Gæst Skrevet 4. August, 2014 http://da.wikipedia.org/wiki/Vagina Her giver Wikipedia et bud på hvad en Vagina er, hvordan den er opbygget, smørelse, hvad den kan bruges til etc. For at udvide min horisont, tager Havnebumsen i morgen på studietur for at inspicere sådan en Vagina. Hvad er det for en og hvad kan jeg bruge den til Hvad med Jer andre… Interesserer i Jer også for Vaginaer??? eller er i kun på EG for at diskutere opførsel, om pigerne skal være her, røvslikkere og lignende??? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9599 Skrevet 4. August, 2014 God ide Havnebums PS Det der billede, er det en selfie af Bly Venlig hilsen Resenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 4. August, 2014 (edited) Jeg tager på studietur på onsdag medbringende en god portion nysgerrighed for denne del af den kvindelige anatomi. Det er da muligt at jeg også forvandler mig til en røvslikker, når jeg nu alligevel er i gang med studiet af denne fantastiske indretning kaldet vagina Hvae' Gina......gir du en tur? Redigeret 4. August, 2014 af Butch1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 4. August, 2014 Hvad med Jer andre… Interesserer i Jer også for Vaginaer??? Ja, da . Det er naturens smukkeste kunstværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 4. August, 2014 Hvad med Jer andre… Interesserer i Jer også for Vaginaer??? nja... ikke i flertal... men jeg interesserer mig ufattelig meget for min egen... og især al den spændende væske der kan komme ud af den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Leglover 220 Skrevet 4. August, 2014 Jo, jeg har altid syntes at det var en både spændende og dejlig indretning, sådan en vagina Er også ved at planlægge studietur L Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 4. August, 2014 Hvis man satte 4 ben på en vagina og lod den løbe frit omkring, så ville det være jordens grimmeste dyr. Husk nu glimtet i øjet og det lunkne smil på læberne. God fornøjelse til d`herrer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 4. August, 2014 Nååe, det er sådan den ser ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 4. August, 2014 Hvis man satte 4 ben på en vagina og lod den løbe frit omkring, så ville det være jordens grimmeste dyr. Men også det mest jagtede dyr på jorden........ Venlig hilsen Butch (med et meget lunkent smil på læberne ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg