Hop til indhold
Krølle Bølle

Fylder de lyserøde for meget.

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Ja, undertiden gør de.

Men på den anden side, uden dem ville visse deltagere herinde jo ikke have nogen røv, de kunne slikke. :)

Det er sådan en træls bemærkning du her laver.

Nu er jeg ikke i tvivl om at jeg, i dine øjne, høre til dem der slikker røv på pigerne. De har nu også alsammen nogle rigtigt lækre numser :)

I øvrigt har du ikke ret i at vi - røvslikkerne - ville mangle noget såfremt de lyserøde ikke er her.

ikke mig i det mindste, idet jeg er så smidig at jeg bare kan slikke mig selv, i en snæver vending:)

God weekend Onslow, og begynd at øv dig, ikk?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er jo to spørgsmål der ikke har noget med hinanden at gøre, rigtigt. 

Det er et spørgsmål med en henvisning til en konkret tråd, hvor TS oplever at den er blevet afsporet af de mænd der deltog i den.

Og så er der den anden vinkling som er mere overordnet, fylder de lyserøde for meget, med deres egen færden på fora?  bare lige få at gøre det helt klart, at intet kan falde tilbage på en enkelt tråd eller de brugere der deltog i den!

Når det så er sagt så er jeg ikke sikker på hvad formålet med en debat om røvslikning ( i den her forstand ) skal føre til?

Hvad ville der ske hvis vi blev enige om at de lyserøde fylder for meget? 

Hvordan tænker man at det burde være? 

Det er vel relevant at man kommer med et alternativ, eller præsenterer en idé som folk kan tilslutte sig eller forkaste?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har hørt det siges mange gange, men ved stadig ikke hvilke disse røvslikkere er? Det er efterhånden for mig blevet tydeligere hvem der ikke kan lide røvslikkeri, men er stadig i tågen vedrørende hvem der slikker?

B

Det er ikke i tågen, medmindre man ikke vil se det.

Aarhuselskeren er en af røvslikkerne, det skriver han såmænd selv også. Han kunne aldrig finde på at være meget uenig med en af de piger han besøger eller vil besøge men laver ikke andet end at slikke røv på dem og forsvare dem.

Nikita har også nogle røvslikkere og derfor er hun på banen i denne debat også i et forsvar for dem naturligvis, hun skulle jo nødig miste den pr og det røvslikkeri hun er så glad for de giver hende ;)

Det er såmænd ret tydeligt ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ikke i tågen, medmindre man ikke vil se det.

Aarhuselskeren er en af røvslikkerne, det skriver han såmænd selv også. Han kunne aldrig finde på at være meget uenig med en af de piger han besøger eller vil besøge men laver ikke andet end at slikke røv på dem og forsvare dem.

Nikita har også nogle røvslikkere og derfor er hun på banen i denne debat også i et forsvar for dem naturligvis, hun skulle jo nødig miste den pr og det røvslikkeri hun er så glad for de giver hende ;)

Det er såmænd ret tydeligt ;)

Okay, hvis vi accepterer det som sandheden. 

Så er det dårligt fordi? 

Det ville i stedet være bedre at? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Nikita,

nu prøvede jeg at sende dig en PM, men det har du åbenbart blokeret for, så derfor skriver jeg det her.

Vi har på trods af, at vi aldrig har mødtes iIRL, kendt hinanden i umindelige tider.

I flere af vore korrespondancer har du jo givet udtryk for, at de indlæg, som jeg "meget charmerende" kalder røvslikkeri, var du helst foruden.

Har den holdning ændret sig, eller hvad?

ÅE,

Et gammelt ord siger, at når man smider en sten ind i en flok hunde, så hyler den, der bliver ramt!

Føler du selv, at du er røvslikker, for jeg kan ikke erindre at have nævnt dig?

Jeg kan faktisk end ikke erindre, at vi skulle have haft nogle kontroverser overhovedet!

Men hvis du føler, at det er dig, jeg hentyder til, så vil jeg gerne berolige dig, for det er det ikke.

På samme måde, som BX og undertegnede fik afklaret forholdet og blev enige om, at vi ikke har noget imod hinanden, så opfordrer jeg hermed til, at vi 2 forsøger det samme. :)

Redigeret af Onslow

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Okay, hvis vi accepterer det som sandheden. 

Så er det dårligt fordi? 

Det ville i stedet være bedre at? 

Ligesom trolls kan være irriterende kan være andre være det. Det har man jo lov til at mene.

