Hop til indhold
Krølle Bølle

Fylder de lyserøde for meget.

Recommended Posts

Nej jeg påstår ikke det er sandheden, men det er min opfattelse. Hvad du skriver i dine indlæg til emnet generelt er jo ikke den hellige sandhed heller nødvendigvis.

Øh... Forskellen på vores to indlæg i denne tråd er, at jeg holder mig til at udtale mig på mine egne vegne. Du udtaler dig om, hvad alle mulige andre tænker... Blandt andet hvordan jeg tænker.

Og det ved jeg jo egentlig bedst selv, ik'? :)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Bananas

Jeg holder sådan set også kæft normalt ligesom du gør Bananas, selvom jeg vrider mig som en lille larve, jeg har holdt kæft i lang tid mens vi åbenbart begge til tider har vredet os som en lille larve, men der er vel heller intet problem i at skrive sin holdning i en enkelt debatstreng til emnet når nu det kommer op af andre ? Det er som om at det skal man helst ikke lige på dette emne, men folk skriver om alt mellem himmel og jord herinde og diskuterer på livet løs om alverdens ting, men lige når illusionen kommer på banen, så er det som om at det skal man helst ikke gå for dybt i. Det er set før af andre der har fået samme behandling.

Du ved jo heller ikke noget om du har ret i, hvor romantisk du til tider har argumenteret for branchen er. Det er dine opfattelser, ligesom det er mine opfattelser jeg kommer med. Når en erhvervsdrivende kommer med udtalelser, så tror jeg det er de færreste forbrugere der bare sluger det, men måske også lige tænker lidt selv og gerne lidt kritisk. Det sådan set det samme her ikke, ligesom Rejsenetværk er inde på i hans gode indlæg med perspektiv.

Jeg går ud fra du også "overså", da Sisse skrev en holdning til et emne og fik opbakning til dette fra 2 personer, mens selvsamme 2 personer angreb Stump for at skrive noget af det samme, som Havnebumsen henviser til. ;)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå i hygger nok herinde i sommervarmen. Personlig vil jeg nødig have skyld for at sleske for de lyserøde, så jeg har tålmodig ventet på at Jasmin vil melde sig i tråden, og så vil jeg, som jeg plejer mene det modsatte af hende. Men indtil hun vågner af sin middagssøvn vil jeg glæde mig over, at Nikitas bagdel fylder rigtig godt(Fedte fedte sleske).

Selvfølgelig bliver der flirtet herinde. Men direkte fedtet syntes jeg ikke jeg har observeret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil egentligt starte med at sige at jeg synes det er meget reflekteret og indsigtsfuldt det du har skrevet og efter min overbevisning også hudløst ærligt, det håber jeg virkeligt at folk tager med i deres overvejser når/hvis de svarer på det.

Jeg vil også sige at jeg har gjort mig tanker i samme nabolag og dem kan du læse om her: '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

Der vil du blandt andet se at jeg er meget enig med dig i at man skal tænke sig om og stille sig selv spørgsmålet om hvorfor, man gør det her.

Problemet opstår når man, fortæller andre hvorfor de gør hvad de gør, det tror jeg ganske enkelt ikke at man kan gøre fyldestgørende.

‘’ vi er helt sikre på at når pigerne skriver i indlæg at vi er gode elskere, super i sengen, gennemsympatiske, har et fantastisk væsen, er et godt menneske ‘’

Jeg opfylder ovenstående, hovedet på blokken det gør jeg, okay ikke lige det med sex’en måske :grin:

I forhold til de mænd der har det sådan som du beskriver så er det også min overbevisning at, det nok er noget andet de skulle opsøge.

Desværre er det jo bare ikke en mulighed for alle og det kan gøre mig sindsygt ked af det, men det er måske også bare sådan verden hænger sammen for dem lige nu.

I forhold til pigerne, så bliver de oprigtigt kede af det når folk har det der billede af dem, som du der beskriver, det er jeg slet ikke I tvivl om. Overhovedet.

Pigerne kan – og det skal jeg måske lade være med at skrive – også godt blive forelsket i kunderne. Hvilket de tilgengæld skal passe enormt meget på med.

Det påvirker de piger sindsygt meget hvordan de bliver fremstillet af os og hvordan de bliver behandlet. Det skal der heller ikke herske tvivl om, det er måske også en årsag til at de reagerer så stærkt, på de her tråde.

I forhold til humøret så mener jeg at det ikke er så hensigtsmæssigt at beskæftige sig med ting der irriterer en, men det er virkeligt ikke relevant, glem det.

Lever mit liv herinde?  SLAM! Savner du mig kan du også finde mig her http://www.hautegirlslondon.com/gallery 

Take care :-)

Redigeret af Degodevartaget
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nej Nikita

Jeg skrev generelt med vilje nemlig, altså det er din opfattelse generelt om emnet der er din opfattelse.

Hvad du skriver om dig selv personligt og ikke generelt, kan vi andre gætte på, have en holdning til, men kun du kender sandheden og ved om du skriver sandheden også i dine indlæg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bananas

Jeg holder sådan set også kæft normalt ligesom du gør Bananas, selvom jeg vrider mig som en lille larve, jeg har holdt kæft i lang tid mens vi åbenbart begge til tider har vredet os som en lille larve, men der er vel heller intet problem i at skrive sin holdning i en enkelt debatstreng til emnet når nu det kommer op af andre ? Det er som om at det skal man helst ikke lige på dette emne, men folk skriver om alt mellem himmel og jord herinde og diskuterer på livet løs om alverdens ting, men lige når illusionen kommer på banen, så er det som om at det skal man helst ikke gå for dybt i. Det er set før af andre der har fået samme behandling.

Du ved jo heller ikke noget om du har ret i, hvor romantisk du til tider har argumenteret for branchen er. Det er dine opfattelser, ligesom det er mine opfattelser jeg kommer med. Når en erhvervsdrivende kommer med udtalelser, så tror jeg det er de færreste forbrugere der bare sluger det, men måske også lige tænker lidt selv og gerne lidt kritisk. Det sådan set det samme her ikke, ligesom Rejsenetværk er inde på i hans gode indlæg med perspektiv.

Jeg går ud fra du også "overså", da Sisse skrev en holdning til et emne og fik opbakning til dette fra 2 personer, mens selvsamme 2 personer angreb Stump for at skrive noget af det samme, som Havnebumsen henviser til. ;)

Har jeg argumenteret for hvor romantisk branchen er? Det var/er nok ikke min mening. Men jeg har mange gange gået i kamp med f.eks. Stump når han skærer en hel befolkning over en kam.

Derimod har jeg selv haft nogle romantiske eventyr i junglen. Og det er jo mig om det hvis jeg lullede rundt i en illusion.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Totalt hudløst ærlig indlæg og ja du har til dels ret. Knus Line

Line.

Ja undskyld jeg ikke sllikker lige nu.

Line hvor pokker ser du hudløs ærlighed. ?

Det er blot personens mening, hans beskrivelse af hvordan han opfatter andres indlæg.

Det er da blot den samme melodi der spilles igen.

Tænd lyset please!! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Derimod har jeg selv haft nogle romantiske eventyr i junglen. Og det er jo mig om det hvis jeg lullede rundt i en illusion.

Undertiden har man det bedre som naiv i en illusion end som deltager i en anden og fattigere virkelighed.

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Undertiden har man det bedre som naiv i en illusion end som deltager i en anden og fattigere virkelighed.

Aj hvor ville jeg gerne have forfattet den.

Den arkiverer jeg til fremtidig brug.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Line.

Ja undskyld jeg ikke sllikker lige nu.

Line hvor pokker ser du hudløs ærlighed. ?

Det er blot personens mening, hans beskrivelse af hvordan han opfatter andres indlæg.

Det er da blot den samme melodi der spilles igen.

Tænd lyset please!! :)

Du skal ikke "slikke "her B, jeg foretrækker handling frem for ord smiler... Jeg mener han siger SIN ærlige mening og dette er for mig meget sigende... At jeg så også til dels er enig med ham ang illusionerne, er MIN ærlige mening. Jeg har meget på hjertet herom, så jeg vil lige tænke over hvordan jeg vil formulere det til den tid... Skøn dag til dig. Knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Du skal ikke "slikke "her B, jeg foretrækker handling frem for ord smiler... Jeg mener han siger SIN ærlige mening og dette er for mig meget sigende... At jeg så også til dels er enig med ham ang illusionerne, er MIN ærlige mening. Jeg har meget på hjertet herom, så jeg vil lige tænke over hvordan jeg vil formulere det til den tid... Skøn dag til dig. Knus Line

Jamen så venter jeg tålmodigt.

At sige din mening, er ikke at være hudløs. Det er man når man krænger sit inderste ud. Men det er nok bare to forskellige opfattelser af frasen.

Aften knus retur.

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når jeg har deltaget i disse diskussioner har det ikke været fordi, jeg kan "se dollarsedlerne forsvinde i horisonten"...

....Det har været fordi, dem der så understår sig i at tro på, hvad jeg skriver bliver dømt dumme, naive, blåøjede og alskens andre betegnelser.

Jeg bliver her gerne lidt i ny og næ, efter jeg er stoppet i branchen... For så bliver jeg endelig en troværdig person i kynikernes øjne. :)

Nikita, da jeg ikke går ud fra, du i din unge alder :wink::) allerede er "stoppet i branchen", burde der vel egentlig have stået:

"Jeg bliver her gerne lidt i ny og næ, når jeg på et tidspunkt er stoppet i branchen"..?

I mine øjne har du altid været autentisk på det her forum.

"Troværdig/ikke troværdig" kommer slet ikke i spil.

Almindelig høflighed og pli gør også, at hvis en af "ridderne" kommer med en venlig eller en smigrende kommentar på debatten, så er det vel naturligt at GPen svarer pænt tilbage - dette er vel ikke nødvendigvis udtryk for pengebegær hver gang... :wink:

At der flirtes lidt hen ad vejen mellem de lyserøde og vi andre, der er potentielle eller reelle kunder i butikken, ser jeg egentlig også som noget ret naturligt.

Det gælder også andre GP'ere end dig, selv om man da godt ind imellem kan trække lidt på smilebåndet, når man hører om så "svedig sex og storslået elskov" af "elskeren", at pågældende GP nærmest var "dehydreret" efter seancen...  :D  :lol: 

Jeg kan altså slet ikke få ondt i rumpetten over det og undrer mig også lidt over, at 2 så velestimerede og sympatiske aliasser som blandt andre Onslow og Fraiser gider gå op i den slags - skinbarlig "sandhed" eller ej! :idea:

Herre Gud, da... :)

Ud og tjene nogle flere penge, hvis de 2.000 kr. folk bruger i timen på denne eksklusive sport, giver anledning til mavesurhed eller anden form for "dårlig mave"!  :cool:

PS.: Ingen af de piger fra EG, der måtte være så heldig ( :wink: ) at møde mig  på en klinik eller privat/diskret, aner, at jeg herinde er "ThorsHammer", og de får det aldrig at vide. Der skal være vandtætte skotter mellem de 2 identiteter, og så vil jeg tillade mig at flirte eller drille alt det jeg lyster på debatten herinde uden at skulle beskyldes for enten at være ude i "røvslikkeri" eller eventuel "vendetta". :idea:

Redigeret af ThorsHammer
  • Synes godt om 5

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jamen så venter jeg tålmodigt.

At dige din mening er ikke at være hudløs. Det er man når man krænger sit inderste ud. Men det er nok bare to firskellige opfattelser af frasen.

Aften knus retur.

Ja ordmagi sikkert... Det bliver vist også for sødt til mig det emne her, så jeg vil være hudløs ærlig og sige- nej jeg synes sgu heller ikke altid det hyggeligt med alle gæsterne, der kan sagtens være nogle i mellem hvor jeg gerne vil have det overstået... Kald mig Tanja R men ikke alle oplevelser er gode... Har kollegaer( også herindefra ) der er så fyldt op af jobbet, mændene, ordene osv, at de " bare" prøver at komme igennem vagten ... Sådan har jeg det ikke ( endnu?) men jeg kan godt føle at " skuespillet" blive lige en tand for lyserøde - begge veje...

Nu er jeg jo sådan et menneske der siger tingene som jeg føler dem og dette vil sikkert " ødelægge" noget foretning mæssigt, men det tager jeg positivt ind. Så ved jeg de der kommer ikke lever for meget i illusionens verden men kommer for sexen og se det kan jeg forholde mig til!!! Jeg sælger sex - ikke mere ikke mindre. Jeg ikke og vil ikke være uægte og lege kærester eller give falske " håb" om jeg kan blive nogens ( jeg har en skøn kæreste, som ligeså godt kunne have skrevet F indlæg..,) så jeg bestræber mig på hver vagt, at fortælle/ vise at jeg er ikke deres men mine ydelser er til dispostion ...,

Har lidt svært ved dette på skrift, så håber jeg bliver forstået, ellers spørg.

Knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved det ikke, Onslow?

Måske det bare har noget at gøre med de briller, som man har på der gør, at man overhovedet behøver at kalde nogen for røvslikkere, eller har et behov for overhovedet at holde regnskab med, om visse mænd herinde altid er enige med pigerne...

Jeg gør i hvert fald ikke, og jeg kan ikke forstå, hvorfor man overhovedet gider at bruge krudt på at lade sådan noget genere éns numse? :)

Det kan også kaldes leflere. Dem er der en hel del af her på sitet og det er absolut til at brække sig over. Hanreje og svatmikler som aldrig tør sige deres underskønne glædesdame imod for tænk sig hun kunne jo finde på at blackliste en næste gang. For disse leflere har jo sikkert også været dumme nok til at give deres EG alias til kende ved deres besøg hos disse gudinder i deres optik. Svage mænd er lette ofre og lette at manipulere med af det kvindelige køn. Bortset fra dette er de lyserøde og deres kommentarer yderst velkomne! Jeg giver bare ikke carte blanche til at samtykke i alt der skrives og det er uanset køn.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

... Jeg ikke og vil ikke være uægte og lege kærester eller give falske " håb" om jeg kan blive nogens ..... så jeg bestræber mig på hver vagt, at fortælle/ vise at jeg er ikke deres men mine ydelser er til dispostion ...,

Ærlig talt, Line: Tror du ikke, at de fleste af os godt ved det i forvejen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ærlig talt, Line: Tror du ikke, at de fleste af os godt ved det i forvejen?

Hvor skulle jeg vide fra hvad DU ved??? Jo jeg tror ikke nogen af jer er dumme, derfor kan jeg godt beskrive mine følelser og holdninger ikk? Lige som du for øvrigt gør 24/7 ikk. Smil .

Knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Og det nu jeg føler JEG fylder for meget, så jeg vil koncentere mig om dagens sidste gæst og hjem og have en kold øl bagefter.., så fortsat god debat og husk at nyde sommeren..

Kram Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvis hun er glædespige fylder hun lidt rigeligt her. Dis+es+inzulting+to+di+fat+peoplez+.+Dis

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

hvis hun er glædespige fylder hun lidt rigeligt her. Dis+es+inzulting+to+di+fat+peoplez+.+Dis

Der skal være noget for enhver smag søde knallert hihi... Personligt er jeg til slanke piger med gode små måser og ja heller ikke til kage, så hun er din hihi.. Knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der skal være noget for enhver smag søde knallert hihi... Personligt er jeg til slanke piger med gode små måser og ja heller ikke til kage, så hun er din hihi.. Knus Line

jeg ville nu også foretrække at være sammen med dig i stedet for hende :-P  :-P  :-P  :-P

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hallo: er der nogen hjemme!!!

Undskyld jeg kryber op af musehullet.

Jeg er trådstarter og mit nick er Krølle Bølle.

Er der nogen der kan forklare mig, hvad tråden handler om???

Alle er enige om at være uenige.

Alle er uenige om at være enige.

Jeg tror jeg bliver radikal.

Her ville jeg godt indsætte herlige Jacob Haugaards: Det` hammer hammer fedt, jeg kommer lige om lidt.

Den er ironisk ment  -  hvis I forstår det.

En behjertet sjæl der kan indsætte linket for mig efterlyses:  Takker for hjælp.

Nyd nu aftenen: stadig sol  -  køb en is  -  ha` det godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvis hun er glædespige fylder hun lidt rigeligt her. Dis+es+inzulting+to+di+fat+peoplez+.+Dis

Knallert  knallert; hvis jeg kunne så havde jeg sat tændstikken meget tæt på din solar plexus til øjeblikkelig antændelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Knallert  knallert; hvis jeg kunne så havde jeg sat tændstikken meget tæt på din solar plexus til øjeblikkelig antændelse.

glæder mig over at du også kunne lide indlægget  :-P  :-P  :-P  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg påtænker at kontakte akut(kaput)telefon 1813.

Mine lårmuskler er særdeles ømme og smertende. Jeg har hele eftermiddagen måtte banke mine barkede næver ned på dem af bar latter over mange af kommentarerne her i strengen.

Jeg har hverken EPO eller anabolske steroider på lager.

Måske Akutmodtagelsen på Herlev Sygehus har et godt råd mod problemet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...