Beaver 57 Skrevet 2. August, 2014 http://www.xxxsara.com/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DCDO 375 Skrevet 2. August, 2014 Nogle der har oplevet hende før? Jeg havde tilmeldt mig to gange før, men det blev aflyst hver gang... Og hver gang på selve dagen... totalt skod 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flash 33 Skrevet 2. August, 2014 Nogle der har oplevet hende før? Jeg havde tilmeldt mig to gange før, men det blev aflyst hver gang... Og hver gang på selve dagen... totalt skod Fik du for det mindste grunden til aflysning at vide? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 2. August, 2014 Har læst den flere gange og kan simpelthen ikke forene mig med registreringen, hvor der skal afgives registreret nummer forbundet med en adresse, email og beskrivelse. Det går simpelthen over min grænse for diskretion. Og hendes argumenter med at hun kræver seriøse tilmeldinger for at afholde det .... Bull shit. Mindre er vidst netop lykkedes fint nok for Miss Hell :D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DCDO 375 Skrevet 2. August, 2014 Ja første gang var der det vidst bøvl mee stedet at de ikke kunne bruge det alligvel eller sådan noget. Dette skrev hun på selve dagen mener jeg. Og anden gang var hun forkølet og skrev ved 12.00 tiden. Og gb var planlagt til kl 17 mener jeg.. Og så skrev jeg og spurgte hvad jeg skulle gøre for at blive ved med at være medlem, for de smider folk ud hvis man ikke har deltaget inden 6 måneder. Dette fik jeg ikke svar på og nu kan jeg se jeg ikke er medlem Meget seriøs gb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
andersen 32 Skrevet 3. August, 2014 de beder om registrering for at finde folk de kan afpresse - længere er den ikke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 4. August, 2014 Netop. Vi skal (også) huske at tænke med hjernen. :D 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DCDO 375 Skrevet 4. August, 2014 Yups. Plus jeg synes også det er lidt underligt ingen har lavet en anbefaling af dem :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg