Hop til indhold
Guest Sisse

Er GFE godt for nogen/noget (Når det hele bliver lidt svært)

Recommended Posts

Guest Sisse

Efter nogle forskellige begivenheder i mit virke som Sisse her de sidste mdr. har jeg gået og spekuleret.

dels over min egen rolle i de ting der er sket og dels over hvad det er jeg tilbyder.

Jeg har aldrig selv brugt betegnelsen GFE. jeg er ikke en kæreste. jeg er en kvinde der får penge for at gå i seng med mænd. jeg gør det der falder mig naturligt, på den måde jeg bedst trives.

Jeg syntes selv jeg er rimelig klar i spyttet når jeg har en gæst på besøg. jeg har ingen problemer med at drage omsorg for mine gæster. men jeg elsker dem ikke.

da jeg valgte at gå for mig selv besluttede jeg at det skulle være slut med enkeltydelser. jeg sælger tid hvor i sex indgår. hvordan gæsten så vælger at forvalte denne tid er op til ham.

jeg hører ofte om de gode gamle dage - med klinik pigerne og hvor GFE var et begreb der var ikke eksisterende. at det hele var meget mere ukompliceret dengang. at det var ind - op med pengenen - ned med bukserne og op med pikken... også farvel og tak...

sommetider - specielt når jeg læser med her inde - kunne jeg godt ønske mig at jeg havde evnen til at gøre tingene på den måde -- men det kan jeg ikke. jeg er nød til at have mig selv med i det jeg laver..

og hvorfor kunne jeg så godt ønske mig dette.

jo - jeg oplever sommetider at de mænd der besøger mig forelsker sig. - det er ikke nogle sølle ensomme stakler der aldrig ser en kvinde nøgen. men helt almindelige velfungerende mænd - ofte med familie. en del af dem har selverkendelse nok til blot at skippe kontakten. det er trist - ofte fordi der jo har været en god kemi og jeg også har nydt deres besøg. men jeg ved at dette er en del af risikoen. men så er der også dem hvor det hele falder sammen om ørerne på dem. jeg kan se hvordan de pines og mærke det i kontakten. det gør mig ked af det og bekymret og det er bare slet ikke det der var meningen med det hele.

jeg vil ikke sige jeg selv forelsker mig. men jeg har gæster jeg helt klart sætter stor pris på og som jeg gerne ser igen. og hvor jeg i et øjeblik tænker - i en anden tid - med en anden horisont....

også er det jeg tænker - gu ve om det jeg laver egentlig giver glæde. jeg kan jo læse her inde at der er fyre som går slukøret hjem og får nogle gevaldige hak i tuden. - det var jo ikke det der var meningen jeg ville bringe, da jeg i sin tid startede med det her.

jeg syntes ofte vi lige kradser lidt i overfladen omkring det her når vi skriver her inde.. alle traver rundt om emnet - men det er som om ingen tør tage hul på bylden og sige for fanden. GFE er noget fandens kælling har skabt. det sårer flere end det glæder.. og vi piger er nogle skide kællinger at vi slår mønt på mændene på den måde..

hvad med jer der har kommet i miljøet i gennem mange år.. hvilke tanker gør i jer om den udviklig der er sket igennem de senere år - specielt når det gælder GFE.

og til jer alle. Hører GFE til i købesex markedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis ikke der eksisterede GFE, tror jeg bare jeg tog en spiller med mig selv i stedet for enkelt ydelser. Jeg vil føle at den kvinde jeg er sammen med, også er sammen med mig - og ikke bare en krop med et hul, hvor jeg stikker pikken ind i.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, du har ret Sisse. For 20 år siden fandtes begrebet ikke. Eller det gjorde det jo nok. Man kaldte det bare ikke GFE. Der var vel bare tale om kemi. Det skete bare. Også dengang kunne der være tale om ulykkelig forelskelse. Men det skete ikke så tit, fordi som du siger, så var det ikke en ydelse. Men "bare" noget der skete ved speciel kemi imellem pigen og kunden.

Personligt ville jeg ikke besøge piger, hvis der "bare" er tale om sex uden kys og kram . Men der er jo mange, der ikke søger en GFE oplevelse, så det er kun min ringe mening. Faren eller risikoen for forelskelse, er selvfølgelig større jo flere gange man besøger en pige. Men ikke større end hvis der ikke er tale om købesex.

Så jo, jeg mener helt sikkert, at der både er, og skal være plads til GFE på købesex markedet.

Men har man ikke psyken, eller robustheden skal man overveje. Både som kunde og glædespige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Claesen

Kan følge dig langt hen af vejen Sisse gfe er noget farligt noget fordi det blir så følesmæssigt tæt på det man normalt kun ville opleve med en kæreste / kone,og er sikker på at nogen ikke kan skelne mellem virkelighed og købe oplevelse.

Jeg selv går da helt klart også efter en gfe oplevelse, fordi jeg ikke kun kommer for sexens skyld men ligeså meget for nærheden og mulighedrn for at snakke med en anden person

Nu hvor jeg selv læser det lyder det som noget vrøvl men håber det giver lidt mening. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det korte svar: Ja, GFE hører helt sikkert hjemme på købesex markedet, også selvom det måske giver nogle skrammer - begge veje. Udbuddet ville være fattigt uden... :oops:

Vi mænd, forstår jo godt hvad det er i sælger og kan også finde ud af at "står af i Roskilde" hvis vi ikke kan håndtere det. Vil dog godt tro det kan være svært for nogle.

Når jeg tænker femten år tilbage, var det ikke så almindeligt, man skulle i hvert tilfælde køre længere for at få det, her i det mørke Jylland. :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan følge dig langt hen af vejen Sisse gfe er noget farligt noget fordi det blir så følesmæssigt tæt på det man normalt kun ville opleve med en kæreste / kone,og er sikker på at nogen ikke kan skelne mellem virkelighed og købe oplevelse.

Jeg selv går da helt klart også efter en gfe oplevelse, fordi jeg ikke kun kommer for sexens skyld men ligeså meget for nærheden og mulighedrn for at snakke med en anden person

Nu hvor jeg selv læser det lyder det som noget vrøvl men håber det giver lidt mening. :)

Jeg synes det giver rigtig god mening:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så længe begge parter er enige om, at det her er et spil - et rollespil, så bør GFE ikke blive eg problem. Hvis gæsten besøger pigen igen og igen, er der selvfølgelig risiko for, at følelserne løber af med den ene eller begge parter.

Mon ikke det også her glædet, at alt er godt med måde?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Glem ikke at tænke på alle dem som du helt enkelt glæder og giver en oplevelse og et lille eventyr i en kompliceret hverdag.

Der er omkostninger ved alt men de må ikke overskygge alt det gode og smukke.

Jeg har sagt det tidligere og siger det igen : man kan ikke påtage sig ansvaret for voksne menneskers følelser.

Jeg ville personligt ikke opsøge en "gammeldags luder", jeg søger eventyret og er taknemmelig for at nogle af I piger har overskud til at dele ud af både jeres krop og sjæl for at jeg kan få lidt magi i hverdagen.

Når jeg vælger at besøge en pige er jeg aldrig drevet af lidelighed men af trangen til en oplevelse.

Redigeret af Oldingen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Lander besøget ikke i noget der minder om GFE så gider jeg ikke!!! op med benene, værsgo pul løs så læser jeg lige et blad imens.. NEJ TAK

GFE er dog en meget dårlig beskrivelse. VAS er nok et bedre udtryk, Varm almindelig sex. VAS kan være en helt fantastisk oplevelse hvor der er stor sympati!!! ikke forelskelses følelser men det kan nu sagtens have været magisk alligevel på denne varme sexede måde.

Jeg har ingen problemmer med forelskelses følelser og har aldrig haft. Men magiske unikke oplevelser har jeg haft flere af som du kan læse i en anden tråd. Jeg nyder hvis besøgene udvikler sig udover hvad man kan forvente  hvor man kan mærke gensidigheden i besøget. Jeg kan tænke på pigen flere dage bagefter, men nu ikke fordi jeg vil giftes med hende, men fordi oplevelsen var så god!

Jeg kunne nok godt forelske mig i en af dem jeg besøger, men har nok lidt et låg på mig selv lige med det. Må indrømme jeg nyder nu også forretningsdelen i det. Ikke en masse spildtid med opsøgning, gøre kur på nogle stykker der ikke bliver til noget og man har let adgang til mange forskellige piger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har benyttet mig af købesex "on/off" i ca. 30 år. Fra 2004 var det "off" uden nogen form for kontakt til denne verden. Da jeg vendte tilbage i januar 2013 var GFE-konceptet kommet til - dvs. jeg opdagede GFE på det tidspunkt.

