Benji 101 Skrevet 5. August, 2014 Jeg har netop besøgt Leila: http://massageguide.dk/profile_gallery.asp?i_ProfileID=20382 Efter en dårlig oplevelse på matriklen for et par dage siden med hendes veninde, ville jeg lige prøve Leila i stedet. Hun var en sød pige; men hun sagde smilende 'shh' til mig hele tiden pga. hendes veninde, sagde hun. Selve akten var ok, selvom jeg blev tysset på et par gange, men da vi var færdige, og hun forlod lokalet, gik en anden dør til værelset op, hvor der lå en lille pige på maks. 2 år og sov. Pludselig fik det op for mig, hvorfor jeg skulle være så stille. Jeg fik kvalme og forlod straks stedet. Dette bliver min sidste post. Mit behov for betalingspiger må stoppes - det er ikke sundt for mig, og jeg må gøre noget ved det. Dette er ikke et opråb om, at I andre skal gøre det samme, overhovedet; men efter oplevelsen i dag ved jeg bare, jeg aldrig kan gentage, hvad jeg har gjort. Har selv en datter på den alder, så det ramte mig hårdt, da realiteterne gik op for mig. Ha' det godt allesammen. Benji signing out :-( 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bukowsky Revival 745 Skrevet 5. August, 2014 Benji sorry about that!! Det var sku en nedern oplevelse og jeg kan sagtens følge dine tanker. Håber dog du vedbliver at være her på sitet! Keep up the spirit!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 5. August, 2014 (edited) Den kender jeg godt, og jeg har også holdt nogle meget lange pauser, men derfor synes jeg stadig EGs forum er sjovt at skrive i. Fordi det er så åbent, tolerent og ofte komplet vanvittigt. Hvor ellers kan man beskrive obskure feticher, hvorefter tre andre mænd melder sig med "sådan har jeg det da også". :D Redigeret 5. August, 2014 af Tip toe 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asspassion 292 Skrevet 5. August, 2014 For ca. 12 år siden oplevede jeg det samme på en klinik i Odense (Klinikken er nu lukket) Havde haft sex med kvinden og skulle bagefter lige vaske mig lidt. Blev vist ud igennem et baglokale. Der sad en pige på 12-14år og så TV. Jeg blev noget overrasket må jeg sige,- og ikke minds da kvinden sagde, at pigen var hendes datter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 5. August, 2014 Hmmm, for det første synes ikke det er helt i orden at bringe så private oplysninger om en pige, at hendes barn er med på job, eller at hun i det hele taget har et barn! Men jeg er også lidt sart her. Så kan jeg slet ikke se, hvorfor det giver dig kvalme at vide pigen er mor! Der er tusindvis af børn, der hver eneste dag (aften), enten ligger i en seng ved siden af ægtesengen, når der gåes til vaflerne, eller ligger i værelset ved siden af. Et barn i 2 års alderen har jo ingen ide om hvad der foregår, og i øvrigt foregår det ikke noget unaturligt. Barnet er selv lavet ud fra den model Jeg har da ofte oplevet at kollegaer havde barnet med på arbejde, når der var gået kuk i pasningen. Er det fordi moderen boller med fremmede mænd, i stedet for at knalde på keyboard, det er så frygteligt? Jeg anerkender skam din følelse, jeg forstår den bare ikke helt. Jeg har været i nøjagtig samme situation, hvor massørs kollega passede hendes små børn, medens jeg larmende blev masseret i det tilstødende rum. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. August, 2014 (edited) Jeg er ret enig med ÅE. Endvidere er det en ekstra god grund til at behandle hinanden med respekt og omsorg. Jeg er ret sikker på at de små øjne, hvis de kom til at se dig, ville synes det er helt i orden, at mor taler med smilende veltilfredse mænd, der behandler hende pænt. Men kan også godt forstå at det hele lige kom lidt for tæt på. Redigeret 5. August, 2014 af hot6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 459 Skrevet 5. August, 2014 Jeg er ret enig med Bananas. Hvem er Bananas? Der er ikke se nogen med det brugernavn der skrevet i dette emne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. August, 2014 Hvem er Bananas? Der er ikke se nogen med det brugernavn der skrevet i dette emne. Ups! Forkert man, det ligner sgu da lidt en banan Fjelen er nu rettet, jeg bekagler :( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 5. August, 2014 (edited) Ups! Forkert man, det ligner sgu da lidt en banan Bortset fra, at bananen peger opad :lol: Men jeg undrede mig også lidt ved første blik. Redigeret 5. August, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flash 33 Skrevet 5. August, 2014 Jeg har netop besøgt Leila: http://massageguide.dk/profile_gallery.asp?i_ProfileID=20382 Efter en dårlig oplevelse på matriklen for et par dage siden med hendes veninde, ville jeg lige prøve Leila i stedet. Hun var en sød pige; men hun sagde smilende 'shh' til mig hele tiden pga. hendes veninde, sagde hun. Selve akten var ok, selvom jeg blev tysset på et par gange, men da vi var færdige, og hun forlod lokalet, gik en anden dør til værelset op, hvor der lå en lille pige på maks. 2 år og sov. Pludselig fik det op for mig, hvorfor jeg skulle være så stille. Jeg fik kvalme og forlod straks stedet. Dette bliver min sidste post. Mit behov for betalingspiger må stoppes - det er ikke sundt for mig, og jeg må gøre noget ved det. Dette er ikke et opråb om, at I andre skal gøre det samme, overhovedet; men efter oplevelsen i dag ved jeg bare, jeg aldrig kan gentage, hvad jeg har gjort. Har selv en datter på den alder, så det ramte mig hårdt, da realiteterne gik op for mig. Ha' det godt allesammen. Benji signing out Hej Benji Det er sq trist at have sådan en på opleveren…Vi må bære over med dig. Når det så er sagt håber jeg alligevel at du forbliver her på sitet. /Flash Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 5. August, 2014 ....Benji, tak for at du vil dele med os, kan sagtens forstå at din oplevelse giver grund til eftertanke, håber at du kan få lagt afstand til det, og kommer videre... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 5. August, 2014 (edited) Puha Benji... Jeg kan SAGTENS følge dig... Måske fordi jeg selv er mor... Tror ikke, at det Benji harcelerer over, er det faktum, at kvinden er mor. Tror faktisk, at han tænker skidtet videre - sæt nu det lille barn var vågnet op fra sin formiddagslur, og var kommet ind i rummet, hvor der blev gået til makronerne... Den er altså ikke sjov at brygge videre på, drenge, og det faktum at man har sit barn "opmagasineret" i et tilstødende lokale, alt imens man dyrker sex, med måske mange forskellige fremmede mænd på en dag, virker som et usundt tegn - på desperation..! Benji, du har min fulde sympati... Ja, har faktisk selv helt ondt i maven lige nu... Redigeret 5. August, 2014 af Smuk Enlig Mor 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 5. August, 2014 Puha Benji... Jeg kan SAGTENS følge dig... Måske fordi jeg selv er mor... Benji, du har min fulde sympati... Ja, har faktisk selv helt ondt i maven lige nu... ...SEM her lever du helt op til dit nick, hvor er det en smuk tankegang...kan kun bakke den op som FAR ...ondt i maven er her en meget mild reaktion, jeg får sku helt kvalme... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 5. August, 2014 Ok zharra det var den mest akavede spam der lige kom der :/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 5. August, 2014 Hmmm, for det første synes ikke det er helt i orden at bringe så private oplysninger om en pige, at hendes barn er med på job, eller at hun i det hele taget har et barn! Men jeg er også lidt sart her. Så kan jeg slet ikke se, hvorfor det giver dig kvalme at vide pigen er mor! Der er tusindvis af børn, der hver eneste dag (aften), enten ligger i en seng ved siden af ægtesengen, når der gåes til vaflerne, eller ligger i værelset ved siden af. Et barn i 2 års alderen har jo ingen ide om hvad der foregår, og i øvrigt foregår det ikke noget unaturligt. Barnet er selv lavet ud fra den model Jeg har da ofte oplevet at kollegaer havde barnet med på arbejde, når der var gået kuk i pasningen. Er det fordi moderen boller med fremmede mænd, i stedet for at knalde på keyboard, det er så frygteligt? Jeg anerkender skam din følelse, jeg forstår den bare ikke helt. Jeg har været i nøjagtig samme situation, hvor massørs kollega passede hendes små børn, medens jeg larmende blev masseret i det tilstødende rum. Argh ÅE!....... Det er sgu ikke i orden. Et barn, om det er 2 eller 12 år, skal bare ikke udsættes for risikoen for sådan en oplevelse. Jeg tror så heller ikke at det var det faktum at pigen er mor, der gjorde Benjii dårlig tilpas. Jeg ville godtnok også få det skidt, hvis jeg opdagede at der lå et barn - lille eller stort - i rummet ved siden af, med en potentiel risiko for at dette barn åbner døren ind til mor og så ser at der ligger en fremmed mand og, ja undskyld udtrykket, knepper hende. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldingen 66 Skrevet 5. August, 2014 Vælg dog for pokker danske piger med etikken iorden....der findes mange bla. her på EG og jeg er sikker på at det også uden for siden her er muligt at finde piger som har en ok indstilling til købesex.....det kræver bare en smule research. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Degodevartaget 95 Skrevet 5. August, 2014 Jeg køber sgu ikke ideén om at fordi andre også tager deres børn med på arbejde, så er det okay, jeg kan finde mange erhverv hvor jeg ikke synes folk skal tage deres børn med på arbejde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 972 Skrevet 5. August, 2014 Jeg synes risikoen for at barnet ser noget af akten er det mindste af det hele. Jeg tænker det er meget værre de billeder der dannes i barnets hjerne over hvad der mon foregår i rummet med alle de lyde. Tit overgår fantasien jo virkeligheden. Trist. Det er ikke ok. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest klodshans1972 Skrevet 5. August, 2014 Det er formentlig "kun" noget, der opleves meget, meget sjældent og "kun" hos de udenlandske piger. Det er møghamrende trist og synd for både kvinde og barn men vidner om et pres for at sikre eksistensen (mad på bordet). Vælg de danske piger under mere ordnede forhold og betal lidt ekstra der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 5. August, 2014 Nå ja Klodshans...de stakkels udenlandske piger tager i stort antal deres børn med herop Skulle vi se om vi kunne skrue lidt ned for fordommene ? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bukowsky Revival 745 Skrevet 5. August, 2014 Vælg dog for pokker danske piger med etikken iorden....der findes mange bla. her på EG og jeg er sikker på at det også uden for siden her er muligt at finde piger som har en ok indstilling til købesex.....det kræver bare en smule research. Det er vel ikke ensbetydende med at hun ikke har sin etik i orden - hun kan bare være i den kedelige situatioin at hendes omstændigheder ikke giver andre muligheder. Nemt at have høj etik hvis du er velbjerget osv. Situationen er uetisk men sikkert ikke kvindens ønske at det skulle være sådant mener jeg. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bukowsky Revival 745 Skrevet 5. August, 2014 Og dem som argumenterer for køb dansk er jo blot med til at gøre deres situation mere kaotisk! Køb den pige som giver den bedste service som passer til din pengepung uanset race, alder og nationalitet vil jeg sige!! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 832 Skrevet 5. August, 2014 Det er ikke kun de udenlandske piger, der fra tid til anden har deres børn med på klinikkerne. Men problematikken hér er lidt svær - ikke mindst, fordi vi her støder på noget, der tangerer politisk korrekthed. Det er ikke politisk korrekt at synes, at det er i orden, at massagepiger tager deres børn med på job. Derfor er det næsten på forhånd bestemt, hvad man skal synes om det for ikke at falde uden for - og sympatien skal helst straks samles om den, der har haft oplevelsen. Jeg tror dog ikke, at et er Benji, der har haft det værst ved denne oplevelse - jeg tror faktisk, at massagepigen, der åbenbart ikke har haft andre steder at gøre af sit barn, har haft et lidt større problem. Når det er sagt: En massageklinik er naturligvis ikke et sundt sted at være for et barn! Det skal der ikke herske nogen tvivl om, at jeg også synes. Hvis det var mig, der havde haft oplevelsen (og det ville ikke have været hos en udenlandsk pige), ville jeg dog ikke have fået det dårligt, men hvis situationen havde været til det havde jeg måske lige sagt, at det var dog en sød, lille pige, du har dér eller bla bla bla... Men et barn - det være sig en dreng eller en pige - bør naturligvis ikke have sin gang på en massageklinik eller opholde sig dér. Er der tale om et så lille barn (og hér ved jeg desværre hverken nok om børn eller nok om toårige), at det ikke ved, hvad der foregår eller kan registrere noget - det kunne for eksempel være en baby eller en nyfødt - ser jeg dog ikke noget problem i det. Først når barnet er lidt større, bør klinikken naturligvis være off limit. Og på trods af startlinjen i dette indlæg, som er skrevet med baggrund i personlig erfaring, er jeg helt overbevist om, at det også hører til de absolutte sjældenheder, at noget sådant sker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hygge2 178 Skrevet 5. August, 2014 Ja, lad endelig være med at besøge hende. Det vil HELT klart hjælpe hendes situation. Hun gør jo ikke det her fordi hun har brug for penge.... Mit råd: Hvis du synes det er synd for hende, så doner 500 kr til hende. Det kan endda være hun bliver så taknemmelig hun giver dig noget tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hygge2 178 Skrevet 5. August, 2014 For ca. 12 år siden oplevede jeg det samme på en klinik i Odense (Klinikken er nu lukket) Havde haft sex med kvinden og skulle bagefter lige vaske mig lidt. Blev vist ud igennem et baglokale. Der sad en pige på 12-14år og så TV. Jeg blev noget overrasket må jeg sige,- og ikke minds da kvinden sagde, at pigen var hendes datter. Må indrømme det ville overraske mig mere hvis hun arbejdede der. Sådan er vi så forskellige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg