Hop til indhold
Krølle Bølle

Fylder de lyserøde for meget.

Recommended Posts

I forlængelse af min streng i går ang. nogle tekniske problemer, så prøver jeg følgende:

Historik: Jeg stiller et spørgsmål  -  tråden hijacket lynhurtigt af en lyserød  -  den lyserøde får mange gode svar  -  jeg (trådstarter) sidder med aben.

Hermed et par teser:

Fylder de lyserøde for meget på EG!!

Har de lyserøde for stor magt på EG!!

Har de lyserøde for meget indflydelse på svarene på EG!!

Da jeg er part i sagen opkaster jeg dem som teser, jeg ikke selv vil svare på her og nu.

NB: Det er IKKE et mavesurt indlæg.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Fylder de lyserøde for meget??? NEJ

kan de være irriterende at høre på???? JA kan jeg være det???? JA

Og da jeg ikke synes jeg fylder for meget, så synes jeg heller de gør

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fylder de lyserøde for meget?

Nej - sure mennesker fylder for meget, og herinde er de sjældent lyserøde..

B

• Synes godt om 6

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fylder de lyserøde for meget?

Nej - sure mennesker fylder for meget, og herinde er de sjældent lyserøde..

B

Tak  -  forstået  -  roger over.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan egentlig godt forstå hvad du mener. Men de lyserøde er nu engang mest sexede.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan egentlig godt forstå hvad du mener. Men de lyserøde er nu engang mest sexede.

Vildt enig. Jeg synes nu ellers selv at jeg er sexet (ha  ha).

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har kigget på den tråd, der blev kapret af Molly. Du fik da svar på dine spørgsmål - sammen med Molly - eller har jeg misforstået noget?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Svære at leve med- ikke til at leve uden... Sf.

Jeg VED at jeg kan fylde for meget- har lidt kælling over mig og prøver at stoppe mig selv når jeg er værst... Så ja fra mit synspunkt, men nej til det er et problem.. Mange knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu kan jeg ikke nå at svare hver enkelt. Det må I have mig undskyldt med. Prøver senere en opfølgning.

Tak for positiv/negativ respons på teserne. De er KUN ment som teser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

En klog dame sagde engang til mig. Hvis folk når de begår sig på et debat forum altid i en diskussion slettede de to sidste linjer i deres indlæg inden de poster dem - ville de fleste debatter være sober. Saglige og lærerige. Det gælder vist alle parter.

Prøv det i en periode. I vil blive overrasket over hvor stor en forskel det gør.

Jeg praktiserer det ofte selv. Både når jeg skriver og når jeg læser her inde.

• Synes godt om 6

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Nej de lyserøde fylder ikke for meget.

De er bare nemmere at få øje på, fordi de er lyserøde, og vi mænd har det med at kigge efter piger :)

At det er en lyserød der snupper din tråd, er vel ikke være end havde det været en mand? OG det sker tit, meget tit.

Det er pi... irriteende at få sin streng afsporet eller overtaget, men det er ikke nogen lyserød specialitet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

En klog dame sagde engang til mig. Hvis folk når de begår sig på et debat forum altid i en diskussion slettede de to sidste linjer i deres indlæg inden de poster dem - ville de fleste debatter være sober. Saglige og lærerige. Det gælder vist alle parter.

Prøv det i en periode. I vil blive overrasket over hvor stor en forskel det gør.

Jeg praktiserer det ofte selv. Både når jeg skriver og når jeg læser her inde.

Please Siise... Vil meget gerne se de slettede sidste to linjer i dette indlæg. Kun som lærestykke. Du kan poste dem til mig i PM om du vil.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fylder de lyserøde for meget på EG?

Nej! Ikke efter min mening - EG. er for alle, det er da det, der er med til at gør det hele mere sjov.

Har de lyserøde for stor magt på EG?

Nej! På ingen måde.

Har de lyserøde for meget indflydelse på svarene på EG?

Ikke for mig..... Jeg skriver hvad det passer mig, men gør mit bedste for ikke at fornærme nogen.... Og det lykkes for det meste.

Må dog indrømme - at har en pige været sød, og givet mig en eller flere gode oplevelser - vil jeg næsten gøre alt for hende, for at vise min taknemmelighed.

Men det vil jeg gøre for alle der er gode ved mig, det er der vel ikke noget mærkeligt i, det er vel kun gensidig respekt, som alle fortjener.

Hvis pigerne ikke var her, var jeg heller ikke - jeg er jo mest interesseret i dem, og de fleste er søde og sjove.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, undertiden gør de.

Men på den anden side, uden dem ville visse deltagere herinde jo ikke have nogen røv, de kunne slikke. :)

• Synes godt om 6

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Fylder de lyserøde for meget på EG!!

Har de lyserøde for stor magt på EG!!

Har de lyserøde for meget indflydelse på svarene på EG!!

Min holdning

Nej de lyserøde fylder ikke for meget på EG

Nej de lyserøde har ikke for megen magt på EG, hvis de havde det så stedet anderledes ud tror jeg på mange måder

Nej de lyserøde har ikke for megen indflydelse på svarene på EG

Det eneste man kan sige, er, at visse mandlige personer herinde ikke skriver indlæg ud fra holdninger virker det til, når en de svarer en lyserød, men hellere vil slikke hende i røven, som Onslow skriver, fedte, smigre eller forsvare hende, sker oftest og primært hvis det er en pige en mandlig bruger besøger ofte eller vil besøge. Men det er jo ikke pigens skyld at nogle mandlige brugere ønsker at gøre deres hoser grønne hos pigerne og opfører sig på den måde. ;)

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ganske kort: Nej, nej og atter nej.

Min påstand er, at der ville blive dødkedeligt herinde, hvis de lyserøde forsvandt. Næste trin ville være, at en del brugere faldt fra.

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men på den anden side, uden dem ville visse deltagere herinde jo ikke have nogen røv, de kunne slikke. :)

Nej, nemlig! Det er sgu også så frygteligt og irriterende, når mænd herinde skriver lidt sødt, sjovt og bekræftende til os piger. Og det er endnu mere irriterende, hvis de understår sig i at være enige med os i noget som helst! Vi er jo kvinder, så hvad er det nu for noget pis???

Ja, folk er sgu mærkelige?! :)

(Ironi kan forekomme)

• Synes godt om 8

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, nemlig! Det er sgu også så frygteligt og irriterende, når mænd herinde skriver lidt sødt, sjovt og bekræftende til os piger. Og det er endnu mere irriterende, hvis de understår sig i at være enige med os i noget som helst! Vi er jo kvinder, så hvad er det nu for noget pis???

Ja, folk er sgu mærkelige?! :)

(Ironi kan forekomme)

Come on, Darling.

Du ved jo udmærket, at der er nogle, der pr. definition aldrig er uenige i noget som helst skrevet af en lyserød, ikke?

Hvad foreslår du, at jeg betegner det som, hvis ordene "slikke røv" ikke er ok?

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Blandemaskinen her.... ;) Altså nu syntes jeg som sådan ikke jeg hihackede din tråd, stillede nogle spørgsmål inden for samme emne?? Hvis jeg var begyndt at stille spørgsmål om hvad for nogle batterier jeg skulle bruge i min dildo, -så ville jeg godt ku' forstå din frustration... ? -Syntes også at det er de sure og ikke lyserøde der fylder for meget, men hey, der skal jo være plads til alle, og jeg har efterhånden lært og se den anden vej... Og desuden kan jeg slet ikke forstå din problemstilling? Hvor mange mænd er der lige herinde? Og hvor få trunter er vi lige? -De blå fylder da væsentligt mere end de lyserøde?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Come on, Darling.

Du ved jo udmærket, at der er nogle, der pr. definition aldrig er uenige i noget som helst skrevet af en lyserød, ikke?

Slikke røv er et fagudtryk, den slags bliver ikke givet væk gratis.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved det ikke, Onslow?

Måske det bare har noget at gøre med de briller, som man har på der gør, at man overhovedet behøver at kalde nogen for røvslikkere, eller har et behov for overhovedet at holde regnskab med, om visse mænd herinde altid er enige med pigerne...

Jeg gør i hvert fald ikke, og jeg kan ikke forstå, hvorfor man overhovedet gider at bruge krudt på at lade sådan noget genere éns numse? :)

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Come on, Darling.

Jeg har hørt det siges mange gange, men ved stadig ikke hvilke disse røvslikkere er? Det er efterhånden for mig blevet tydeligere hvem der ikke kan lide røvslikkeri, men er stadig i tågen vedrørende hvem der slikker?

B

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Fylder dem fra Vestjylland for meget ?

Fylder dem der staver dårligt for meget ?

Hvad skulle der mon gøres ? Lave maximum-tal for indlæg der må postes af visse medlemmer ??

Nu siger du godt nok du "bare stiller det op som teser", hvis jeg forstår dig ret. Men det kommer jo af noget, så du synes jo nok at de lyserøde fylder for meget.

Personligt synes jeg de fylder for lidt !!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...