Hop til indhold
Guest bkg1394

En weekend i Thailand

Recommended Posts

Guest bkg1394

Startede lørdag med et besøg hos Amager Storbarmet Thai. Havde læst så meget om denne modne thai med det store forparti så nu skulle slaget stå.

Det var ikke sådan at få en aftale i stand. Hun er en travl dame. Talte med hende og hun sagde, at jeg skulle ringe og bestille tid. Sad og summede lidt ( for længe ) for da jeg ringede igen var hun ude at købe ind og først hjemme efter 1. Jeg havde fået adressen, så kørte stille og roligt der ud af.

Ringede igen lidt over 1, men hun var ikke kommet hjem endnu. Om jeg kunne vente 10 minutter?

Ja, ok. Ringede så kvart over, og hun var kommet hjem.

Troppede op og blev hurtigt beamet ind – so far so good.

Hun er en sød ældre model med både til gården og gaden. 500 spir for en halv time – sgu mere end rimeligt. Fik betalt og vi smed klunset.

Hun er nok, som andre har skrevet 50 + men som sagt rigtig sød og med god tid. Havde håbet, at de føromtalte bryster var større end de var, men vil skyde på en d-skål. Startede med en suttetur med gummi. Det gjorde hun rigtig godt; og så en ridetur ( det var varmt som ind i helvede ) så hun kampsvedte mens hun red der ud af.

Opfordrede mig til en tur bagfra – gad egentlig, grundet varmen, ikke at lave specielt meget, men forbarmede mig og hun fik en baghyler.

Det var smeltende hedt i det forholdsvis lille værelse og jeg måtte opgive. Ingen udløsning, men sandelig et hyggeligt besøg,  Nåede en del rundt. Fransk, dansk, 69, finger til hende mmm – alt med god tid. Vi lå og hygge sludrede ( hun taler ok dansk ) og fik hver en kold sodavand. Hun rejser hjem til Thailand på lørdag og kommer hjem en måned efter. Telefonen kimede i et langt væk, både under seancen og mens vi sludrede, så det er ikke kunder hun mangler, men hun havde ikke travlt. Ring igen om ti minutter…

Fik at vide at hun håbede at se mig igen, og at jeg var meget velkommen. Jeg takkede, og sagde tak for hyggestunden, men jeg kommer nok ikke igen. ( sagde jeg så ikke )

God service til trods, så er jeg mere til de yngre modeller. Og yngre model mødte jeg i dag I Ålborggade 1, Østerbrügge:

Ny pige Pim?.. ok ja – samme pige som jeg besøgte for første gang for over et år siden… men det gjorde nu ikke oplevelsen værre, selvom jeg godt kan lide at møde nye piger. Hun er sgu en sgu en sjov lille spirrevip, som bare giver den gas! 500 dask for 20 minutter.

Hun kan lidt engelsk og så ellers tegnsprog – pegede på mini Bkg, og vrøvlede lidt om hot hot, spicy mm – øh ja. Opgav egentlig at finde ud af hvad hun mente, men som sidst gik hun på knæ og nappede den øko, og hun er sgu god til at sutte. Efter små 5 minutter var den helt kampklar og på med gummi. Over i kassen og ridetur – det kan hun også finde ud af, så det endte med ”happy ending” efter små ti minutter.

Ok så. Fik hvad jeg kom efter, og var egentlig på vej ud i lummerheden, men men

I give you massage? Yes please…

Og tro det eller ej – det kan hun sandelig også!! Ikke noget sjasken rundt med olie, men fint fordelt og masseret ud.  Fik så de sidste 10 minutter med dejlig, mellemhård, massage på skulder, ryg, lår og fødder – kys ( med tunge ) til afsked og ud i bad.

Ja, sådan endte mit lynvisit i Thailand – der er sgu nok varmere her i andedammen pt end der….

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...