Hop til indhold
Krølle Bølle

Fylder de lyserøde for meget.

Recommended Posts

I flere af vore korrespondancer har du jo givet udtryk for, at de indlæg, som jeg "meget charmerende" kalder røvslikkeri, var du helst foruden.

Har den holdning ændret sig, eller hvad?

Onslow... Jeg tror måske, at du har misforstået mig.

Som jeg også har givet udtryk for i mit forrige indlæg, så begriber jeg ikke, hvorfor man overhovedet bliver provokeret af...

indlæg, som jeg "meget charmerende" kalder røvslikkeri

??

Som jeg allerede har skrevet, så begriber jeg ikke, hvorfor man kan få så ondt i røven over det?

Det som jeg gerne havde været foruden, er sådan set de reaktioner som det afføder. Den ondskabsfulde stemning det ofte resulterer i, som f.eks...

Nikita har også nogle røvslikkere og derfor er hun på banen i denne debat også i et forsvar for dem naturligvis, hun skulle jo nødig miste den pr og det røvslikkeri hun er så glad for de giver hende ;)

Det er såmænd ret tydeligt ;)

Fraisers selvopdigtede nedladende baggrund for, hvorfor jeg overhovedet kommenterede i denne debat.

Det er alt sådan noget enerverende negativitet, som jeg gerne ville være foruden. :)

Redigeret af Nikita Darling
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nikita.

Tak for svaret, selv om det kun er det halve af, hvad du tidligere har givet udtryk for. :)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er tråde med stemning som der er blevet opbygget, der gør at de kære lyserøde en dag holder op med at komme her.

Og det ville være en skam.

Mange af de sjoveste, skæveste og interessante indlæg/tråde er skrevet/starter af de lyderøde.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gaaaaab.

Kunne det ikke være mere relevant at debattere, hvorfor de evigt sure og altid negative fylder så meget i billedet herinde? Jeg synes nemlig ikke, at det er de lyserøde, der er problemet.

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Degodevartaget

Læs mine og Onslows indlæg igen ;)

Så fangede den knapt så belæste den :smile:

Du skriver: - Og det er lidt pinligt den gik tabt, sorry :smile:

''Svar på de to spørgsmål

Man vil sikkert gerne være noget for pigerne, håb om bedre behandling, varme følelser for pigen osv osv. 

Irriterende. Det svar har du fået engang  ;)''

Og så henviser jeg til mit svar, som vi kan koge en fond på: 

Er det ikke sådan at det her website bare går over de fleste folks grænser på den ene eller den anden måde? 

Hvis det er sådan er det så ikke bare at lære sig selv at spotte de tråde og holde sig fra dem? 

Eventuelt springe indlæg over, som er skrevet af brugere man ikke bryder sig om? 

Jeg forstår ikke man vil ødelægge sit humør på andet. 

Redigeret af Degodevartaget
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nikita.

Tak for svaret, selv om det kun er det halve af, hvad du tidligere har givet udtryk for. :)

Selv tak da. Så det er slet ikke dig, der måske har misforstået, hvad jeg rent faktisk mener, men mig der ikke er sandfærdig?! No way Jose, den kan du ikke lægge over på mig. Jeg har da været lige så klar omkring, at jeg ikke har frabedt mig omtale, fordi jeg havde noget imod omtale, men derimod på grund af reaktionerne på omtalen. Så vi kommer nok ikke længere nu. :) Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jeg tror nok Nikita har meget ret (slik) i at det drejer sig om hvordan man har brillerne indstillet. Jeg ser ikke noget røvslikkeri måske fordi det ikke irriterer mig hvis nogen er enig med en pige om noget. En pige er et menneske, ligesom en mand. Jeg har opdaget at jeg til tider kan være enig med alle slags køn.

At være UENIG med Nikita, finder jeg imidlertid meget svært (slik). Hun har i min optik hovedet og reflektionerne ualminddeligt ordentligt på plads - aldeles uanset hvor smuk og sexet hun må være. Og jeg er altså ikke en af hendes gæster/kunde. Men jeg kan jo ligesom ikke finde på at være uenig med hende for at ikke opfattes som røvslikker. Så bliver jeg jo uenig med mig selv, og begynder istedet på at slikke røv på dem som mener jeg ikke skal slikke hendes røv. Det ender med at blive meget kompliceret.

