Hop til indhold
Gæst

Hvorfor ingen drop in?

Recommended Posts

Gæst

Det eneste, der er galt, er nok, at langt de fleste piger foretrækker en planlagt dag, så der kun sjældent er plads/tid til drop in kunder.

Måske nogle kunne overveje at lave et koncept hvor de i løbet af et tidsrum på en vagt giver mulighed for drop in kunder mod et ekstra tillæg til timeprisen som kompensation for den usikkerhed, der ligger i sådan et arrangement; vil du betale for det?

Jeg tror dog at det vil blive en ret stor præmie pga  risikoen for mulig spildtid.  :eek:

De forskellige piger har forklaret hvorfor, og de ved jo bedst….

Hvis du har en fuld booket kalender med tidsbestilling, giver det absolut ingen mening at lave drop in, specielt ikke hvis man har det bedst med tidsbestilling.

Men det er vist ikke alle piger der har fuld booket kalender?? synes Molly nævnte noget om nogle gåture.

De skal da heller ikke ændre praksis forbi jeg starter en tråd og spørger om hvorfor (det i mine øjne) skal være så besværlig at besøge dem. Og det gør de heller ikke! Du udvælger pigen og besøger hende tidsbestilling eller ej, men et brokhovede er man vel altid? er det ikke et adgangskrav for at være på EG  :grin:  :grin:  :grin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det mindede meget om det svar Liv gav mig :smile: Det virker jo nærmest som om i tror det er fuldstændig ligegyldig hvilken pige jeg vælger at besøge. "du kan jo bare besøge de rigtige mange steder" Når man har udset sig en pige, er det jo hende man vil have BOOM ikke en tilfældig pige " de rigtig mange steder"

Så jeg er efterladt til "Enten må du finde en måde at være i stand til at lave en aftale" :smile: kan da også lade sig gøre NÅ! da bare pisse irriterende, når man nu bedst kan lide at komme uanmeldt og har de gode gåsko på i tilfælde af det ikke lige er min tur.

I Flensburg vælger jeg ikke at booke på forhånd, dels arbejder der ofte flere piger i samme opgang, dels ligger de fleste af adresserne i Latinerkvarteret og man kan gå rundt imellem dem - men det kan nu alligevel være frustrerende ikke at kunne træffe nogen af de udvalgte og at måtte nøjes med noget tredierangs:

Nogle vil så sige at jeg bare kunne have booket på forhånd, men de fleste åbner først kl. 1000, billederne og beskrivelserne er heller ikke altid lige retvisende - og så er det ulig nemmere at gå igen, når man ikke har booket - og jeg vidste ikke, hvornår jeg kunne få et hul til lidt sjov - og det blev så først fra kl. 1000 og ca. 2 timer frem, så det var bare med at kridte skoene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

En irrelevant kommentar:

Jeg er nogenlunde på linie med dig, idet jeg tror, at de fleste piger nok gerne vil vide, hvem der kommer dumpende.

Jeg er ikke sikker på, at usikkerhed kunne opvejes af en ekstrabetaling.

Det har også noget med pigens sikkerhed at gøre.

Forstår ikke rigtig hvorfor den er irrelevant, du er jo øjensynlig enig med mig som jeg jeg læser det, men måske derfor den er irrelevant????

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

De forskellige piger har forklaret hvorfor, og de ved jo bedst….

Hvis du har en fuld booket kalender med tidsbestilling, giver det absolut ingen mening at lave drop in, specielt ikke hvis man har det bedst med tidsbestilling.

Men det er vist ikke alle piger der har fuld booket kalender?? synes Molly nævnte noget om nogle gåture.

De skal da heller ikke ændre praksis forbi jeg starter en tråd og spørger om hvorfor (det i mine øjne) skal være så besværlig at besøge dem. Og det gør de heller ikke! Du udvælger pigen og besøger hende tidsbestilling eller ej, men et brokhovede er man vel altid? er det ikke et adgangskrav for at være på EG  :grin:  :grin:  :grin:

Det er jo heller ikke det, jeg skriver.

Jeg skriver, hvis nogen vil give muligheden for permanent for drop in kunder, så vil det nok koste ekstra, da det kan komme til at koste holde x antal timer booking-fri til 'strøgkunder', da riskioen for at sidde og trille tommelfingre er større ved sådan et koncept. Bekalger hvis jeg ikke fik gjort det klart.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forstår ikke rigtig hvorfor den er irrelevant, du er jo øjensynlig enig med mig som jeg jeg læser det, men måske derfor den er irrelevant????

Jeg forstår heller ikke, at den er irrelevant, men plejer du ikke at karakterisere mine kommentarer som "irrelevante"?

Jeg ville her blot give dig en hjælpende hånd :)

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er jo heller ikke det, jeg skriver.

Jeg skriver, hvis nogen vil give muligheden for permanent for drop in kunder, så vil det nok koste ekstra, da det kan komme til at koste holde x antal timer booking-fri til 'strøgkunder', da riskioen for at sidde og trille tommelfingre er større ved sådan et koncept. Bekalger hvis jeg ikke fik gjort det klart.

Nu er der sikkert mange forskellige måder at køre det på!

De steder jeg har kendskab til (som har drop in) kører tingene sammen. Altså tidsbestillinger og drop in. Forstået på den måde, at i pigens åbningstid har hun både tidsbestillingskunder og i de ledige stunder er der mulighed for drop ind (eller folk kan få en tid med kort varsel) Altså pigen har ingen risiko ved drop in, da de kunder kun har mulighed for at få de ledige tider. Hvis pigen ingen ledige tider har, så går drop in kunden forgæves.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg forstår heller ikke, at den er irrelevant, men plejer du ikke at karakterisere mine kommentarer som "irrelevante"?

Jeg ville her blot give dig en hjælpende hånd :)

Du er sgu underlig. Du skriver at en bemærkning er irrelevant og efterfølgende, at du ikke forstår hvorfor den er irrelevant.

Jeg er åbenbart ikke så klog som dig, så gider du ikke forklare dig nærmere. Det mindste du kan gøre er vel at hjælpåe mig med at se og forstå lyset i din kommentar for den forstår jeg bare ikke. :sad:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du er sgu underlig. Du skriver at en bemærkning er irrelevant og efterfølgende, at du ikke forstår hvorfor den er irrelevant.

Jeg er åbenbart ikke så klog som dig, så gider du ikke forklare dig nærmere. Det mindste du kan gøre er vel at hjælpåe mig med at se og forstå lyset i din kommentar for den forstår jeg bare ikke. :sad:

Du har flere gange skrevet, at mine kommentarer var "irrelevante". Hvilket i sig selv er et helt tomt udsagn.

Jeg ville bare foregribe dit helt forudsigelige svar.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...