Bukowsky Revival 745 Skrevet 3. August, 2014 Det må sku være en belastning at have så høje tanker om sig selv. Tænk en gang at du ophøjer dig selv til at skrive, at mit skriv er vrøvl - mage til arrogance og nedladenhed skal man da lede længe efter. Og det at du skriver på netop denne måde beviser blot, at du ikke er den gentlemen du så gerne bryster dig selv med at være. Mit er vrøvl i din optik - du er omvendt hoven, storskrydende og pralende! Godt gået - du er da en sand muse for øjet! Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 3. August, 2014 ....Almindelig høflighed og pli gør også, at hvis en af "ridderne" kommer med en venlig eller en smigrende kommentar på debatten, så er det vel naturligt at GPen svarer pænt tilbage - dette er vel ikke nødvendigvis udtryk for pengebegær hver gang... At der flirtes lidt hen ad vejen mellem de lyserøde og vi andre, der er potentielle eller reelle kunder i butikken, ser jeg egentlig også som noget ret naturligt.... Jeg kan altså slet ikke få ondt i rumpetten over det....Herre Gud da. Ud og tjene nogle flere penge, hvis de 2.000 kr. folk bruger i timen på denne eksklusive sport, giver anledning til mavesurhed eller anden form for "dårlig mave"! Jeg har lige en supplerende kommentar til ovenstående. Som sagt finder jeg det naturligt med lidt flirten mellem GP'erne og de potentielle eller faste kunder, som findes på EGs debatter. Pigerne er her vel bl.a. for at vise nogle sider af sig selv, der ikke nødvendigvis kommer frem under en ½ times seance på klinik og vil gerne have besøg af de brugere og medlemmer, der forekommer behagelige/sympatiske, og mange af medlemmerne føler vel, at de på trods af anonymiteten gerne vil pleje deres alias-image og gerne vil fremstå gentlemanlike og spændende i GP'ens øjne Altså ind imellem autentiske, velbegrundede debatindlæg eller debatoplæg vil GP'en gerne markedsføre sig selv og måske på den måde opbygge en kundebase, og nogle medlemmer vil gerne pleje deres image over for navnlig de attråede udvalgte piger.. Inden et besøg hos GP'en vil man hellere fremstå som Kong Salomon end som Jørgen Hattemager Og så opstår den gensidige flirten. Jeg ved da godt, at fx. Nikita har sit eget lille "korps" herinde af folk som Bager, Borende X m.flere, der betegner sig selv som "husbukke/stamkunder", mens de af andre betegnes som "Riddere" eller "Prins Valiant på damecykel" Tilsvarende har "Smuk Enlig Mor" og "Jasmin" med flere deres tilhængere/riddere, som regelmæssigt holder sig til og flirter løs med deres drømmekvinder. Men altså efter min opfattelse er den slags helt harmløst...nogen kalder det "leflen", andre kalder det "flirt", men det er jo generelt ikke noget, der generer andre brugere udover måske at være et svagt irritationsmoment, som man sagtens bør kunne sætte sig ud over... Der, hvor jeg selv kan se et egentligt problem, er, hvis en af glædespigerne fyrer nogle forkerte eller vanvittige synspunkter af, som ingen gang har på jord, og de faste "Prins Valiant'er" så dukker op i debatten pr. rygmarv og for at smigre eller logre med halen ifalder dyb beundring for "Gudindens guldkorn" igen, igen og igen! Problemet er, at dårlige/vanvittige argumenter samt automatisk opbakning til dem ødelægger kvaliteten af debatten, og den slags ville jeg selv være imod. Men lige netop DET problem er jo ikke ret udtalt på EG - lidt harmløs flirten og gensidige slik+ros...ja! Ikke det andet.Eksempelvis gav Jasmin en dag fejlagtigt udtryk for i en af debattrådene, at "Muhammed havde læst koranen": Her havde det selvfølgelig været negativt for debatten, hvis 5 af hendes faste kavallerer pr. rygmarv eller pr. Prins Valiant-syndrom var rykket ud med kommentarer om, at Jasmin selvfølgelig har ret i, at Muhammed læste koranen..(!) Men det skete jo netop ikke End ikke Jasmin selv har efterfølgende været ude for at forsvare påstanden... 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 3. August, 2014 (edited) @ Thorshammer Det kan faktisk afspore debatter og køre dem ud på et sidespor og for læseren er det jo ret ligegyldigt med deres flirteri når det er off topic i debatterne og deres flirteri kan vel ligeså vel klares over pm fremfor at forsøge at afspore en debat. I andre tilfælde er der ret mange herinde der harcelerer imod afsporing af debatter også. Det er min største anke også. Specielt hvis det er gentagelser på gentagelser der laves fra manden primært. Selvfølgelig er det harmløst i sig selv, men det er mange afsporingsindlæg, for det meste. Vi har nu også set en del eksempler !! gennem tiden på hvordan visse personer har kastet sig ud i hårdt forsvar for deres pige under anmeldelser af hende, debatter eller lign, og hvor det ikke har været det rationelle der har været i fokus i deres forsvar. Det har der bestemt været ! Så vi skal også lige have det hele med. Alternativt kan de jo bare oprette deres egen hyggestreng hvor de kan flirte og smigre hinanden, hvis det absolut skal foregå på forummet, så kan folk lade være med at læse den, hvis man irriteres, og de undgår at afspore andres strenge Alle vinder på det Redigeret 3. August, 2014 af Aros Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 3. August, 2014 Det må sku være en belastning at have så høje tanker om sig selv. Tænk en gang at du ophøjer dig selv til at skrive, at mit skriv er vrøvl - mage til arrogance og nedladenhed skal man da lede længe efter. Og det at du skriver på netop denne måde beviser blot, at du ikke er den gentlemen du så gerne bryster dig selv med at være. Mit er vrøvl i din optik - du er omvendt hoven, storskrydende og pralende! Godt gået - du er da en sand muse for øjet! Det må da være dig, der har høje tanker om dig selv, når du påstår, at dit indlæg ikke kan betragtes som vrøvl. Du sidder altså inde med den uimodsigelige visdom. Men det, du skriver om mig, er jo ingen endegyldig sandhed. Det gør du den jo til. Du kender mig jo slet ikke, og alligevel begynder du at psykologisere over mit forhold til kvinder. Det er unægteligt på et meget løst grundlag, og derfor kalder jeg det vrøvl. Der er tilsyneladende gået en stor psykolog tabt i dig. Og gudskelov for det. Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 3. August, 2014 Jeg forstår bare ikke formålet med altid at skulle stryge det modsatte køn med hårene. Det ville være meget bedre for dig nogle gange at stå fast på dine egne holdninger nu er det dig der skriver det - men det gælder også nogle af de andre debattører herinde...har i overhovedet opdaget hvor ufattelig forældet den retorik i kører af der egentlig er??? for det første...ingen af os piger giver rabat for at nogle er enige med os herinde på EG... kan det være rart ikke at stå alene med sine holdningner... tja... nogengange... men skulle det give monetær rabat i sengen??? aldrig i livet... så drop det eklatante vrøvl... argumentet er ikke validt... for det andet.. Jeg er den af pigerne der debatterer mest... skarpt forfulgt af Line og Sisse og Nikita der alle er blevet lidt mere aktive herinde på det sidste.... ingen af os trunter har det fjerneste behov for at blive "strøget med hårene" Tvært om - vi er nogle umådelig voksne selvsikre piger der absolut kan svare for os selv... og ikke en af os 4 vælter i blæsevejr... tror i selv på at piger der kan selv, vil selv og gør det har behov for at blive strøget med hårene - endsige vil give nogen som helst bonus, cadeau eller velvilje af nogen art fordi der er et eller flere emner hvor samme person er enige med os ?? come on guys... det er forældet retorik fra en svunden tid fra engang på et andet forum hvor det måske passede.... i dag er det bare en usympatisk måde at svine hinanden til på der er usmagelig primært fordi den ikke har basis i fakta og subsidiært fordi den faktisk nedgør os piger og deminuerer os til nogle små pus der har behov for support at "have den samme mening som".... det er ikke synonymt med at "stryge med hårene" eller "definitorisk enig" .... og i og med at alle uden undtagelse på et tidspunkt har været uenig med mig... så holder argumentet definitorisk ikke... for sidst jeg kiggede var jeg lyserød Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 3. August, 2014 @ Thorshammer Det kan faktisk afspore debatter og køre dem ud på et sidespor og for læseren er det jo ret ligegyldigt med deres flirteri når det er off topic i debatterne og deres flirteri kan vel ligeså vel klares over pm fremfor at forsøge at afspore en debat..... Vi har nu også set en del eksempler !! gennem tiden på hvordan visse personer har kastet sig ud i hårdt forsvar for deres pige under anmeldelser af hende, debatter eller lign, og hvor det ikke har været det rationelle der har været i fokus i deres forsvar. Det har der bestemt været ! Aros, du kan sagtens have en pointe her! Imidlertid hører jeg vist nok selv til dem, der ind imellem afsporer debatterne, omend det kun sjældent handler om flirt, og måske netop derfor tager jeg andres afsporinger særligt afslappet... Det "hårde forsvar" for en pige under en evt. kritisk anmeldelse har jeg også lejlighedsvis observeret Igen: jeg lader mig ikke gå så meget på af det som måske så mange andre, men det kan være mig, der nogen gange er for tolerant... Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 3. August, 2014 (edited) ingen af os piger giver rabat for at nogle er enige med os herinde på EG... kan det være rart ikke at stå alene med sine holdningner... tja... nogengange... men skulle det give monetær rabat i sengen??? aldrig i livet... Jasmin, sweetie....nu findes der jo andre slags afkast af en investering end lige netop "monetær rabat" i forb. m. besøg hos de kære glædespiger... En ekstraordinært kærlig, GFE-agtig og passioneret behandling blandt andet Eksempelvis er jeg da overbevist om, at med al den "strygen med hårene" jeg har leveret, ville du give mig for de samme penge en langt mere guddommelig VIP og GFE-oplevelse, hvis jeg kom på besøg, end fx. Bukowski, Starson45 eller Stump ville få... Redigeret 3. August, 2014 af ThorsHammer 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. August, 2014 nu er det dig der skriver det - men det gælder også nogle af de andre debattører herinde...har i overhovedet opdaget hvor ufattelig forældet den retorik i kører af der egentlig er??? for det første...ingen af os piger giver rabat for at nogle er enige med os herinde på EG... kan det være rart ikke at stå alene med sine holdningner... tja... nogengange... men skulle det give monetær rabat i sengen??? aldrig i livet... så drop det eklatante vrøvl... argumentet er ikke validt... for det andet.. Jeg er den af pigerne der debatterer mest... skarpt forfulgt af Line og Sisse og Nikita der alle er blevet lidt mere aktive herinde på det sidste.... ingen af os trunter har det fjerneste behov for at blive "strøget med hårene" Tvært om - vi er nogle umådelig voksne selvsikre piger der absolut kan svare for os selv... og ikke en af os 4 vælter i blæsevejr... tror i selv på at piger der kan selv, vil selv og gør det har behov for at blive strøget med hårene - endsige vil give nogen som helst bonus, cadeau eller velvilje af nogen art fordi der er et eller flere emner hvor samme person er enige med os ?? come on guys... det er forældet retorik fra en svunden tid fra engang på et andet forum hvor det måske passede.... i dag er det bare en usympatisk måde at svine hinanden til på der er usmagelig primært fordi den ikke har basis i fakta og subsidiært fordi den faktisk nedgør os piger og deminuerer os til nogle små pus der har behov for support at "have den samme mening som".... det er ikke synonymt med at "stryge med hårene" eller "definitorisk enig" .... og i og med at alle uden undtagelse på et tidspunkt har været uenig med mig... så holder argumentet definitorisk ikke... for sidst jeg kiggede var jeg lyserødIMHO så tror jeg du misforstår. Det er ikke pigerne der klandres. Bukowsky skriver jo netop han ikke forstår formålet med den leflen han mener der udvises. Se i det citat du selv klippede: "Jeg forstår bare ikke formålet med altid at skulle stryge det modsatte køn med hårene." Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 3. August, 2014 nu er det dig der skriver det - men det gælder også nogle af de andre debattører herinde...har i overhovedet opdaget hvor ufattelig forældet den retorik i kører af der egentlig er??? for det første...ingen af os piger giver rabat for at nogle er enige med os herinde på EG... kan det være rart ikke at stå alene med sine holdningner... tja... nogengange... men skulle det give monetær rabat i sengen??? aldrig i livet... så drop det eklatante vrøvl... argumentet er ikke validt... for det andet.. Jeg er den af pigerne der debatterer mest... skarpt forfulgt af Line og Sisse og Nikita der alle er blevet lidt mere aktive herinde på det sidste.... ingen af os trunter har det fjerneste behov for at blive "strøget med hårene" Tvært om - vi er nogle umådelig voksne selvsikre piger der absolut kan svare for os selv... og ikke en af os 4 vælter i blæsevejr... tror i selv på at piger der kan selv, vil selv og gør det har behov for at blive strøget med hårene - endsige vil give nogen som helst bonus, cadeau eller velvilje af nogen art fordi der er et eller flere emner hvor samme person er enige med os ?? come on guys... det er forældet retorik fra en svunden tid fra engang på et andet forum hvor det måske passede.... i dag er det bare en usympatisk måde at svine hinanden til på der er usmagelig primært fordi den ikke har basis i fakta og subsidiært fordi den faktisk nedgør os piger og deminuerer os til nogle små pus der har behov for support at "have den samme mening som".... det er ikke synonymt med at "stryge med hårene" eller "definitorisk enig" .... og i og med at alle uden undtagelse på et tidspunkt har været uenig med mig... så holder argumentet definitorisk ikke... for sidst jeg kiggede var jeg lyserød Det er altså ikke helt korrekt! Vi har set flere eksempler på at nogle mandlige brugere herinde har angrebet andre brugere for synspunkter, som de tidligere eller senere så har bakket op, når en lyserød udtrykte den samme holdning. Det er det jeg kalder røvslikkeri og det er IKKE at udtrykke sin egen holdning - men derimod netop røvslikkeri, hvor man udelukkende vil profilere sig selv for at stå godt i pigernes øjne. Det som jeg ikke bryder mig om er at nogle bruger denne facon til at prøve at sætte sig selv i et godt lys - ved at angribe andre brugere både når det gælder anmeldelser af deres yndlings-pige og når det kommer til debatterne. Det kan ikke være rigtig at man ikke kan skrive en sober men kritisk anmeldelse uden at få en kobbel af riddere på nakken ( vel og mærke nogle som ikke selv var der og ved hvad der er foregået). Det kan heller ikke være rigtigt at man i debatterne bliver overfaldet med person-angreb af en håndfuld bejlere blot fordi man er uenig med en lyserød. Dét synes jeg er ødelæggende for EG - at de samme personer så trykker "like" så snart de ser et lyserødt indlæg er jeg rimelig kold overfor - ligesom det ikke kan hidse mig op når der kommer de sædvanlige "altså hvor er det bare et dejligt indlæg" som de fleste lyserøde bidrag følges op af... men jeg må da tilstå at jeg sidder i mit stille sind og griner lidt af denne "se mig se mig-jeg forstår dig bare sååå godt" adfærd. Men for at slutte med TS´oplæg: Nej jeg synes ikke at de lyserøde fylder for meget, og jeg ville da om nogen være ked af at de forsvandt eller trak sig lidt fra forum - det skaber helt klart liv og er med til at nuancere forum. Men jeg må også tilstå at jeg ind imellem synes at fokus har flyttet sig lidt for meget fra at være et sted hvor mænd kan udveksle gode som dårlige erfaringer om købesex til at være et forum for piger til at promovere sig selv, og der fokuseres også uforholdsmæssigt meget mere på når pigerne har haft dårlige oplevelser end når kunderne har haft det. Jeg ved godt at jeg får Jasmin og Nikita "på nakken" nu - og jeg tvivler såmænd ikke på at både de og mange andre de højt profilerede piger herinde er rigtig glade for deres bi-job - men jeg forbeholder mig altså også ret til at være en smule skeptisk overfor den "propaganda" som vi mandlige brugere helt sikkert også udsættes for. Det er helt naturligt at piger gerne vil promovere sig selv, og det synes jeg afgjort også de skal have lov til... men jeg mener ikke at vi mandlige brugere skal være tvunget til at sluge hvert et ord råt, og heller ikke blive angrebet hvis vi stiller os en smule kritiske overfor nogle af udtalelserne. Hav en dejlig søndag allesammen... 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stump Skrevet 3. August, 2014 Ganske kort: Nej, nej og atter nej. Min påstand er, at der ville blive dødkedeligt herinde, hvis de lyserøde forsvandt. Næste trin ville være, at en del brugere faldt fra. Du kunne jo beegynde at lave nye tråde, BX. Fortælle om dine seneste oplevelser, hvis du er din faste dame utro, og lignende. Jo flere originalee indlæg, i stedet for negative nedrakninger af andre som trods alt har prøvet at lave noget "originalt, ville gøre EG bedre. OMHO Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stump Skrevet 3. August, 2014 Jeg ved det ikke, Onslow? Måske det bare har noget at gøre med de briller, som man har på der gør, at man overhovedet behøver at kalde nogen for røvslikkere, eller har et behov for overhovedet at holde regnskab med, om visse mænd herinde altid er enige med pigerne... Jeg gør i hvert fald ikke, og jeg kan ikke forstå, hvorfor man overhovedet gider at bruge krudt på at lade sådan noget genere éns numse? He he Nikita. Her har du efter min mening tre af de værste fedterøve (efter min og mange andres mening på rad og række i like.systemet: Borende X, Aarhuselsker, Bananas og 3 andre kan lide dette Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stump Skrevet 3. August, 2014 Nej, det er ikke forbudt at være enig med en pige. Men der er nogle, der bare er enige med pigerne, alle pigerne, i ét og alt, og så er det vist bare for at fedte sig ind, slikke røv. Helt det samme på arbejdet, der er nogle, der altid er enige med chefen, uanset hvad denne udgyder. Onslow, de er jo ikke kun enige, eller lader som om de er enige med prostituerede her på FG, de hakker jo geveldigt til nogle af os som ikke har noget i klemme, og som kan skrive frit fra leveren om alle emner. Iøvrigt, skal vi lave en konkurreence: Hvor mange gange vil folk som Banas, BX, og Århuselsker klikke på lide knappen for indlæg fra de prostituerede inden denne tråd er gået "død". De hr allerede været inde flere gange Mit bud er mere end 12 gange! Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stump Skrevet 3. August, 2014 heldigvis er det jo stadigvæk således at man selv bestemmer hvad man læser... Like: Borende X, Fraiser, Findus og 1 mere kan lide dette BX, du er da vist en værre en. Jeg husker at du til mindst et af mine indlæg har skrevet at du var træt af at læse... Citeret efter hukommelsen. Og hvad med Heine, Manden der starter berigende tråde mindst en gang om ugen, og aldrig forsøger at negøre andre i 15 ors linjer. A la "Du vil altid have ret" (Uden uenighed kom der ingen debat, Hr Heeine og Hr BX, Bananas, osv. Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 3. August, 2014 (edited) IMHO så tror jeg du misforstår. Det er ikke pigerne der klandres. Bukowsky skriver jo netop han ikke forstår formålet med den leflen han mener der udvises. Se i det citat du selv klippede: "Jeg forstår bare ikke formålet med altid at skulle stryge det modsatte køn med hårene." nej - jeg er helt med på at det ikke er os der klandres jeg læser jo og deltager i de fleste debatter herinde... jeg har faktisk overhalet plaskeren og er nu på en 9 plads over størst deltagelse... og jeg har virkelig kigget og kigget efter det fænomen i klandrer nogle af mændene for... mit problem er: 1: der er EN bruger herinde - BX - der er så begejstret for Nikita at det fremgår tydeligt altid.... det er så hvad det er... en enkelt.... ok - manden har førstepladsen for størst deltagelse herinde... så naturligvis fylder det en del... men det er EN bruger bager har vi ikke set noget til i umindelige tider... og hvis hun har andre tilhængere - så holder de da umådelig lav profil... hun er da heller ikke blevet anmeldt noget videre - mener vi skal tilbage til marts Det kan seriøst efter 4 md da ikke danne grundlag for alt det retorik omkring "lefleri og røvslikkeri" Fair nok - Plaskeren (husker jeg rigtig??) er fast hos Gina og nævner hende ind i mellem - men da hun næsten aldrig er online - så kan det jo være ret lige meget... 2: forskellen mellem flirt og leflen... Hot 6 og Toddy har da leget ping pong med mig et par gange... men er da langt fra enige med mig i alting... faktisk har de 2 da været mest fremme i skoene når det gjaldt lidt sjov i trådene... men de er da begge kloge nok til at vide at det hverken giver mere GFE eller bedre behandling hos mig... altså kan de så heller ikke rigtig bruges som eksempler og så er det lidt jeg mener i begynder at tærske langhalm på noget der er meget lidt present og temmelig forældet.... er det sådan en "vi glemmer aldrig fortrædelighederne" ting hos brugerne herinde ? Den der "vi har set ekspempler på" - øhh ja - det er da muligt... men hvor gamle er de ekspempler ? jeg skimmer næsten alt herinde i generel debat og hyggesnak - og jeg kan for min død ikke finde de eksempler.... og hvis de er der - så er de så få og så gamle at vi næsten er ovre i at faderens synder nedarves til børnene og den der Det kan heller ikke være rigtigt at man i debatterne bliver overfaldet med person-angreb af en håndfuld bejlere blot fordi man er uenig med en lyserød. hvem er det der overfalder andre for at være uenige med mig, Niki, Line eller Sisse.... jeg kan ikke få øje på en eneste.... ikke de sidste mange mange måneder... jeg kan se at nogen har været fremme i skoene fordi de er uenige generelt.... men hvis det automatisk er leflen hvis den lyserøde deler meningen - så er det jo helt hen i skoven... så kan man jo aldrig være enig med en lyserød uden at få det stempel i panden... så skulle en bruger som Heine jo beskyldes for at lefle for mig da vi er enige om rigtig rigtig meget selv om vi er bragende uenige om andet.... og en mand som Heine lefler ikke.... ' så mit spørgsmål er : hvor længe skal der gå fra man har gjort eller sagt noget til at den ændring man har lavet bliver opdaget og taget til efterretning ??? Redigeret 3. August, 2014 af Jasmin 5 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stump Skrevet 3. August, 2014 Det hele er en stor illusion og når man prikker i den falder der brænde ned fra pigerne, som lever godt af illusionen og mændene der luller sig ind i illusionen. Der skal helst ikke prikkes i noget herinde, vi skal helst bilde os alle ind at pigerne er i denne branche fordi de er så sexlystne at de bare skriger på at knalde med 10 forskellige mere eller mindre attraktive mænd om dagen. Pigerne sælger historien herinde og mændene herinde er jo i ekstase i bar befibelse når historien kommer. Skulle nogen finde på at forholde sig kritisk til det, så falder der også brænde ned. Igen illusionen må der ikke prikkes ved. Det hele skal være så sødt, men undskyld mig, I går meget op i det og jeres tilværelse på Eroguide, men lever på en løgn så, hvis I virkelig tror det hele er så rosenrødt som det beskrives herinde og tror at pigerne bare er så sexlystne og så vilde med os mænd og os gæster som de giver udtryk for. Det er PR men det må ingen skrive, for så falder der brænde ned. Vi skal alle sammen slikke pigerne i røven, synes det er fantastisk at de har verdens bedste job hvor de både kan få masser af sex fra de mest fantastiske elskere, vi er helt sikre på at når pigerne skriver i indlæg at vi er gode elskere, super i sengen, gennemsympatiske, har et fantastisk væsen, er et godt menneske etc så mener de det fuldt ud, og vi ved at havde vi nu mødt disse skønheder under andre forhold, så var det blevet os to, vi udelukker ikke at det stadig kan blive os to med tiden, vi håber det, stalker måske lidt, forsøger at vinde noget hos pigen ved at være soldat i hendes hær på Eroguide, hun synes jo jeg er så fantastisk, vi smigrer hende på eroguide og hun kvitterer og roser os ved vores næste besøg, i indlæg osv. Joeh vi er noget for hende, hun kan lide os. Vi glemmer at vi betaler hende en timeløn på direktørniveau og bilder os ind at det jo intet betyder, pigen har jo udtrykt sin glædes for os som menneske, og nå ja pengene, som en var det her eller på VL skrev engang, som gentleman bliver man jo nød til at betale for den tid man optager hos pigen, selvom hun er glad for en og sikkert ville give det gratis, fordi man optager jo tiden og pigen går derved glip af en indtægt hvis man ikke betaler hende. Jeg er godt klar over at denne illusion skal der ikke prikkes ved, det er sat lidt på spidsen men ikke desto mindre så er der noget om det, mener jeg. Enhver der prikker i illusionen får tæsk af pigerne, som jo ser dollarsedlerne forsvinde i horisonten og mændene som ikke vil have der prikkes i illusionen, og det er sjovt nok de samme stort set hver gang der er på banen med tæskene til dem der er lidt kritiske, både når det gælder piger og mænd. Det er heller ikke et tilfælde. Der er mange andre end mig der har fået tæsk herinde fra samme gruppe som også tæsker løs her når vi har tilladt os at se lidt på "forholdet udefra"/med 3. øjne. Men lul jer da bare ind i søvnen. Et par kommentarer til det der skrives til mig Degodevartaget Hvem snakker om at ødelægger ens humør ? Jeg skriver blot hvad jeg mener, og det har jeg jo ret til. Men hvis du tror at et forum som dette her og hvad der skrives her kan ødelægge mit humør så tager du helt fejl. Dette er kun et forum og betyder intet for mit humør i min dagligdag, det er ikke mig der lever mit liv herinde. Bananas Det er sådan set udenomssnak du kommer med. Hvis du ikke kan se at enkelte herinde altid bakker op, forsvare og smigrer den samme pige som de er kunde hos eller planlægger at besøge og hvis du tror at det er et tilfælde, fuldkommen tilfælde hver eneste gang, så ser vi bare forskelligt på det. Det er noget andet at være enig med en pige, men konstant at skulle ævle om hende, forsvare og smigre hende, så ser vi bare meget forskelligt på det, hvis du tror at det ikke skyldes at man er kunde hos hende eller vil være det. Det nyeste er at skruen illusionen som du så rigtigt kalder det, den skrue er drejet endnu en omkring af Smuk Enlig Mor, som insisterer på at kalde sine betalende kunder for "elskere". Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 3. August, 2014 Du kunne jo beegynde at lave nye tråde, BX. Fortælle om dine seneste oplevelser, hvis du er din faste dame utro, og lignende. Jo flere originalee indlæg, i stedet for negative nedrakninger af andre som trods alt har prøvet at lave noget "originalt, ville gøre EG bedre. OMHO Hvorfor i alverden skulle jeg dog det? Jeg synes da selv, at jeg har lavet flere originale indlæg om mine pigebesøg, men de er ikke altid blevet modtaget i den ånd, de er afsendt i, og jeg har ikke lyst til at kaste perler for svin (Matt. 7.12). Monz skriver i sit indlæg: "Det kan ikke være rigtig at man ikke kan skrive en sober men kritisk anmeldelse uden at få en kobbel af riddere på nakken ( vel og mærke nogle som ikke selv var der og ved hvad der er foregået).". Så sandt, så sandt. Jeg deler synspunktet, idet jeg selv har oplevet denne adfærd. Blot fra et kobbel ulve i stedet for hvide riddere. Jeg har således ikke anmeldt noget pigebesøg i 3/4 år – heller ikke min escortaftale på Verdenshavet i torsdag, og den kommende bliver heller ikke anmeldt. Og din passus om "negative nedrakninger af andre som trods alt har prøvet at lave noget originalt" forstår jeg slet ikke: Dine følgende indlæg indeholder da rigeligt af den vare, der må betegnes som nedrakning, og jeg kan faktisk heller ikke komme i tanke om, hvad originalt, du har lavet. Men jeg kan jo tage fejl – hvilket du jo aldrig gør. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stump Skrevet 3. August, 2014 Jeg bliver rædselsslagen som kunde for at nogen skulle have det på den måde med mig, er det sådan så har man eddermame og melde det ud, det der kan give mig mareridt og jeg har som person ikke lyst til at være noget et andet menneske bare skal igennem og i virkeligheden er på grænsen til ikke at kunne rumme- det er jeg ikke interesseret i overhovedet. Ja men vær da helt sikker på, at sådan er det altså nogle gange. I en periode var ordet "dagsform" meget brugt her inde. De prostituerede er mennesker, eneste forskel er måske, at de sætter penge SÅ højt, at de vælger prostitution som guldminen. Og i princippet er købt sex et skuespil. Den eneste kropsdel, som ikke anerkeder det, er betalerens pik. Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 3. August, 2014 Ja men vær da helt sikker på, at sådan er det altså nogle gange. I en periode var ordet "dagsform" meget brugt her inde. De prostituerede er mennesker, eneste forskel er måske, at de sætter penge SÅ højt, at de vælger prostitution som guldminen. Og i princippet er købt sex et skuespil. Den eneste kropsdel, som ikke anerkeder det, er betalerens pik. jeg tager gerne et advarselspoint for den her... men da du valgte dit brugernavn - der skulle du ikke have valgt en forkortelse.... du skulle bare have skrevet det hele... AFSTUMPET 7 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. August, 2014 <p>He he Nikita. Her har du efter min mening tre af de værste fedterøve (efter min og mange andres mening på rad og række i like.systemet: Borende X, Aarhuselsker, Bananas og 3 andre kan lide dette Egentlig er det vel ikke i orden at kalde andre fedterøve og lignende? Jeg har da også mange etiketter jeg kunne binde på dig, men det forhindrer min medfødte sympati for de der har det svært, mig i at gøre. Jeg synes blot det er sørgeligt at erfare at du har et så koldt og ensomt liv, selv om du sikkert er omgivet af mange mennesker, at du bliver så bitter, og forbandet at du absolut må såre og nedværdige andre, for selv at få det godt, kortvarigt. Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50854 Skrevet 3. August, 2014 He he Nikita. Her har du efter min mening tre af de værste fedterøve (efter min og mange andres mening på rad og række i like.systemet: Borende X, Aarhuselsker, Bananas og >3 andre kan lide dette Lad nu være med at skrive os alle i hartkorn - Jeg liker noget der giver mening - Har endnu til gode at se det fra din side An2n PS. Har ENDNU til gode at besøge nogen af de lyserøde herinde - så ikke derfor nogle har fået mit like ! ! 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Delphi Skrevet 3. August, 2014 jeg tager gerne et advarselspoint for den her... men da du valgte dit brugernavn - der skulle du ikke have valgt en forkortelse.... du skulle bare have skrevet det hele... AFSTUMPET Jazz, dét var så dagens gode grin... :D Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 3. August, 2014 Jeg ved godt at jeg får Jasmin og Nikita "på nakken"Næeh, Montezi... Det gør du ikke. Det er ikke hver gang, den gamle enerverende traver om naive hvide riddere og vatpikke samt manipulerende kvinder og promovering kommer op herinde, at jeg orker at respondere. Det er jo f.eks næsten det eneste Stump skriver om, og derfor kunne jeg så næsten ikke lave andet. En gang imellem har jeg energien, og andre gange magter man bare ikke at gentage sig selv. Jasmin har i øvrigt beskrevet meget rammende i indlæg 164, hvad jeg også tænker om din anke. :) 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Degodevartaget 95 Skrevet 3. August, 2014 (edited) Ja men vær da helt sikker på, at sådan er det altså nogle gange. I en periode var ordet "dagsform" meget brugt her inde. De prostituerede er mennesker, eneste forskel er måske, at de sætter penge SÅ højt, at de vælger prostitution som guldminen. Og i princippet er købt sex et skuespil. Den eneste kropsdel, som ikke anerkeder det, er betalerens pik. Jeg er glad for at du anerkender de prostituerede som mennesker, bliv ved med dét. Redigeret 3. August, 2014 af Degodevartaget 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 3. August, 2014 Hej Stump.. jeg har valgt at give dig et like - fordi jeg ved du har et stort behov for at have ret 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. August, 2014 nej - jeg er helt med på at det ikke er os der klandres jeg læser jo og deltager i de fleste debatter herinde... jeg har faktisk overhalet plaskeren og er nu på en 9 plads over størst deltagelse... og jeg har virkelig kigget og kigget efter det fænomen i klandrer nogle af mændene for... mit problem er: 1: der er EN bruger herinde - BX - der er så begejstret for Nikita at det fremgår tydeligt altid.... det er så hvad det er... en enkelt.... ok - manden har førstepladsen for størst deltagelse herinde... så naturligvis fylder det en del... men det er EN bruger bager har vi ikke set noget til i umindelige tider... og hvis hun har andre tilhængere - så holder de da umådelig lav profil... hun er da heller ikke blevet anmeldt noget videre - mener vi skal tilbage til marts Det kan seriøst efter 4 md da ikke danne grundlag for alt det retorik omkring "lefleri og røvslikkeri" Fair nok - Plaskeren (husker jeg rigtig??) er fast hos Gina og nævner hende ind i mellem - men da hun næsten aldrig er online - så kan det jo være ret lige meget... 2: forskellen mellem flirt og leflen... Hot 6 og Toddy har da leget ping pong med mig et par gange... men er da langt fra enige med mig i alting... faktisk har de 2 da været mest fremme i skoene når det gjaldt lidt sjov i trådene... men de er da begge kloge nok til at vide at det hverken giver mere GFE eller bedre behandling hos mig... altså kan de så heller ikke rigtig bruges som eksempler og så er det lidt jeg mener i begynder at tærske langhalm på noget der er meget lidt present og temmelig forældet.... er det sådan en "vi glemmer aldrig fortrædelighederne" ting hos brugerne herinde ? Den der "vi har set ekspempler på" - øhh ja - det er da muligt... men hvor gamle er de ekspempler ? jeg skimmer næsten alt herinde i generel debat og hyggesnak - og jeg kan for min død ikke finde de eksempler.... og hvis de er der - så er de så få og så gamle at vi næsten er ovre i at faderens synder nedarves til børnene og den der Det kan heller ikke være rigtigt at man i debatterne bliver overfaldet med person-angreb af en håndfuld bejlere blot fordi man er uenig med en lyserød. hvem er det der overfalder andre for at være uenige med mig, Niki, Line eller Sisse.... jeg kan ikke få øje på en eneste.... ikke de sidste mange mange måneder... jeg kan se at nogen har været fremme i skoene fordi de er uenige generelt.... men hvis det automatisk er leflen hvis den lyserøde deler meningen - så er det jo helt hen i skoven... så kan man jo aldrig være enig med en lyserød uden at få det stempel i panden... så skulle en bruger som Heine jo beskyldes for at lefle for mig da vi er enige om rigtig rigtig meget selv om vi er bragende uenige om andet.... og en mand som Heine lefler ikke.... ' så mit spørgsmål er : hvor længe skal der gå fra man har gjort eller sagt noget til at den ændring man har lavet bliver opdaget og taget til efterretning ???Hold da k... Så kom der lige et halv-meters svar igen. Nu skrev du følgende: "for det første... ingen af os piger giver rabat for at nogle er enige med os herinde på EG... kan det være rart ikke at stå alene med sine holdningner... tja... nogengange... men skulle det give monetær rabat i sengen??? aldrig i livet... så drop det eklatante vrøvl... argumentet er ikke validt... for det andet.. Jeg er den af pigerne der debatterer mest... skarpt forfulgt af Line og Sisse og Nikita der alle er blevet lidt mere aktive herinde på det sidste.... ingen af os trunter har det fjerneste behov for at blive "strøget med hårene" Tvært om - vi er nogle umådelig voksne selvsikre piger der absolut kan svare for os selv... og ikke en af os 4 vælter i blæsevejr..." Hvis det ikke er et forsvar af pigerne, fordi du føler I bliver klandret, så må du meget pardon. Del dette indlæg Link til indlæg