Jeg er i princippet altid enig med Nikita, men sådan har jeg det også med nogle af mændene herinde. Tywin f.eks.  er jeg næsten altid enig med, Fransisco og flere andre. Tilmed Montezi er ved at vokse op til en moden mand.  :cool:

Men jeg tror ikke det skulle kaldes røvslikkeri at være enig med en broder herinde? Eller?
Hvis f.eks. Onslow og Fraiser prøver at se hvilke de er mest enige med herinde, så tror jeg at nogle navne ville fremstå tydeligere end andre. Tror jeg i hvert fald. Bliver det så også røvslikkeri?

B
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er jeg nok pisse kedelig i de flestes øjne, men jeg synes ikke, at hverken de lyserøde, røvslikkerne, de helt "normale" brugere eller mandschauvinisterne som jeg selv "fylder for meget".. :cool:

Der skal både være plads til alle samt "alle og enhver"....  :-P:D

Redigeret af ThorsHammer
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gaaaaab.

Kunne det ikke være mere relevant at debattere, hvorfor de evigt sure og altid negative fylder så meget i billedet herinde? Jeg synes nemlig ikke, at det er de lyserøde, der er problemet.

Desværre så lader det til at være er gennemgående problem på internet fora. Man for mere streercred af at være en sur negativ person åbenbart.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er jeg nok pisse kedelig i de flestes øjne, men jeg synes ikke, at hverken de lyserøde, røvslikkerne, de helt "normale" brugere eller mandschauvinisterne som jeg selv "fylder for meget".. :cool:

Der skal både være plads til alle samt "alle og enhver"....  :-P:D

Ikke i mine øjne kære ven (slik). Du er også en af dem jeg oftest er enig med.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bananas... Fordi du er så meget enig med mig, så får du både særbehandling, ekstra tid og en helvedes masse rabat hvis vi ses igen! For det er sådan det fungerer (not!) og det var dét, du var ude efter, ik'? :D :p

• Synes godt om 6

Del dette indlæg

Link til indlæg

heldigvis er det jo stadigvæk således at man selv bestemmer hvad man læser...

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bananas... Fordi du er så meget enig med mig, så får du både særbehandling, ekstra tid og en helvedes masse rabat hvis vi ses igen! For det er sådan det fungerer (not!) og det var dét, du var ude efter, ik'? :D:P

Ja .. jo ... hvis jeg ikke kan få det gratis, må jeg jo nøjes med rabat. En helvedes masse.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bananas... Fordi du er så meget enig med mig, så får du både særbehandling, ekstra tid og en helvedes masse rabat hvis vi ses igen! For det er sådan det fungerer (not!) og det var dét, du var ude efter, ik'? :D:P

Hvor meget giver 1000 likes ? :P

Utroligt at sådan et emne kan nå 1 side pr. time...

Redigeret af holstebronx
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det hele er en stor illusion og når man prikker i den falder der brænde ned fra pigerne, som lever godt af illusionen og mændene der luller sig ind i illusionen.

Der skal helst ikke prikkes i noget herinde, vi skal helst bilde os alle ind at pigerne er i denne branche fordi de er så sexlystne at de bare skriger på at knalde med 10 forskellige mere eller mindre attraktive mænd om dagen. Pigerne sælger historien herinde og mændene herinde er jo i ekstase i bar befibelse når historien kommer. Skulle nogen finde på at forholde sig kritisk til det, så falder der også brænde ned.

Igen illusionen må der ikke prikkes ved.

Det hele skal være så sødt, men undskyld mig, I går meget op i det og jeres tilværelse på Eroguide, men lever på en løgn så, hvis I virkelig tror det hele er så rosenrødt som det beskrives herinde og tror at pigerne bare er så sexlystne og så vilde med os mænd og os gæster som de giver udtryk for. Det er PR men det må ingen skrive, for så falder der brænde ned.