Det er en nyskabelse som jeg synes er uendeligt meget mere tilfredsstillende end de besøg, der alene har de rent seksuelle udfoldelser som formål. Så ja GFE hører hjemme på købesex-markedet :)

Men det stille større krav til køber og sælger - grænserne og rollerne er ikke længere så klare. Ved et tilfælde diskuterede jeg håndteringen af GFE med en anden bruger igår - specielt når det involverer gentagende besøg hos samme pige. I let redigeret udgave ser mit forsøg på at tage hul på bylden sådan ud:  

"Ja selvfølgelig er jeg glad for hende. Hun har givet mig rigtigt meget over det sidste års tid, og har betydet mere for mig end hun selv ved. Hun er et dejligt menneske, kvik, positiv, empatisk, omsorgsfuld og et feminint islæt i mit liv som jeg i den grad har savnet. Det er med vilje at jeg lægger vægten på det "udenoms" og ikke på det seksuelle. Det "udenoms" er måske vigtigere for mig end sex´en, selvom det selvfølgelig er nøglen til at jeg lader et andet menneske komme så tæt på mig som hun får lov til. 

På den anden side er jeg jo udmærket klar over betingelserne - det her er jo en forretning fra hendes side. Jeg er en af mange, og jeg har kun ret til hende så længe som betalingen rækker.

Jeg har prøvet et par gange at forklare noget af det her i forum - men vi mangler simpelthen de rette ord/det rette sprog for hvordan vi kan beskrive forholdet til "den faste glædespige". Hver gang vi prøver falder vi i, at bruge "kærligheds" sproget. Det er måske også det, der skaber nogle af konflikterne på EG mellem dem der udelukkende går efter det seksuelle, og dem der (også) går efter det "udenoms". Hvordan beskriver man forholdet til en pige som ikke en kæreste, ikke er en elskerinde og hvor forholdet på en og samme tid er en forretningsmæssig transaktion og involverer en vis grad af følelser mellem to mennesker?

Det bedste jeg kan beskrive det som er, at hun er "min faste glædespige". Jeg er køber af hendes ydelser naturligvis, men jeg holder samtidigt af pigen som person, og behandler hende som enhver anden kvinde jeg har et forhold til - uden at det skal ses som et sølle forsøg på at købe sig til en substitutkæreste. Der er jeg meget bevidst om at holde mig mine motiver for øje. Begynder det at glide, sådan at jeg bliver for glad for pigen - så er det usundt og skal stoppes.   

Det jeg fortalte om [udeladt] er alt sammen en del af det "udenoms". Det er et personligt/følelsesmæssigt - ja kald det hvad du vil - bånd til min faste glædespige. Det bånd opsøger jeg direkte, og det er hovedårsagen til at jeg benytter mig af den her verden så ofte som jeg gør. Uden det bånd til pigen ville jeg kun købe sex nogle få gange om året  :)"    

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror ikke jeg havde hørt om begrebet GFE før jeg kom her på EG. Men nu kan jeg godt se, at jeg indimellem er blevet forført til GFE af en dygtig trunte. Men ligefrem at gå til en pige for at bede om det, syntes jeg jo nok er lidt for ulækker eller perverst. Selv om dele af pakken nok tænder mig som enkeltydelser. Hvis jeg handlede med Sisse, ville jeg disponere anderledes med den dyrt indkøbte tid hos den stakkels pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg kan sagtens følge hvad du mener.

men man er 2 voksne mennesker der laver en aftale for x antal tid for x antal kroner.

og det kan ikke være dit ansvar om en mand evt. lægger for meget i det.

og selvfølgelig har man ikke lyst til at det man mente man havde med en kunde som man gik ud fra var noget godt man gjorde for ham/med ham

så senere viste sig at ham blev deprimeret over ikke kunne blive til mere end hvad det var.

og du skal fortsat gøre hvad du finder rigtigt du kan ikke vide hvad alle dine kunder går rundt og tænker og hvis frygten for hvad der evt. kunne skulle ske af følelser fra mandens side skal styre dig  og dine valg.

