre bud?... dem der er ude af branchen kan jeg jo ikke bruge til noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

... Men det er vildt ophidsende at møde sådanne tøzer som lige er blevet dusket af en tidligere kunde og som er blevet godt våde/cremede i dåsen. Og der er ikke tale om glidecreme skulle jeg lige hilse at sige!

Jeg finder det ulækkert. Men hver sin lyst.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis jeg forstår Blue Man rigtigt så vil han kun a tip om kvinder der bliver nemt våde (og liderliger kan jeg tro). Ikke sprøjtende våde, eller våde af andre mænd.  Våde så at det mærkes uden glidecrème og smager så godt som kun en ophidset kvinde kan smage.

Der er jo nemlig ikke alle som bliver plaskende våde, uanset hvor liderlige de er.

Jeg har en, men hun holder pause lige nu.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der en af jer der kender til en pige der bliver ekstra våd (evt. sprøjter), der ikke er ude af branchen eller som ikke pt. holder pause?

Del dette indlæg

Link til indlæg

For nogle år siden besøgte jeg Gina Faith nogle gange :-) Tænker somme tider tilbage på een gang, hvor jeg syntes, at hun blev meget våd. Har dog prøvet tilsvarende med flere andre. Ved ikke hvorfor jeg så tit tænker på netop den episode. Måske fordi Gina bare er lækker og en man ikke glemmer  :-P uha ja, Gina.....

L

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der en af jer der kender til en pige der bliver ekstra våd (evt. sprøjter), der ikke er ude af branchen eller som ikke pt. holder pause?

Jasmin der huserer her på EG er en mulighed.

Ellers er der Miss Lulu på seductiongirls. Hun er en menneskelig vippevander :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har være på besøg i Folehaven i Valby. Der var Miss Lulu. 

Hun er absolut den vildeste og mest våde jeg har prøvet. Ud over det er hun en super veltrænet og super sød kvinde. 

Hvis jeg skulle anbefale en fantastisk oplevelse, synes jeg at i skulle prøve Miss Lulu.

Personligt har jeg det sådan at jeg vil helst være privat, og det lever dette sted op til.  Hollywoodpigerne.dk 

Da jeg nåede ud til stedet lignede det ikke nogen specielt. Men inden for var det super lækkert. Med en rigtig go stemning :)

Tak for en skøn oplevelse 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...