Vi skal alle sammen slikke pigerne i røven, synes det er fantastisk at de har verdens bedste job hvor de både kan få masser af sex fra de mest fantastiske elskere, vi er helt sikre på at når pigerne skriver i indlæg at vi er gode elskere, super i sengen, gennemsympatiske, har et fantastisk væsen, er et godt menneske etc så mener de det fuldt ud, og vi ved at havde vi nu mødt disse skønheder under andre forhold, så var det blevet os to, vi udelukker ikke at det stadig kan blive os to med tiden, vi håber det, stalker måske lidt, forsøger at vinde noget hos pigen ved at være soldat i hendes hær på Eroguide, hun synes jo jeg er så fantastisk, vi smigrer hende på eroguide og hun kvitterer og roser os ved vores næste besøg, i indlæg osv. Joeh vi er noget for hende, hun kan lide os. Vi glemmer at vi betaler hende en timeløn på direktørniveau og bilder os ind at det jo intet betyder, pigen har jo udtrykt sin glædes for os som menneske, og nå ja pengene, som en var det her eller på VL skrev engang, som gentleman bliver man jo nød til at betale for den tid man optager hos pigen, selvom hun er glad for en og sikkert ville give det gratis, fordi man optager jo tiden og pigen går derved glip af en indtægt hvis man ikke betaler hende.

Jeg er godt klar over at denne illusion skal der ikke prikkes ved, det er sat lidt på spidsen men ikke desto mindre så er der noget om det, mener jeg. Enhver der prikker i illusionen får tæsk af pigerne, som jo ser dollarsedlerne forsvinde i horisonten og mændene som ikke vil have der prikkes i illusionen, og det er sjovt nok de samme stort set hver gang der er på banen med tæskene til dem der er lidt kritiske, både når det gælder piger og mænd. Det er heller ikke et tilfælde. Der er mange andre end mig der har fået tæsk herinde fra samme gruppe som også tæsker løs her når vi har tilladt os at se lidt på "forholdet udefra"/med 3. øjne.

Men lul jer da bare ind i søvnen. :D

Et par kommentarer til det der skrives til mig

Degodevartaget

Hvem snakker om at ødelægger ens humør ? Jeg skriver blot hvad jeg mener, og det har jeg jo ret til. Men hvis du tror at et forum som dette her og hvad der skrives her kan ødelægge mit humør så tager du helt fejl. Dette er kun et forum og betyder intet for mit humør i min dagligdag, det er ikke mig der lever mit liv herinde. ;)

Bananas

Det er sådan set udenomssnak du kommer med. Hvis du ikke kan se at enkelte herinde altid bakker op, forsvare og smigrer den samme pige som de er kunde hos eller planlægger at besøge og hvis du tror at det er et tilfælde, fuldkommen tilfælde hver eneste gang, så ser vi bare forskelligt på det. Det er noget andet at være enig med en pige, men konstant at skulle ævle om hende, forsvare og smigre hende, så ser vi bare meget forskelligt på det, hvis du tror at det ikke skyldes at man er kunde hos hende eller vil være det.

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Røvslikkere er fint med mig, kan bedst lide hvis det er kvinder der gør det på mig, tænder bare ikke på behårede mænd sorry ;-)

Spøg til side. Findes der røvslikkere herinde?? 100 % kan jeg ikke garantere det, men er ret sikker på der gør.

Nogle mænd er praktisk talt altid enig med nogle af pigerne. Der er intet galt i at være enig med pigerne!! men det kommer til at virke pudsigt når man ALTID er det, ja lidt kunstigt.

Man er da altid uenige om nogle ting. Pigerne er da tit uenige med hinanden, ville være mærkelig andet. Vi er selvstændige individer, så uenigheder vil altid opstå

Ja der var jo et morsomt eksempel på et tidspunkt. Hvor en Pige skrev om nogle holdninger som blev bakket op om. På et senere tidspunkt skrev Stump noget ganske lignende og blev hakket ned af selvsamme personer hehe

Sådan er der så meget ;-)

Men en krammer til røvslikkerne også, i er så hjertens velkomne! Flere af Jer er nogle behagelige Debattører, så thumps up herfra

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ja der var jo et morsomt eksempel på et tidspunkt. Hvor en Pige skrev om nogle holdninger som blev bakket op om. På et senere tidspunkt skrev Stump noget ganske lignende og blev hakket ned af selvsamme personer hehe

Det kan jeg også huske, og det bekræfter sådan set hvad jeg mener fuldt ud også.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det hele er en stor illusion og når man prikker i den falder der brænde ned fra pigerne, som lever godt af illusionen og mændene der luller sig ind i illusionen.

Der skal helst ikke prikkes i noget herinde, vi skal helst bilde os alle ind at pigerne er i denne branche fordi de er så sexlystne at de bare skriger på at knalde med 10 forskellige mere eller mindre attraktive mænd om dagen. Pigerne sælger historien herinde og mændene herinde er jo i ekstase i bar befibelse når historien kommer. Skulle nogen finde på at forholde sig kritisk til det, så falder der også brænde ned.

Igen illusionen må der ikke prikkes ved.

Det hele skal være så sødt, men undskyld mig, I går meget op i det og jeres tilværelse på Eroguide, men lever på en løgn så, hvis I virkelig tror det hele er så rosenrødt som det beskrives herinde og tror at pigerne bare er så sexlystne og så vilde med os mænd og os gæster som de giver udtryk for. Det er PR men det må ingen skrive, for så falder der brænde ned.

Vi skal alle sammen slikke pigerne i røven, synes det er fantastisk at de har verdens bedste job hvor de både kan få masser af sex fra de mest fantastiske elskere, vi er helt sikre på at når pigerne skriver i indlæg at vi er gode elskere, super i sengen, gennemsympatiske, har et fantastisk væsen, er et godt menneske etc så mener de det fuldt ud, og vi ved at havde vi nu mødt disse skønheder under andre forhold, så var det blevet os to, vi udelukker ikke at det stadig kan blive os to med tiden, vi håber det, stalker måske lidt, forsøger at vinde noget hos pigen ved at være soldat i hendes hær på Eroguide, hun synes jo jeg er så fantastisk, vi smigrer hende på eroguide og hun kvitterer og roser os ved vores næste besøg, i indlæg osv. Joeh vi er noget for hende, hun kan lide os. Vi glemmer at vi betaler hende en timeløn på direktørniveau og bilder os ind at det jo intet betyder, pigen har jo udtrykt sin glædes for os som menneske, og nå ja pengene, som en var det her eller på VL skrev engang, som gentleman bliver man jo nød til at betale for den tid man optager hos pigen, selvom hun er glad for en og sikkert ville give det gratis, fordi man optager jo tiden og pigen går derved glip af en indtægt hvis man ikke betaler hende.

Jeg er godt klar over at denne illusion skal der ikke prikkes ved, det er sat lidt på spidsen men ikke desto mindre så er der noget om det, mener jeg. Enhver der prikker i illusionen får tæsk af pigerne, som jo ser dollarsedlerne forsvinde i horisonten og mændene som ikke vil have der prikkes i illusionen, og det er sjovt nok de samme stort set hver gang der er på banen med tæskene til dem der er lidt kritiske, både når det gælder piger og mænd. Det er heller ikke et tilfælde. Der er mange andre end mig der har fået tæsk herinde fra samme gruppe som også tæsker løs her når vi har tilladt os at se lidt på "forholdet udefra"/med 3. øjne.

Men lul jer da bare ind i søvnen. :D

Et par kommentarer til det der skrives til mig

Degodevartaget

Hvem snakker om at ødelægger ens humør ? Jeg skriver blot hvad jeg mener, og det har jeg jo ret til. Men hvis du tror at et forum som dette her og hvad der skrives her kan ødelægge mit humør så tager du helt fejl. Dette er kun et forum og betyder intet for mit humør i min dagligdag, det er ikke mig der lever mit liv herinde. ;)

Bananas

Det er sådan set udenomssnak du kommer med. Hvis du ikke kan se at enkelte herinde altid bakker op, forsvare og smigrer den samme pige som de er kunde hos eller planlægger at besøge og hvis du tror at det er et tilfælde, fuldkommen tilfælde hver eneste gang, så ser vi bare forskelligt på det. Det er noget andet at være enig med en pige, men konstant at skulle ævle om hende, forsvare og smigre hende, så ser vi bare meget forskelligt på det, hvis du tror at det ikke skyldes at man er kunde hos hende eller vil være det.

Totalt hudløst ærlig indlæg og ja du har til dels ret. Knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Totalt hudløst ærlig indlæg og ja du har til dels ret. Knus Line

Ja det er et meget ærligt indlæg, men jeg føler jeg måtte ud med det.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ja det er et meget ærligt indlæg, men jeg føler jeg måtte ud med det.

Og det synes jeg er godt- foretning eller ej... Knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nuvel, det er din ærlige mening, Fraiser... Men det gør det jo heldigvis ikke til den hellige sandhed. :)

Når jeg har deltaget i disse diskussioner har det ikke været fordi, jeg kan "se dollarsedlerne forsvinde i horisonten"...

Det har været fordi, jeg blev stødt af at blive fremstillet som en manipulerende og beregnende løgner, hvor alt hvad min pen bedriver bliver dømt som usandheder som kun er skrevet med min indtægt for øje. Det har været fordi, dem der så understår sig i at tro på, hvad jeg skriver bliver dømt dumme, naive, blåøjede og alskens andre betegnelser.

Jeg bliver her gerne lidt i ny og næ, efter jeg er stoppet i branchen... For så bliver jeg endelig en troværdig person i kynikernes øjne. :)

• Synes godt om 5

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nuvel, det er din ærlige mening, Fraiser... Men det gør det jo heldigvis ikke til den hellige sandhed. :)

Nej jeg påstår ikke det er sandheden, men det er min opfattelse. Hvad du skriver i dine indlæg til emnet generelt er jo ikke den hellige sandhed heller nødvendigvis.

Redigeret af Fraiser
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bananas

Ked af det Fraiser, men det har jeg misset. Måske læser jeg ikke tilstrækkeligt mange indlæg?

Og der findes sikkert mænd der luller sig ind i illusioner. Dem om det, deres problemer når illusionerne brister. Men spørgsmålet er jo hvis det måtte være et problem for alle andre? Jeg kan godt nok blive lidt .... kun lidt ... irriteret når jeg læser om nogle af pigernes fantastiske oplevelser med sine mirakuløse elskere. Men så tænker jeg: "Hvad ved jeg? Lad dem om det" og så holder jeg min kæft.

Jeg kender nogle piger temmelig godt, piger der ikke skriver herinde. Og jeg ved at de ikke allesammen lever et fantastiskt liv med fantastiske elskere. Og jeg ved at rigtigt mange af sexkøberne er nogle boblende selvoptagne idioter der pigerne aller helst aldrig havde mødt. 

Men - og det er vigtigt - jeg ved jo intet om dem jeg ikke har mødt, og det gør jo ikke heller du. Altså holder jeg min kæft, selv om jeg nogen gang vrider mig som en lille larve. 

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prøv at skrive bodega bestyrer eller frisør i stedet for glædespige, her har vi lidt af den samme kontekts.

Forskellen er bare beløbenes størrelse, men pengenes funktion i relationen mellem os som kunde, og dem som sælgere ud gør dybest set den samme.

Jeg skal ikke afvise at et lang-tids stamkunde forhold, kan udvikle sig til noget nær ægte kommunikation i enkeltstående tilfælde, men generelt udgør det min antagelse at kommunikationen underlægger sig pengene, og des flere penge der står på spil, des mindre ægthed og oprigtighed kan du forvente i dialogen mellem køber og sælger.

Jeg er ganske overbevist om at der ofte lyder ganske andre toner, glædespige og telefondame imellem, tjener og kok imellem, frisør og frisør imellem når den ellers så værdsatte gæst er blevet lukket ud på gaden igen med et hjertelig på gensyn.

Ikke at det mere er normen end undtagelsen, forhåbentlig ikke, men at det ikke sker, det er for naivt at forvente.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...