Det ville være bedre at skrive hvad man mener. Det giver da vist de bedste debatter og mest reelle debatter i stedet for nogle har en lille hær af soldater bag sig og derved kan f.eks. fylde for meget i debatterne bare fordi de er lyserøde og har denne hær. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Jeg bliver nu ofte slikket i røven. Og nyder det. Heldigvis oftere in real end her inde.

• Synes godt om 5

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvorfor er det at dem der er søde mod os piger pr. automatik er røvslikkere? Ku' det ikke bare hænde at man faktisk havde samme meninger og holdninger? -Næh nej man er automatisk en røvslikker.... Ejj, come on? Nå, nu vil jeg tage en dukkert i poolen, og drømme om røvslikkeri af en helt anden slags ;)

• Synes godt om 5

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ligesom trolls kan være irriterende kan være andre være det. Det har man jo lov til at mene.

Det ville være bedre at skrive hvad man mener. Det giver da vist de bedste debatter og mest reelle debatter i stedet for nogle har en lille hær af soldater bag sig og derved kan f.eks. fylde for meget i debatterne bare fordi de er lyserøde og har denne hær. ;)

Tak for svaret og man har retten til at mene ligepræcis hvad man vil :-) 

Men er det ikke sådan at man nogle gange mener det samme som en pige man begærer? Nogen gange vælger man det modsatte og tænker så jeg nok anderledes? Det lyder ihvertfald som noget jeg godt kunne finde på ;-) 

I virkeligheden er det vel bare sigende for hvor usikker på sig selv man kan blive? 

I forhold til det med hæren - og jeg spørger for at være sikker - er det så fordi man oplever ikke at komme til orde? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for svaret og man har retten til at mene ligepræcis hvad man vil :smile:

Men er det ikke sådan at man nogle gange mener det samme som en pige man begærer? Nogen gange vælger man det modsatte og tænker så jeg nok anderledes? Det lyder ihvertfald som noget jeg godt kunne finde på :wink:

I virkeligheden er det vel bare sigende for hvor usikker på sig selv man kan blive? 

I forhold til det med hæren - og jeg spørger for at være sikker - er det så fordi man oplever ikke at komme til orde? 

Nej, det er ikke forbudt at være enig med en pige.

Men der er nogle, der bare er enige med pigerne, alle pigerne, i ét og alt, og så er det vist bare for at fedte sig ind, slikke røv.

Helt det samme på arbejdet, der er nogle, der altid er enige med chefen, uanset hvad denne udgyder. :)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tak for svaret og man har retten til at mene ligepræcis hvad man vil :smile:

Men er det ikke sådan at man nogle gange mener det samme som en pige man begærer? Nogen gange vælger man det modsatte og tænker så jeg nok anderledes? Det lyder ihvertfald som noget jeg godt kunne finde på :wink:

Jeg tror det er lidt naivt at slå det hen som usikkerhed. ;)

Man kan godt komme til orde, man kan bare tage ordet. Nu gik oplægget til dels på hvem der fyldte og hvordan og så udviklede emnet sig lidt. Dertil skal du nok se indholdet i indlæggene også.

Til Molly, se Onslows indlæg.

Redigeret af Fraiser

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, det er ikke forbudt at være enig med en pige.

Men der er nogle, der bare er enige med pigerne, alle pigerne, i ét og alt, og så er det vist bare for at fedte sig ind, slikke røv.

Helt det samme på arbejdet, der er nogle, der altid er enige med chefen, uanset hvad denne udgyder. :)

Jeg er enig i at man gerne må være uenig :-)  

Men de rmå vel være en årsag til at man gerne vil fedte sig ind? Der er vel også en årsag til at man gør så meget ud af at pointere at folk fedter sig ind?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold da helt op. Der gik vist hat og briller i det.

Havde ikke lige set, at tråden ville blive personfikseret!!

Takker for de gode svar.

Til Molly: ingen vendetta fra mig mod dig.

Jeg ville gerne have kørt strengen uden person-omtaler.

Så: Jeg står af her.

Min mening: Nej  -  de lyserøde fylder eller dominerer ikke for meget på EG.

Citat: Det er besværlig med, men det går ikke uden.

Personlig ærgrer det mig at en del personer på EG (uanset farve) ofte afsporer gode tråde.

Redigeret af Krølle Bølle
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes de lyserøde fylder lige præcis det de skal fylde - det var et kedeligt forum hvis de ikke var her... :oops:

Og så beklager jeg over for Krølle Bølle, at jeg sammen med Molly kørte hans indlæg ud af en anden tangent, men jeg bragte den dog selv tilbage på sporet, ved at svare på indlægget... :eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg er enig i at man gerne må være uenig :smile:

Men de rmå vel være en årsag til at man gerne vil fedte sig ind? Der er vel også en årsag til at man gør så meget ud af at pointere at folk fedter sig ind?

