Hop til indhold
Krølle Bølle

Fylder de lyserøde for meget.

Recommended Posts

Jeg forstår ikke synspunktet om at man skal give sig til kende, men accepterer at nogen føler det og så må de acceptere det modsatte også. Vi har tæsket løs i diskussionen også her i en streng på 10 sider :D

Det må være den begyndende demensen. Der er efterhånden en hel masse strenge på EG som er skjult i glemslens mørke. Måske en overlevelsestrategi??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Man kunne omvendt argumentere for, at det er "usympatisk" at besøge en pige på en klinik og præsentere sig ved sit EG-alias, fordi der kunne ligge en underforstået forventning i luften om, at en særlig GFE-agtig behandling fra pigens side, ville kaste en af de eftertragtede anmeldelser af sig på EG... :idea:

En af den slags anmeldelser, der løfter besøgstallet til det dobbelte den pågældende uge med øget omsætning til følge :wink:

Den slags blev praktiseret ofte af VenusLogens brugere i sin tid, og der var jævnligt debatter om, hvordan GP'erne følte sig presset til at yde det optimale, hvis en eller anden gæst troppede op og præsenterede sig som ham der "Kæmpedilleren" fra Venuslogen.

Ind imellem har VL-brugere direkte antydet over for pigen, at en opfyldelse af det og det ønske samt en særligt GFE-agtig optræden ville udløse en af de gode anmeldelser.

Nu ved jeg godt, at du BX ikke er en type, som ville misbruge den slags overhovedet, men det er der altså masser af andre der kunne finde på :!:

Det har du nemlig helt ret i.

Men i nogens tilværelse kan Eroguide fylde rigtig meget og de kan forbinde sig meget med deres brugernavn tror jeg, og måske der er forskellen, at andre har et mere distanceret forhold til det.

Jeg er dog enig med Borende X i at hvis jeg har chattet med hende, skrevet med hende og meget andet så er det naturligt at sige det til hende. Det ville være underligt at have først 10 timers chat med hende og så intet sige, men det må vel høre til sjældenhederne at pigerne har gæster, som de har chattet med i 10 timer inden, jeg vil nok aldrig selv komme i den situation da jeg ikke er så meget på chatten.

Nu er det ikke særlig tit, faktisk ret sjældent at jeg besøger en pige fra Eroguide, men når jeg besøger hende, så er det for at få sex. Jeg gider sku ikke at knævre om Eroguide med hende ret meget og jeg vil da meget hellere snakke med hende om de ting der falder naturligt end at tvangsindlægge samtalen til at en snak om Eroguide. Så vigtigt er hverken stedet her eller vores brugernavne for mig.

Jeg ved fra den 10 siders debat jeg linkede til, at der er delte holdninger til det blandt mændene, og at nogle piger er fuldkommen ligeglade om man siger det, andre vil helst bagefter sexen, andre vil helst inden.

Ligeså mange holdninger som der er mennesker næsten :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Det må være den begyndende demensen. Der er efterhånden en hel masse strenge på EG som er skjult i glemslens mørke. Måske en overlevelsestrategi??

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Du fik lige grinet frem der hos mig  :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men i nogens tilværelse kan Eroguide fylde rigtig meget og de kan forbinde sig meget med deres brugernavn tror jeg, og måske der er forskellen, at andre har et mere distanceret forhold til det.

Jeg er dog enig med Borende X i at hvis jeg har chattet med hende, skrevet med hende og meget andet så er det naturligt at sige det til hende. Det ville være underligt at have først 10 timers chat med hende og så intet sige, men det må vel høre til sjældenhederne at pigerne har gæster, som de har chattet med i 10 timer inden, jeg vil nok aldrig selv komme i den situation da jeg ikke er så meget på chatten.

Nu er det ikke særlig tit, faktisk ret sjældent at jeg besøger en pige fra Eroguide, men når jeg besøger hende, så er det for at få sex. Jeg gider sku ikke at knævre om Eroguide med hende ret meget og jeg vil da meget hellere snakke med hende om de ting der falder naturligt end at tvangsindlægge samtalen til at en snak om Eroguide. Så vigtigt er hverken stedet her eller vores brugernavne for mig.

Jeg ved fra den 10 siders debat jeg linkede til, at der er delte holdninger til det blandt mændene, og at nogle piger er fuldkommen ligeglade om man siger det, andre vil helst bagefter sexen, andre vil helst inden.

Ligeså mange holdninger som der er mennesker næsten :D

Altså E.G. er jo kun et hjørne af købe sex universet.

Så hvis jeg besøger en kvinde som ikke har noget med E.G. at gøre så er det jo formålsløst at bruge E.G. navnet, undtaget ved pression.

