Hop til indhold
Gæst

Hvorfor ingen drop in?

Recommended Posts

Gæst

Jeg bruger ikke så tit tidsbestilling, er meget ofte drop in kunden

Hvad er der galt med dem??? jeg har forståelse for i ikke bare kan have en husar rendende når i ligger og hygger med en anden! Men så kan døren da låses

jeg kommer engang imellem til en låst dør, selvom skiltet er tændt. Efterlader mig med 3 muligheder gå en lille tur og vent på pige bljver ledig, find en anden pige eller kom igen en anden dag. Hvis jeg er kørt langt efter Trunten venter jeg bare på det bliver min tur!

Altså i må sgu have en masse spildtid, fordi der skal bookes med mellemrum, passe tidsmæssig sammen med kalendre og er der en knallert der bliver væk til en times booking sidder i bare der og flandrer uden alverdens chance for der kommer en ny Husar.

Udover det finder jeg det pisse irriterende man absolut skal booke, hvis man kommer lidt væk fra, kan det være svært helt nøjagtig at sige hvornår man kan være der

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Skal man altså heller ikke alle steder... Jeg feks har beskrevet flere steder, at jeg elsker de spontane besøg- alt ved dem faktisk... Så fortsæt med det og ja du beskriver jo så fint at man bare kan gå en tur... Jeg har en P- skive på døren når telepigen ikke er der, som fortæller hvornår der er ledigt igen... Ikke noget tidsspild her... Men det har de andre nu heller ikke, for der er altid en man kan skrive til med kort varsel... Knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad er der galt med dem??? jeg har forståelse for i ikke bare kan have en husar rendende når i ligger og hygger med en anden! Men så kan døren da låses

jeg kommer engang imellem til en låst dør, selvom skiltet er tændt. Efterlader mig med 3 muligheder gå en lille tur og vent på pige bljver ledig, find en anden pige eller kom igen en anden dag. Hvis jeg er kørt langt efter Trunten venter jeg bare på det bliver min tur!

Altså i må sgu have en masse spildtid, fordi der skal bookes med mellemrum, passe tidsmæssig sammen med kalendre og er der en knallert der bliver væk til en times booking sidder i bare der og flandrer uden alverdens chance for der kommer en ny Husar.

Udover det finder jeg det pisse irriterende man absolut skal booke, hvis man kommer lidt væk fra, kan det være svært helt nøjagtig at sige hvornår man kan være der

Hmm...man kigger da bare diverse steder hvor lang tid det tager at komme til destinationen, og så ligger man 15 min. til tiden, hvis man vil booke tid :-)

Jeg har vist aldrig bare ringet på døren, men jeg har nogen gange ringet hvor de så spørger om hvornår jeg kan være der, hvor svaret så er NU..!!

fordi jeg står 10 meter fra indgangen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

jo da er tit stødt på p skiver eller lignende modeller. Line ved godt man kan få lov til at overraske dig med et besøg og det skal du have ros for! :-) tak for det også indlægget

Men var nu mere de andre, der ikke vil have jeg drop in, hvorfor er det så forfærdeligt?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havnebums, så må du vælge steder, hvor man bare kan komme til døren ;-) Det er jo forskellige måder at arbejde på, alt efter sted og pigens temperament.

Jeg arbejder efter begge principper; i Odense går man bare ind i venteværelset, men når jeg arbejder privat i Glostrup og Slagelse må man bestille tid, dels af hensyn til naboerne, ingen grund til mere trafik i opgangen end højst nødvendigt, dels af hensyn til de andre gæster, så I ikke render ind i hinanden på trappen eller det ringer på døren mens vi hygger.

Jeg foretrækker klart den sidste model; jeg kan bedre planlægge dagen og lægge de pauser ind jeg har brug for, og det giver en tryghed at jeg har haft kontakt med alle enten pr sms, mail eller telefon. Ofte gør det også mødet med gæsterne lidt mere intimt, vi kender allerede hinanden lidt ;-)

Redigeret af Liv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Gud hvor smart Line, -Den har jeg aldrig hørt før....

Prøv det molly pigen prøv det- det virker hihi

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg passer mig selv i min lille biks, og kan bedst lide at have styr på HVEM der kommer og HVORNÅR, så jeg ikke står med en kartoffelmad i munden, -jeg tillader også mig selv lige og gå nogle ture engang imellem, og så det jo dumt der står en og banker når man ikke er der ;) Er også lidt bange for at blive kaldt useriøs eller lign fordi døren ikke blir åbnet lige når det er det passer mændene, har tit læst nogle negative anmeldelser herinde om de kom til en lukket dør og det var for dårligt... Da jeg arbejdede på klinik havde jeg intet imod dropin, men nu arbejder jeg privat/diskret, og ingen dropin der, men det nu nok også fordi jeg godt kan lide system og lide at vide hvad der skal foregå... Er ligeglad hvis der er spildtid, det giver bare en lidt fornyet energi ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Prøv det molly pigen prøv det- det virker hihi

Det er noteret og skrevet bag øret, så den dag jeg begynder på drop-in, så vil jeg helt klart bruge den fidus ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Havnebums, så må du vælge steder, hvor man bare kan komme til døren ;-)

Nu er det pigen jeg besøger og ikke stedet! Så så simpelt er det ikke :-)

Mo man må acceptere pigens måde at arbejde på, men derfor kan man godt finde det irriterende alligevel

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det pigen jeg besøger og ikke stedet! Så så simpelt er det ikke :-)

Mo man må acceptere pigens måde at arbejde på, men derfor kan man godt finde det irriterende alligevel

Jep, du må finde det præcis så irriterende du har lyst til ;-)

Du kan også bare ringe til pigen og spørge, om hun er ledig kl et-eller-andet. Du ved jo, hvor lang tid det tager at køre, ellers gør din gps ;-)

Hos mig ringer folk ofte og spørger, om jeg er ledig om ti minutter, det er jo fint nok hvis jeg er, ellers håber jeg de har en plan B ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

for mit vedkommende er det fordi jeg arbejder i en privat opgang... 

det ville skabe en masse trafik der ikke dur ifht at der er naboer der ikke skal forstyrres og jeg vil ikke forstyrres mens jeg hygger mig :) 

at placere en p skive er skide smart - dog nok ikke på en privat dør til en privat lejlighed :) men vil huske den ide til hvis det en dag skulle blive aktuelt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Alle

Jeg foretrække faste aftaler, og som skrevet et andet sted, kigger jeg på Krak og lægger 15 min til køretiden. Så er man sikker på, at man ikke går forgæves eller kommer til, at vente i længer tid.

Når man så bestiller tid, kan man jo også fremføre sine ønsker, f.eks. med hensyn til pigens dress, længeden af besøget m.v. Det giver pigen mulighed for, at forberede, planlægge, hvilke der  i sidste ende giver en bedre oplevelse.

Pite

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er noteret og skrevet bag øret, så den dag jeg begynder på drop-in, så vil jeg helt klart bruge den fidus ;)

Nu nævner du flere ting du ikke er så vilde med ved drop in :-)

Men din lille gåtur kan p skiven jo redde. Den låste dør går vel også? hvis man ikke har tid og kommer til en låst dør hvor der står fri om en time og efterfølgende brokker sig over det, så er man en klaphat der nok brokker sig over alt. Den type mennesker skal man ikke bruge energi på, kan ikke betale sig.

Du nævner flere ting.. at du befinder dig bedst med tidsbestilling, det er jo en vigtig ting! at befinde sig godt med det du laver :-)

Og jeg vil også hellere flå truss.... øh lave en høflig forespørgsel på om jeg må tage dine trusser af, hvis du befinder dig godt med det du laver ;-)

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg

Link til indlæg

... Jeg har en P- skive på døren når telepigen ikke er der, som fortæller hvornår der er ledigt igen... Ikke noget tidsspild her...

Hæhæ det gør der også i den nærliggende thaibix her

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vel også et spørgsmål om temperament.

Selv kan jeg godt lide at have en struktureret hverdag, hvor jeg har et rimeligt overblik over, hvordan resten af dagen vil forløbe, og hvad man kan forvente.

Jeg kunne tænke mig, at dette også ville gælde en del glædespiger (slikke, slikke)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det pigen jeg besøger og ikke stedet! Så så simpelt er det ikke :smile:

Jeg synes det er meget simpelt:

1. Hvis det er en pige, der arbejder privat/diskret, ønsker hun ikke, at der mens hun hygger sig med en kunde, render 2 - 3 liderlige mænd rundt og ringer på døren hele tiden eller op og ned at gaden og lurer på, hvem der har held af at springe først hen til døren, når den forrige kunde går ud.

2. Hvis det er en bestemt evt. eftertragtet pige, du vil besøge og være sikker på hun er ledig - så der det da bare at bestille tid i god tid.

3. Med en GPS kan du hurtigt se hvornår du kan være fremme - jeg kørte ca. 170 km idag og GPS´en var kun ca. 5 min forkert, fordi jeg valgte ikke at køre helt så hurtigt som fartgrænserne tillader - ellers rammer jeg det som regel næsten på minutten - eller lidt før, så jeg har lidt ekstra tid til at parkere, nette mig og ellers gøre mig mentalt klar til at møde den udkårne.  

Nogen gange, når jeg har været lidt ekstra tidlig på den, har jeg sendt en SMS til pigen og skrevet at jeg var ankommet. Pigen har så måske også været klar og har skrevet, at jeg bare kunne komme op.

På nogle klinikker - især dem med flere piger, har de en tlf. dame/vagtpige til at tage imod mændene og fortælle, hvor lang ventetid, de må påregne - og jeg har da prøvet at sidde bag et forhæng og vente med en kop kaffe og dagens avis i måske en times tid, mens et par andre mænd blev betjent - jo, man kan så høre lidt - og det er da med til at forkorte ventetiden, at spekulere på hvad den forrige, udfra de forskellige lyde nu har bestilt  :wink: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jernsvinet - og de andre piger selvfølgelig - forklarer det jo meget godt. :)

Havnebums, der er intet galt med drop in gæster. Det er jo ikke for at genere nogen, når jeg f.eks ikke har plads til uventede besøg. :)

Det er faktisk for at forbedre oplevelsen for de gæster, der nu er i stand til at booke en tid. :)

For mig er der sjældent spildtid - så skal det gå helt galt. Hvis vagten er booket helt op, så beder jeg jo de mænd, der henvender sig efterfølgende om at ringe til mig på dagen, lige inden dagen starter. For hvis jeg så har et afbud eller to, så kan jeg dække tiden ind på den måde. :)

Så af hensyn til diskretionen omkring hele oplevelsen, så fungerer det bare sjældent med den helt vilde impulsivitet. ;)

Enten må du finde en måde at være i stand til at lave en aftale, eller også kan du jo bare besøge de rigtige mange steder, hvor du ikke behøver det. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Enten må du finde en måde at være i stand til at lave en aftale, eller også kan du jo bare besøge de rigtige mange steder, hvor du ikke behøver det. :)

Det mindede meget om det svar Liv gav mig :-) Det virker jo nærmest som om i tror det er fuldstændig ligegyldig hvilken pige jeg vælger at besøge. "du kan jo bare besøge de rigtige mange steder" Når man har udset sig en pige, er det jo hende man vil have BOOM ikke en tilfældig pige " de rigtig mange steder"

Så jeg er efterladt til "Enten må du finde en måde at være i stand til at lave en aftale" :-) kan da også lade sig gøre NÅ! da bare pisse irriterende, når man nu bedst kan lide at komme uanmeldt og har de gode gåsko på i tilfælde af det ikke lige er min tur.

Del dette indlæg

Link til indlæg

bare pisse irriterende, når man nu bedst kan lide at komme uanmeldt og har de gode gåsko på i tilfælde af det ikke lige er min tur.

Haha... Fandme også for dårligt, når ikke alle kan tilfredsstille dit behov for at stå i kø! :D :p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Haha... Fandme også for dårligt, når ikke alle kan tilfredsstille dit behov 

Her rammer du noget ganske fornuftig :-) nemlig det Fandme er for dårligt alle ikke kan tilfredsstille mine behov

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jasmin sagde den 03 Aug 2014 - 6:06 PM:

for mit vedkommende er det fordi jeg arbejder i en privat opgang... 

det ville skabe en masse trafik der ikke dur ifht at der er naboer der ikke skal forstyrres og jeg vil ikke forstyrres mens jeg hygger mig :)

at placere en p skive er skide smart - dog nok ikke på en privat dør til en privat lejlighed :) men vil huske den ide til hvis det en dag skulle blive aktuelt

der må da forekomme en del trafik, når du arbejder i en opgang  :D :D

P skiven sat på bagen, så kan den også være svær at se hvis måsen går som et stempel  :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det mindede meget om det svar Liv gav mig :smile:

Liv skal du ikke undervurdere. Hun er faktisk meget klog og reflekterende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det eneste, der er galt, er nok, at langt de fleste piger foretrækker en planlagt dag, så der kun sjældent er plads/tid til drop in kunder.

Måske nogle kunne overveje at lave et koncept hvor de i løbet af et tidsrum på en vagt giver mulighed for drop in kunder mod et ekstra tillæg til timeprisen som kompensation for den usikkerhed, der ligger i sådan et arrangement; vil du betale for det?

Jeg tror dog at det vil blive en ret stor præmie pga  risikoen for mulig spildtid.  :eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det eneste, der er galt, er nok, at langt de fleste piger foretrækker en planlagt dag, så der kun sjældent er plads/tid til drop in kunder.

Måske nogle kunne overveje at lave et koncept hvor de i løbet af et tidsrum på en vagt giver mulighed for drop in kunder mod et ekstra tillæg til timeprisen som kompensation for den usikkerhed, der ligger i sådan et arrangement; vil du betale for det?

Jeg tror dog at det vil blive en ret stor præmie pga  risikoen for mulig spildtid.  :eek:

En irrelevant kommentar:

Jeg er nogenlunde på linie med dig, idet jeg tror, at de fleste piger nok gerne vil vide, hvem der kommer dumpende.

Jeg er ikke sikker på, at usikkerhed kunne opvejes af en ekstrabetaling.

Det har også noget med pigens sikkerhed at gøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...