Svar på de to spørgsmål

Man vil sikkert gerne være noget for pigerne, håb om bedre behandling, varme følelser for pigen osv osv. 

Irriterende. Det svar har du fået engang ;)

Redigeret af Fraiser

Del dette indlæg

Link til indlæg

Degodevartaget.

Til årsagen til røvslikkeriet - jeg kan ikke se logikken i at FEDTE for piger, der tager omkring 2.000 kr i timen for at være sammen med én.

Til det næste - Fordi det er pisse irriterende at iagttage riddere på hvide damecykler gøre det igen og igen.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror det er lidt naivt at slå det hen som usikkerhed. ;)

Man kan godt komme til orde, man kan bare tage ordet. Nu gik oplægget til dels på hvem der fyldte og hvordan og så udviklede emnet sig lidt. Dertil skal du nok se indholdet i indlæggene også.

Til Molly, se Onslows indlæg.

Sorry jeg så ikke dit indlæg i første omgang. 

Okay hvis man ikke kan til orde, så er det altså udelukkende fordi det er irriterende?

Hvad ville du sige manglede ud over usikkerhed?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes de lyserøde fylder lige præcis det de skal fylde - det var et kedeligt forum hvis de ikke var her... :oops:

Og så beklager jeg over for Krølle Bølle, at jeg sammen med Molly kørte hans indlæg ud af en anden tangent, men jeg bragte den dog selv tilbage på sporet, ved at svare på indlægget... :eek:

Alt forladt. Det kan jo ske.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Sorry jeg så ikke dit indlæg i første omgang. 

Okay hvis man ikke kan til orde, så er det altså udelukkende fordi det er irriterende?

Hvad ville du sige manglede ud over usikkerhed?

:D 

Jeg skrev man kunne komme til orde, så dit spørgsmål forstår jeg ikke.

Jeg har svaret på det hvorfor det ikke er usikkerhed i andre indlæg.

Spændende hvad du nu vil spørge om :D

Men find nu lige svarene i mine og andres indlæg inden du spørger igen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Degodevartaget.

Til årsagen til røvslikkeriet - jeg kan ikke se logikken i at FEDTE for piger, der tager omkring 2.000 kr i timen for at være sammen med én.

Til det næste - Fordi det er pisse irriterende at iagttage riddere på hvide damecykler gøre det igen og igen.

Prisen er vel underordnet? Måske er det ikke logisk ? Kunne det forestilles at man synes bekræftigelsen er behagelig? 

Men så er vi ved irritationsmomentet igen, jeg har også fundet ud af at der er visse ting ved det her site der irriterer mig og går langt over mine personlige grænser, men jeg har efterhånden også fundet ud af hvordan man undgår de tråde det sker i, er det ikke en mulighed?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

Irriterende. Det svar har du fået engang ;)

Det er da totalt spild af tid og kræfter at blive irriteret over hvordan folk agerer på et anonymt internetforum. Jeg tør næsten ikke tænke på, hvordan du må opføre dig i trafikken...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skrev man kunne komme til orde, så dit spørgsmål forstår jeg ikke.

Jeg har svaret på det hvorfor det ikke er usikkerhed i andre indlæg.

Spændende hvad du nu vil spørge om :D

Men find nu lige svarene i mine og andres indlæg inden du spørger igen :D

:-) 

Det er min fejl, i mit indlæg skulle der stå, altså man kan godt komme til orde og derfor er det kun irritationsmomentet?

Jeg kan kun finde ( det kan godt være at jeg ikke har kigget grundigt nok ) en antagelse om hvorfor Nikita gør det, så det forstår jeg ikke helt, altså som et svar på på mit spørgsmål :-)

Ohh jeg har jo intet andet end spørgsmål, jeg forsøger mig med et giver det mening?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er da totalt spild af tid og kræfter at blive irriteret over hvordan folk agerer på et anonymt internetforum. Jeg tør næsten ikke tænke på, hvordan du må opføre dig i trafikken...

Jeg opfører mig fint i trafikken.

Rigtig rigtig mange herinde har udtryk irritation overfor andre folks ageren herinde i andres sammenhænge, både piger og mænd. Det sker næsten hver eneste dag på dette forum og mange andre. 

Så sikke mange hidsige billister der må være :D Men dem er der faktisk også en del af, men jeg har min bil og mit helbred for kært til at opføre mig dumt i trafikken ;)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Degodevartaget

Læs mine og Onslows indlæg igen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hey har i set det gode vejr og masser af gode tilbud på fisse rundt om...? Griner...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...