Jeg har da også et anonymt nummer til de steder jeg finder det nødvendigt osv.

Hvis jeg ringer siger jeg bare mit fornavn, og så opdager de jo hvem jeg er, når de åbner døren :D

Men ja, jeg bruger mit E.G. navn indenfor E.G. :-)

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hehe... Det er da også et pudseløjerligt brugernavn! ;)

Var det fordi, alle de gode var taget? :D

Pudseløjerligt, synes du det, Nikita Darling? 

Hvis jeg nogensinde skal besøge dig så tænker jeg at gøre det alligevel, når det nu er kommet frem at du alligevel ikke modtager social  kapital! :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Man kunne omvendt argumentere for, at det er "usympatisk" at besøge en pige på en klinik og præsentere sig ved sit EG-alias, fordi der kunne ligge en underforstået forventning i luften om, at en særlig GFE-agtig behandling fra pigens side, ville kaste en af de eftertragtede anmeldelser af sig på EG... :idea:

En af den slags anmeldelser, der løfter besøgstallet til det dobbelte den pågældende uge med øget omsætning til følge :wink:

Den slags blev praktiseret ofte af VenusLogens brugere i sin tid, og der var jævnligt debatter om, hvordan GP'erne følte sig presset til at yde det optimale, hvis en eller anden gæst troppede op og præsenterede sig som ham der "Kæmpedilleren" fra Venuslogen.

Ind imellem har VL-brugere direkte antydet over for pigen, at en opfyldelse af det og det ønske samt en særligt GFE-agtig optræden ville udløse en af de gode anmeldelser.

Nu ved jeg godt, at du BX ikke er en type, som ville misbruge den slags overhovedet, men det er der altså masser af andre der kunne finde på :!:

Ja, men VL er det ikke ved at være noget der skete i forrige generation?

Jeg har på fornemmelsen at der herskede en noget anderledes ånd på VL, som er meget forskellig fra det vi ser på EG.

Tror du ikke pigerne af idag, er jævnt p... ligeglade med løfter og trusler?

I øvrigt er jeg ikke så sikker på at vore anmeldelser er sååå eftertragtede - mere :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pudseløjerligt, synes du det, Nikita Darling?

Ja, det synes jeg. Men ikke mere pudseløjerligt, end så mange andre herinde. ;)

Hvis jeg nogensinde skal besøge dig så tænker jeg at gøre det alligevel, når det nu er kommet frem at du alligevel ikke modtager social kapital! :-D

Måske jeg er lidt "blond" lige nu, men jeg fatter hat af, hvad du mener?! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ha ha, så er vi to....! :D:lol:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det synes jeg. Men ikke mere pudseløjerligt, end så mange andre herinde. ;)

Ha! :-D 

Der er løsningen, på hele problemet, hvis pigerne bare accepterer at være spejlblanke, det skal så være hele tiden, så er det lige meget om folk er enige eller uenige, de forstår det ikke, alligevel :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ha! :-D

Der er løsningen, på hele problemet, hvis pigerne bare accepterer at være spejlblanke, det skal så være hele tiden, så er det lige meget om folk er enige eller uenige, de forstår det ikke, alligevel :-)

Men hvad mente du med sætningen? Jeg er også mystificeret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, men VL er det ikke ved at være noget der skete i forrige generation?

Jeg har på fornemmelsen at der herskede en noget anderledes ånd på VL, som er meget forskellig fra det vi ser på EG.

Tror du ikke pigerne af idag, er jævnt p... ligeglade med løfter og trusler?

I øvrigt er jeg ikke så sikker på at vore anmeldelser er sååå eftertragtede - mere :)

Nej det tror jeg heller ikke at de er. Husk at VL var forgænger i de her sammenhængen. Anmeldelser var noget helt nyt. Og de udenlandske pigerne var den gang ikke halvdelen så mange. Jeg tror anmeldelserne har alt mindre betydning idag.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Socialt kapital = det som også kaldes røvslikkeri og andet man kan få en helvedes masse rabat for. Tror jeg?

B

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pmikelsen

Direkte fra wiki:

Social kapital defineres blandt andre af professor Robert D. Putnam, som summen af normer, tillid og netværk.

Social kapital refererer i følge sociolog Pierre Bourdieu til den værdi man har i kraft af sit sociale netværk eller igennem medlemskab af en bestemt gruppe. Social kapital kan investeres og omdannes til økonomisk kapital og omvendt (jf. Hvidbog fra Arbejdsmiljørådet 2008)

???

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Direkte fra wiki:

Social kapital defineres blandt andre af professor Robert D. Putnam, som summen af normer, tillid og netværk.

Social kapital refererer i følge sociolog Pierre Bourdieu til den værdi man har i kraft af sit sociale netværk eller igennem medlemskab af en bestemt gruppe. Social kapital kan investeres og omdannes til økonomisk kapital og omvendt (jf. Hvidbog fra Arbejdsmiljørådet 2008)

???

Det var jo det jeg sagde: Røvslikkeri!

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

I forlængelse af min streng i går ang. nogle tekniske problemer, så prøver jeg følgende:

Historik: Jeg stiller et spørgsmål - tråden hijacket lynhurtigt af en lyserød - den lyserøde får mange gode svar - jeg (trådstarter) sidder med aben.

Hermed et par teser:

Fylder de lyserøde for meget på EG!!

Har de lyserøde for stor magt på EG!!

Har de lyserøde for meget indflydelse på svarene på EG!!

Da jeg er part i sagen opkaster jeg dem som teser, jeg ikke selv vil svare på her og nu.

NB: Det er IKKE et mavesurt indlæg.

Dine 3 spørgsmål kan besvares med: nej,nej og tjaeh. Et par stykker, både lyserøde og andre, har en mening om stort set alle emner der debateres. Fint nok med det. De får nogle hak i tuden i ny og næ:-) Både velfortjente og nogle de ikke burde få. Men der hvor jeg synes der bliver et problem, er når debatterne kører af sporet, og tonen bliver grov eller skinger, og det skinner igennem at debattørene ikke længere forholder sig sagligt til hinandens indlæg.

At nogle fylder meget i debatten her på EG, er vel ikke anderledes end i alle andre fora. Lyserød eller ej.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det der med at debatter kører af sporet .... jo sådan er det jo. Men er det egentlig et problem? Det er jo som hvilket et samtal som helst mellem en gruppe mennesker. Nye indfald kommer på banen, nogen plukker dem op etc.

At hele tiden starte nye tråde, kan også blive lidt trælsomt.

Men at tonen bliver grov og kedelig er jo noget andet. Det er sjældent sjovt.

B

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, alt andet ville da være uærligt.

Det er da utrolig usympatisk at besøge en pige anonymt, når man har været i forbindelse med hende herinde. Jeg kan regne ud, at jeg må være en af dem, du hentyder til.

Men hellere være ærlig lefler end anonym luskefis.

Du har min fulde respekt for at stå frem det er flot! Jeg forstår bare ikke formålet med altid at skulle stryge det modsatte køn med hårene. Det ville være meget bedre for dig nogle gange at stå fast på dine egne holdninger og ikke altid være bange for at støde det modsatte køn. Ikke alle konflikter er negative og langt de fleste kvinder foretrækker faktisk, at en mand kan sige fra og ikke altid være enige med dem. Dette er universelt glædespige eller ej! Måske er du en vaskeægte gentleman og i givet fald er det så nok heller ikke muligt, men når man som dig skriver så ufatteligt mange indlæg må det være noget af en balancegang af og til. Men fint nok anyway!

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ville være meget bedre for dig nogle gange at stå fast på dine egne holdninger og ikke altid være bange for at støde det modsatte køn. Ikke alle konflikter er negative og langt de fleste kvinder foretrækker faktisk, at en mand kan sige fra og ikke altid være enige med dem. 

Du må være en eminent coach når det kommer til mænds adfærd blandt kvinder, men du aner jo ikke pløk af hvis BX står eller ikke står fast ved sine holdninger. Eller er det at ikke være enig, den eneste måden at have en holdning?

B

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige præsict! EG er bare et cybersted. Hvorfor i alverden skulle man tillægge det så stor betydning, at man lige pludseligt skulle gå rundt og reklamere for sig selv IRL. Måske for Borende siden han nu har lavet så mange indlæg, at han holder en slags rekord og dermed opnår en eller anden form for indentitet via dette her medie. For andre er det bare underholdning og en ren happening og man har vandtætte skodder mellem cyper og IRL verdenen. Tænk bare på hvad der kunne gå galt, hvis ens sande identitet blev kompromiteret. Går man ud og kundgører, at man er den og den person her på EG er der faktisk meget høj risiko for, at man kunne blive kompromiteret eller udsat for afpresning mv. Dette her sted er sprængfarligt og tro mig yderst skadeligt, hvis du/i bliver afsløret. Husk, at omkring 50 pct. af den danske befolkning ringeagter os alle og ser os som det rene udskud og perversiteter. Tænk jer om !!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du må være en eminent coach når det kommer til mænds adfærd blandt kvinder, men du aner jo ikke pløk af hvis BX står eller ikke står fast ved sine holdninger. Eller er det at ikke være enig, den eneste måden at have en holdning?

B

Kære Bananas det fremgår ret klart hvis du følger og fortolker på teksterne. Men jeg ønsker ikke her at gå nærmere ind i en diskussion omkring BX. Han er så absolut selv i stand til at svare for sig. Min kommentar var såment meget velment. Og korrekt at være enig er en ligeså legitim holdning som at være uening. Problemet er bare i min optik, hvis man altid er uening eller enig med de lyserøde!!

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Husk, at omkring 50 pct. af den danske befolkning ringeagter os alle og ser os som det rene udskud og perversiteter. Tænk jer om !!

Jeg underholder ikke mine kolleger med mine eskapader - men de ved jo godt at jeg render rundt og laver "noget" - på et eller andet plan. Men der er en slags usagt solidaritet mellem os, at det er noget vi ikke snakker om. De fleste er dybt solide familiemennesker, men ved godt at jeg er single og laver "noget" - det skal vi bare ikke snakke om. Og når vi gør det alligevel, så ryger det i glemmebogen. Jeg er måske i en branche, der ikke er så sart.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige præsict! EG er bare et cybersted. Hvorfor i alverden skulle man tillægge det så stor betydning, at man lige pludseligt skulle gå rundt og reklamere for sig selv IRL. Måske for Borende siden han nu har lavet så mange indlæg, at han holder en slags rekord og dermed opnår en eller anden form for indentitet via dette her medie. For andre er det bare underholdning og en ren happening og man har vandtætte skodder mellem cyper og IRL verdenen. Tænk bare på hvad der kunne gå galt, hvis ens sande identitet blev kompromiteret. Går man ud og kundgører, at man er den og den person her på EG er der faktisk meget høj risiko for, at man kunne blive kompromiteret eller udsat for afpresning mv. Dette her sted er sprængfarligt og tro mig yderst skadeligt, hvis du/i bliver afsløret. Husk, at omkring 50 pct. af den danske befolkning ringeagter os alle og ser os som det rene udskud og perversiteter. Tænk jer om !!

Men nu er det da dig der tillægger E.G. profilen høj værdi, ved at sige at man kan få sin sande identitet kædet sammen med E.G. profilen.

Det værste er da at få sin identitet afsløret generelt.

Og der er mange muligheder, for at det kan ske.

Jeg taler af erfaring...

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Ja, undertiden gør de.

Men på den anden side, uden dem ville visse deltagere herinde jo ikke have nogen røv, de kunne slikke. :)

Tak Onlow. Der ramte du lige Bulls Eye. Og mange af os ved nøjagtigt hvem du tænker på.

Redigeret af stump

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men nu er det da dig der tillægger E.G. profilen høj værdi, ved at sige at man kan få sin sande identitet kædet sammen med E.G. profilen.

Det værste er da at få sin identitet afsløret generelt.

Og der er mange muligheder, for at det kan ske.

Jeg taler af erfaring...

Ja jeg kan kun være enig i det markerede "citat", tro mig jeg taler ligeledes af erfaring, og endda herinde, det skete.

Jeg holder det ikke hemmeligt hvad jeg laver, men sætter pris på selv at vælge hvem der skal delagtiggøres i min gøren og laden generelt.

Venligst Landsbytossen - uden smart phone

Redigeret af BigDick
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

.... Jeg forstår bare ikke formålet med altid at skulle stryge det modsatte køn med hårene. Det ville være meget bedre for dig nogle gange at stå fast på dine egne holdninger og ikke altid være bange for at støde det modsatte køn. Ikke alle konflikter er negative og langt de fleste kvinder foretrækker faktisk, at en mand kan sige fra og ikke altid være enige med dem. Dette er universelt glædespige eller ej! Måske er du en vaskeægte gentleman og i givet fald er det så nok heller ikke muligt, men når man som dig skriver så ufatteligt mange indlæg må det være noget af en balancegang af og til. Men fint nok anyway!

Det var dog nogle yderst sære påstande.

Hvem i alverden - udover dig - siger, at jeg ikke står fast på egne holdninger? Faktisk kan jeg godt flyttes i en debat, hvilket er i stærk modsætning til et par andre herinde.

Bange for at støde det modsatte køn? Vrøvl, så skulle du bare se noget af min PB-korrespondance.

Jeg synes, kort sagt, at dit indlæg er vrøvl fra ende til anden. Dog må jeg sige, at vrøvlet er ført i en pæn tone.

En af dine påstande har du dog ret i: Jeg er faktisk en gentleman.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...