Allan37 454 Skrevet 2. August, 2014 Hejsa. Er der nogen der har prøvet hende https://annoncelight.dk/annonce/143474/sommerliderlig og ved hvor i Nordjylland hun holder til?. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest singelmanden Skrevet 2. August, 2014 Jeg har skrevet til hende, men hun har ikke svaret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1065 Skrevet 2. August, 2014 Der er et par andre tråde om hende her, søg på geisha. Jeg har ikke selv haft fornøjelsen, men kunne godt tænke mig det ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 454 Skrevet 2. August, 2014 Det har jeg prøvet, men det hjalp mig ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 213 Skrevet 2. August, 2014 har besøgte hende for en 3 år siden. privat i Dronninglund ganske ude mærket sex dejlig fræk dame, har overvejet at besøge hende igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest M54Årh. Skrevet 2. August, 2014 Der sker ikke meget, når der søges på "Geisha". Kan hun være anmeldt under andre overskrifter? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3424 Skrevet 2. August, 2014 måske under,nogen der kender hende eller nogen der har prøvet hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1065 Skrevet 3. August, 2014 Hun er nævnt i disse to tråde: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 454 Skrevet 4. August, 2014 Hun svarer ikke på mine e-mails. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fishingman 13 Skrevet 5. August, 2014 Hejsa. Skrev en pæn forespørgsel til hende igår, og der kom ret hurtigt svar. Hun bor lidt nord for Ålborg. Damm jeg ville godt ha tid til og besøge hende. Har bare et stykke vej derop. Hun ser super dejlig ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg