Hop til indhold
i dont care

udseende og hygiejne- kontra lyst

Recommended Posts

Tænker ofte på om grunden til at nogen ikke opnår samme behandling og nydelse som sndre gør, reelt skyldes at man er fed, grim, uhygiejnisk eller andet.

Jeg har stor forståelse for de kvinder der ikke har samme lyst til alle slags kunder. Professionel eller ej. Det må påvirke kvinden. Det jeg vil hen til er at man måske skal kigge indad inden man bedømmer kvindens engagement

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tænker ofte på om grunden til at nogen ikke opnår samme behandling og nydelse som sndre gør, reelt skyldes at man er fed, grim, uhygiejnisk eller andet.

Jeg har stor forståelse for de kvinder der ikke har samme lyst til alle slags kunder. Professionel eller ej. Det må påvirke kvinden. Det jeg vil hen til er at man måske skal kigge indad inden man bedømmer kvindens engagement

Nu frekventerer jeg ofte thaimassage butikkerne, og kender mange af pigerne indgående.

Jeg hører i ny og næ om kunder som simpelthen lugter (læs stinker)

Disse kunder drømmer f.eks om engang B2B og måske lidt tilbehør.

Hvad i alverden foregår der mon inde i disse kunders hoveder??

Tror de virkelig der er nogen der har lyst til at røre ved den slags svin??

En pige fortalte om en kunde som åbenbart havde lavet pøller den dag.

Han havde bare glemt at gøre nummeren rent efterfølgende, så han havde lort siddende i hele revnen.....

En anden kunde ville gerne lige have en hurtig gang superfransk, men det blev så ikke til noget, da han ikke havde været i bad i flere dage.

Det sker jo at der er nogle kunder der skriver de har oplevet en ringe service.

Hvis kunden er fra en af ovennævnte beskrivelser, kan jeg egentligt godt forstå hvis servicen har været til pil nedad.

I skulle skamme jer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ja det mindste man kan gøre er da at være nyvasket,når man besøger en gp.Ens udsenede kan man jo ikke rigtigt gøre noget ved.men jeg tror nu , er man nyvasket og pæn i tøjet bliver man godt behandlet de fleste steder

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sandra Dee's Place

Her bliver de bare sendt i bad - problem solved ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Her bliver de bare sendt i bad - problem solved :wink:

jeg har opdaget at mænds definition af bad varierer meget...  hvad de føler er nødvendigt for at blive ren... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pokkers, jeg troede at man skulle lugte af mand, hvis man ville have noget godt beskidt sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

jeg har opdaget at mænds definition af bad varierer meget... hvad de føler er nødvendigt for at blive ren...

Derfor går du med ham i bad. Så bliver det som du vil have det;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Derfor går du med ham i bad. Så bliver det som du vil have det;)

det er jeg også begyndt på :) 

dog reklamerer jeg ikke med det - men jeg tager 200 kr for det så en time med bad er et dejligt lige beløb :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

det er jeg også begyndt på :)

dog reklamerer jeg ikke med det - men jeg tager 200 kr for det så en time med bad er et dejligt lige beløb :)

Forretningskvinde :) Du skal huske at håndklæde koster 50 kr, og sæbe 2 kr pr pump.

Lidt her og lidt der, det løber sgu op i det lange løb, og når man nu alligevel står der og hænger ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har opdaget at mænds definition af bad varierer meget...  hvad de føler er nødvendigt for at blive ren... 

Jeg har opdaget det samme ved kvinder... Puha husker stadig hende der lugtede fælt i skridtet.

Man er så høflig som kunde at man bare får det overstået og aldrig kigger tilbage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har opdaget det samme ved kvinder... Puha husker stadig hende der lugtede fælt i skridtet.

Man er så høflig som kunde at man bare får det overstået og aldrig kigger tilbage.

Jeg har oplevet kvinder, der selvom jeg så de kom direkte fra badet, stadig lugtede af både det ene og det andet  :cry:

Jeg synes derfor det er dejligt med et fælles bad, hvor man kan skiftes til at vaske hinanden og selv stå for hvor grundigt det skal være - bare det ikke er helt fra grunden  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Jeg ved ikke om det er fordi jeg gør det her på den måde som jeg gør. Men 90 procent af mine gæster står blank poleret i døren når jeg åbner den. De resterende 10 procent har af forskellige årsager ikke haft mulighed for at gøre sig i stand men beder selv om et bad..

Jeg har kun en gang oplevet at måtte sende en mand i bad i al den tid jeg har gjort det her. Og det var pga et mindre uheld. Og han var så flov over det. Efterfølgende startede han sine besøg med at pile ud i badet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Netop derfor drages jeg af GP annoncer hvor der også stilles krav til mandens renlighed, hygiejne og duft. Det viser at pigen gerne VIL have sin egen lyst med i spil, og ikke bare lukke-øjne-sprede-ben, men det kræver lidt forberedelse af kunden.

Derfor, kvinder: For min skyld må I gerne fremhæve det i annonceteksten.

Jeg foretrækker et bad forinden, medmindre jeg ved at jeg er helt ren ved ankomst.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...