så kan man jo blive ved og sige jamen hvad nu hvis han ikke kan få den op og stå når han er kommet derhen så kan det også give nogle følelser hos ham som du heller ikke ønsker.

så gør hvad du finder rigtigt og har det godt med.

og prøv at gemme de negative tanker væk for dem kan man altid finde frem

Redigeret af vestsj81

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er helt sikkert glad for at GFE blev 'opfundet'. Eller som Havnebumsen skrev VAS, Varm almindelig sex

I de 'gamle' dage før GFE, var jeg heldig at træffe en glædespige, der ikke var hurtig med køkkenrullen og smed mig ud, hun lod mig ligge 5 min. og komme ned på jorden igen - Selvfølgelig var jeg gæst når hun var på vagt.

Ved godt at GFE kan have store omkostninger for både den ydende og den nydende - For mit eget vedkommende er jeg helt afklaret i det spørgsmål - Søger kun GFE får at få den nær-/blødhed jeg savner, når jeg ikke er i forhold, mærke varmen fra partneren - Mærke hendes kolde tæer :) Bare lægge i arm efter sexen og falde til ro.

Grunden  til at jeg helst holder mig til den samme pige er, at vi begge lærer hinandens små særheder og ønsker at kende - det giver i alt fald mig den bedste oplevelse, og er pigen dygtig, kan roen i sjælen godt holde et par dage eller mere :D

An2n

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bliver lige nødt til at smide en kommentar:)

GFE...... Det er jo det vi mænd vil have når vi køber hele og halve timer, eller tager jeg fejl?

Hvis vi bare vil have taget "trykket" er det vel en enkelt ydelse eller en Quicky?

Sille bliver nødt til at spørge: har du været eller kunne du blive "forelsket" i en kunde? Eller skulle det være en der ikke kendte til dit erhverv?

Jeg ved godt at i som glædelspige har et liv ved siden af jeres "job" men det er jo det i lever af?

Det burde vi mænd jo være klar over?

Jeg har selv stået i den situation at jeg blev dybt involveret i en fantastisk pige, som jeg besøgte jævnligt ( meget tit) hun var/er en engel, sød, dejlig, og alt det der. Fik hendes privat nummer og vi hygge snakkede tit over telefonen ang vores problemer. Det gik dog op for mig lige pludselig, at jeg var helt skudt i hende.Fandt ud af jeg havde svært ved at acceptere hendes job osv. Det var mere end jeg ville, så trak mig helt ud af det, selvom det gjorde meget ondt. Skal lige siges at hun havde det på samme måde. Det er nu et år siden, jeg har set hende sidst og først nu er mine følelser væk. Jeg besøger dog stadig jer piger, eller for besøg hjemme, og kunne på ingen måder undvære GFE. Jeg synes det er dejligt at køre hjem med et smil og være lidt små "forelsket" hvis der så lige skal snige sig lidt moral ind også , så tænker jeg at vi mænd inkl mig selv, hvorfor skulle vi besøge jer hvis vi fik al den kærlighed og sex vi havde brug for derhjemme hos konen eller kæresten? Tror da vi mænd har lige så meget brug for at blive bekræftet som kvinder, selvom vi skal betale for det:) jeg tror GFE er kommet for at blive, dog skal både giver og nyder være indforstået med risikoen:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Bliver lige nødt til at smide en kommentar:)

GFE...... Det er jo det vi mænd vil have når vi køber hele og halve timer, eller tager jeg fejl?

Hvis vi bare vil have taget "trykket" er det vel en enkelt ydelse eller en Quicky?

Sille bliver nødt til at spørge: har du været eller kunne du blive "forelsket" i en kunde? Eller skulle det være en der ikke kendte til dit erhverv?

Jeg ved godt at i som glædelspige har et liv ved siden af jeres "job" men det er jo det i lever af?

Det burde vi mænd jo være klar over?

Jeg har selv stået i den situation at jeg blev dybt involveret i en fantastisk pige, som jeg besøgte jævnligt ( meget tit) hun var/er en engel, sød, dejlig, og alt det der. Fik hendes privat nummer og vi hygge snakkede tit over telefonen ang vores problemer. Det gik dog op for mig lige pludselig, at jeg var helt skudt i hende.Fandt ud af jeg havde svært ved at acceptere hendes job osv. Det var mere end jeg ville, så trak mig helt ud af det, selvom det gjorde meget ondt. Skal lige siges at hun havde det på samme måde. Det er nu et år siden, jeg har set hende sidst og først nu er mine følelser væk. Jeg besøger dog stadig jer piger, eller for besøg hjemme, og kunne på ingen måder undvære GFE. Jeg synes det er dejligt at køre hjem med et smil og være lidt små "forelsket" hvis der så lige skal snige sig lidt moral ind også , så tænker jeg at vi mænd inkl mig selv, hvorfor skulle vi besøge jer hvis vi fik al den kærlighed og sex vi havde brug for derhjemme hos konen eller kæresten? Tror da vi mænd har lige så meget brug for at blive bekræftet som kvinder, selvom vi skal betale for det:) jeg tror GFE er kommet for at blive, dog skal både giver og nyder være indforstået med risikoen:)

som jeg skriver. ja så tror jeg godt jeg kunne blive forelsket i en kunde. jeg tillader mig det ikke - primært pga private omstændigheder. men der er ingen der kender dagen i morgen.

det er jo mennesker jeg møder. og hvor mennesker mødes opstår der sommetider sød musik. men den risiko er til stede alle steder man begår sig. men jeg ved godt den er større her fordi man meget hurtigt bliver intime med hinanden.

jeg tror det er sundt som nogle skriver - lige engang i mellem at huske sig selv på hvad det her er.. både piger og drenge imellem. og jeg har stor respekt for de mænd der ærligt siger de ligger i den forhøjet risikozone og derfor er nød til ind imellem lige at hive sig op i kravetøjet.

jeg oplever også mænd der fuldt ud nyder deres forelskelse. men stadig holder ved. men på en måde hvor de samtidig er realistiske. jeg syntes det må være hårdt at have så kraftige følelser for et andet menneske - vel vidende at det er urealistisk at forholdet nogen siden bliver til mere. men alligevel bliver de ved med at udsætte sig selv for smerten.. ja og glæden.. problemet er bare at jeg i den situation får forfærdelige samvittighedskvaler og får svært ved at få penge for det jeg laver. jeg stoler ikke på at de kan styre det og min største skræk er at en gæst eks skulle sætte sig i en økonomisk situation de ikke kan styre pga det jeg laver sammen med dem.

jeg ved godt GFE er kommet for at blive. jeg syntes bare sommetider den hænger over branchen som en tung sky ingen rigtig tør tale om. og de få der gør taler om den med hån og spot.

jer der benytter jer af GFE pigerne.. jeg fornemmer helt klart det er fordi i føle samværet er ukomplet hvis det kun drejer sig om selve det at få taget trykket og få en på opleveren.

men hvorfor er det man som voksen velfungerende menneske sætter sig selv i den sårbare situation.

husk på - i har rent faktisk valget om at besøge en helt anden slags piger.. jeg har ikke valget om at køre min lille butik anderledes uden at risikere jeg mister mig selv i det. jeg er derfor meget opmærksom på hvad det er jeg risikerer hver gang jeg møder ind. både hos mig selv og med de mænd jeg møder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Umiddelbart hælder jeg ikke til af GFE er skyld i alverdens "ulykker". 

Hvad er GFE egentligt for en størrelse kontra køb af en almindelig seksuel oplevelse, som vel stadig er både intim og krydret med at pigen viser sig fra sin bedste side i alle henseender.

Jeg vil så vove den påstand, at det mere handler om alt muligt andet. Nedenfor gives nogle bud blandt sikkert mange andre

Farvoritpige

Det at have en farvoritpige, handler ikke om GFE eller hvad man ønsker at kalde samværet. Det kan vel næppe komme som en overraskelse, at gæsten værdsætter sin farvoritpige, ellers kom gæsten jo nok ikke igen og igen. og ja, resten omkring følelser udvikling af relation m.v. giver jo ligesom sig selv. Nogen kan styre det andre kan ikke.

Ensomhed og manglende samvær med det modsatte køn

Man har jo før hørt at problemerne omkring følelser kan opstå allerede efter 1-2 besøg, og mon ikke det mere handler om, at oplevelsen forstærkes helt vildt hvis man generelt er meget ensom og mangler samvær med det modsatte køn. Jamen er det så ikke GFE, der gør det ? Næ, bare det at de synes om pigen kan såmænd være nok. Jeg har da hørt om nogle der matcher den type, der blev forelsket i den gadepige de tog med bukserne halv nede på bagsædet af deres bil

Midvejskrise

Ser man så lidt på alder, så betyder det nok også noget. Det er vist set så ofte ude i det virkelige liv, at midaldrende mænd går i panik, og tror de har fundet "løsningen" omkring dels at acceptere af man er blevet en ældre herre og dels at livet eller parforholdet ikke længere virker så helvedes attraktivt som tidligere, ved at forsøge at stikke af med en yngre model. Fidussen er sikkert at de tror at de kan snyde ved at gentage det forløb de måske startede for 10-15 år siden.

Køb en motorcykel i stedet, og forsæt med at købe sex, uden at tro at nu skal der ellers ske en helvedes masse ændringer i ens liv, bare fordi man er blevet lidt ældre.

Illusioner omkring den "perfekte" pige

Jeg er rimelig sikker på, at ganske mange mænd har meget svært ved at tro, at glædespigen udenfor sit "arbejde" reelt er en lige så stor rappenskralde som hende man har der hjemme eller dem man har mødt på livets vej.  Mange tror sikkert også på myten omkring nymfomaner, og mange piger forsøger måske også efter bedste evne at fremstille sig selv som nogle rene "sex-maskiner". Fakta er nok snarere at deres seksuelle drive svinger op og ned ligesom for resten at befolkningens kvinder og piger.

Der er nok heller ingen tvivl om, at mange mænd får opfattelsen af, at de dels er nogle særdeles attraktive mænd samt at netop glædespigen kan forstå dem (modsat konen der hjemme eller dem man møder ude i den virkelige verden)

Virkelighedsflugt

Vi befinder os jo i forlystelses industrien, og mange har jo et behov for enten at forkæle sig selv, eller flygte lidt fra den ofte kedelige og grå verden. I denne verden er der gode muligheder for at blive stimuleret på forskelligvis og meget kan bestemt også lade sig gøre i dette eventyrlige rum hvor manden og kvinden mødes. Og igen, nogen er bevidste omkring at der blot er er tale om selvforkælelse andre ikke, i dette skønne rum, som bestemt også tillader at man tillægger pigen egenskaber som er helt urealistiske, netop fordi man reelt aldrig kommer til at kende pigen.  Det ville kræve at man var sammen med pigen i alle mulige andre sammenhænge, og........ja så vil noget guld-glimmeret nok falme hvis man fik denne indsigt.

Og helt generelt er det faktisk lidt pudsigt, at hvis mennesker har problemer på hjemmefronten, på arbejdspladsen eller hvis livet er noget lort, så kaster de fleste sig ud i seksuelle eventyr, snarere end at sætte sig ind i et rum, og finde løsninger på ens problemer. Trist men særdeles udbredt. Om man finder en elsker eller køb sig til sex, gør næppe den store forskel for den gruppe mænd.

God sex kan forveksles med kærlighed

Der findes nok også mange der har svært ved at skelne imellem seksuel betagelse og kærlighed. Er sexen god så er alt nok også exceptionelt godt, virker jo også som tillokkende ønsketænkning.

God kemi

Vi lever jo i en tid, hvor man løbende taler om god kemi er en forudsætning for dit og dat, herunder også en forudsætning for, at man kan besøge pigerne. Pigerne i dag er rigtig gode til at levere en sublim service og fortælle at der er god kemi. Det der gode kemi krydret med en fantastisk service kan sikkert også få gæsten til at føle sig i særklasse som noget specielt. Her kan det sikkert være lidt svært at forstå, at man som oftest er i særklasse ligeså speciel som alle de øvrige gæster.

Alt i alt tror jeg ikke på at gummi-begrebet GFE reelt er "synderen" når mænd bliver ulykkeligt forelsket i en glædespige, som i deres fantasi er fuldstændig dejlig og guddommelig.

Ovenstående skal på ingen måde tolkes som at således er alle gæster skruet sammen. Det er nok et fåtal, der ikke rigtigt har accepteret præmissen "Du smider nogle penge - Jeg giver dig en fed seksuel oplevelse". Og mon ikke de fleste gæster faktisk er glade for, at det blot forholder sig således.

Del dette indlæg

Link til indlæg

og til jer alle. Hører GFE til i købesex markedet.

Nej, Girlfriend experience hører ikke til i købesex markedet. 

girlfriend experiences får man netop med en kæreste, og når man får det så, er det bestemt ikke sikkert at, det noget man har lyst til at betale for!

Den oplevelse kan helt sikkert godt være intim, kærlig og omsorgsfuld sex, men det skal man bare ikke sidestille med reel parforholdserfaring. En parforholdserfaring kunne ligeså godt være at stå med et kvindemenneske der tror hun har ret fordi hun kan råbe højt, eller insisterer på at det der lille kræ, du utvivlsomt kan kaste 20 meter, rent faktisk er en hund ( Tænkte eksempler ).  

Ordvalget til begrebet er rædselsfuldt og misvisende. 

Jo indholdet af GFE hører til i købesex markedet. 

Som jeg skrev så er der - som jeg ser det - tale om,  intim, kærlig og omsorgsfuld sex, desværre for de piger der skal levere det, skal det leveres til mænd, hvilket er et problem, fordi som en mand, har jeg et maskulint ego. Det ego, bryder sig ikke om at jeg render rundt og fremstår skrøbelig når jeg er iblandt attraktive kvinder.

Jeg tror det aspekt altid har været en del af den branche. 

Tiderne har ændret sig du kan som mand, i disse tider, bedre give udtryk for at have et behov for omsorg.

Så ja indholdet af relationen er så central i branchen, som den altid har været, ordvalget er meget uheldigt. 

men hvorfor er det man som voksen velfungerende menneske sætter sig selv i den sårbare situation.

husk på - i har rent faktisk valget om at besøge en helt anden slags piger.. jeg har ikke valget om at køre min lille butik anderledes uden at risikere jeg mister mig selv i det. jeg er derfor meget opmærksom på hvad det er jeg risikerer hver gang jeg møder ind. både hos mig selv og med de mænd jeg møder.

Nu er jeg glad for at du finder mig voksen og velfungerende, tak for det :-D

Jeg gør det, fordi jeg har brug for det. Jeg gør det for netop ikke at blive forelsket, for hurtigt, for dybtfølt, der er intet der kan slå en kvinde ud af hovedet som en anden kvinde. Velfungerende, aahh, det fungerer vel ;)

Men mest gør jeg det for at undgå skyldfølelsen, i mit hovede kan man ikke være omsorgsfuld over for et menneske man lige har dyrket sex med eller dyrker sex med, med mindre man har gjort det af egen fri vilje, det er en slags sikkerhedsventil for mig, der sikrer at jeg ikke gør noget, jeg ikke har lyst til. Dermed ikke sagt at dem der ikke udbyder det, sælger købesex på trods, det handler udelukkende om mit behov for ikke at være eller komme i tvivl. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bogholderen

For mig at se så betyder GFE, at menneskelig varme er involveret i sexen. Den direkte modsætning er den gammeldags "kolde sure ludersex", som idag vel kun er servicemålet blandt gadepiger, og så også kan forekomme hos klinikpiger, der er gået forkert. Jeg mener den "kolde sure ludersex" med dens firkantede maskinsex regler og forbud mod kys skaber en negativ spiral af at intimitet kombineres med manglende varme, og derfor vil den altid være mere negativ end GFE. For mig er det ihvertfald utrolig utilfredsstillende blot at bruge en kvinde som et kostbart onaniredskab.

Ja der er mænd der bliver ulykkeligt forelsket i mødet med GFE grundet ensomhed, kedsomhed og manglende erfaring med konceptet, men det sker jo også ude i virkeligheden, og her må man sq komme op på hesten igen. Selvom Sisse måtte have dårlig samvittighed engang imellem, så ville hun sprede betydelig flere dårlige vibrationer med gammeldags kold ludersex, både for hende selv og kunderne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Potato potato..... Nogen ønsker 'kærestelignende' oplevelser i flere timer med varme, ømhed, nærvær, nus, snak og sex.

Andre søger blot selskab eller at få lettet trykket og hurtigt ud af døren.

Vi skal alle være her, og så længe der er et behov/efterspørgsel (efter GFE) vil der også være et udbud.

Jeg personlig nyder at tilbringe stunder med gp'ere, men jeg søger og gider ikke GFE.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bogholderen

Vi har forskellig opfattelse af GFE, men ihvertfald så betyder Girl Friend EXPERIENCE ikke, at gp'eren er foregiver at være kundens kæreste, men blot giver en oplevelse deraf i x antals minutter. Den kan gå mere eller mindre dybt, men vil altid være en leg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Sisse,

På trods af, at jeg har gået og spekuleret over dit indlæg i noget tid, så kan jeg ikke love, at mit bidrag ikke alligevel bliver en rodet omgang.

Jeg starter med betegnelsen GFE. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg ikke er fan af den.

For mig handler det hele om personligheder og ikke om, at vi piger kan sættes i de forskellige kasser som værende udbyder af denne "ydelse" eller ej.

Du Sisse, er din egen. SEM f.eks er sin egen. Jeg er min egen. Det har intet med kys at gøre i min bog. Det er personlighederne.

Så søde Sisse... Du skal ikke stille spørgsmålet: "Hører GFE til på købesex markedet"... Stil dig selv spørgsmålet: "Hører omsorgsfulde og hjertevarme kvinder til på købesex markedet?".... "Hører Sisse til på købesex markedet?"

Er du klar på og i stand til at tackle de eventuelle komplikationer, der kan opstå?

Jeg var med fra den tid, hvor de kærlige piger var ilde set i branchen, og det er ikke i så frygtelig gamle dage. Det erfarede jeg, da jeg startede på en klinik, og jeg blev fortalt, at reglerne var at sex og blowjobs uden kondom samt kys var fyringsgrundlag.

Da vi fik en ny bestyrer, blev paragraffen om kyssene slettet fra regelsættet. Der var vild opstand fra nogle af pigerne, som ikke havde lyst til kysse på nogen af deres gæster. Én af dem hvæsede til mig, at det var unfair konkurrence. Jeg kunne ikke helt forstå det...

Vi var jo forskellige personligheder. Så jeg spurgte hende, om det så også var unfair konkurrence, når hun godt kunne lide at få den i nummi, for det kunne jeg jo ikke?

Jeg tænker på, om det stadig er ilde set hos visse elementer i branchen?

Dit indlæg ramte mig faktisk personligt, hvor det gør ondt. For dét der virkelig betyder noget for mig i forhold til det her job, er at kunne gøre en forskel for andre mennesker. Det er ikke dét, at jeg forsager en udløsning, der giver mig mit drive. Det er at kunne have en positiv betydning for andre menneskers liv og livskvalitet. Det at gøre en forskel.

Så når du spørger, om det hører til i branchen, så prikker du til hele min baggrund for overhovedet at lave det jeg gør - og det gør ondt. :)

Når man så i nogle tilfælde ender med at gøre ondt på andre, hvor intensionen var at gøre godt... Så kan jeg godt forstå, at du kan tvivle.

Men søde Sisse, det er desværre bagsiden der følger med. Vil du ikke prøve at tænke på alle det gode ting, du opnår ved at være den du er, når du bliver ramt af tvivl. For det er min overbevisning, at de omsorgsfulde kvinder i denne branche er vigtige! Du er vigtig, Sisse!

Du må blive ked af det, når du siger farvel til en gæst pga hjertekvababbelse, for fandme ja... Det gør sgu ondt!

Men du må aldrig sidde tilbage med dårlig samvittighed, over at være det hjertevarme menneske du er og for at kere om dine medmennesker!

Sisse... Op på hesten igen, genfind dit fokus, tag de positive briller på og mind dig selv om, at du er en betydningsfuld personlighed i denne branche! :)

Kærlighed til dig fra mig <3

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er vist mange forskellige meninger til hvad gfe. er for en størrelse har jeg erfaret, og måske en udefinerbar størrelse ??

Jeg selv ser / så det som sex med / som en kæreste, men hvad er sex med en kæreste lige ?? Det er jo alt fra stille og roligt, til vild sex.

Andre mener at det er de fortrolige samtaler... måske gfe skulle hedde en hyggestund istedetfor.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor ikke bare beskrive det, som man oplever det? :)

Altså i stedet for at man kan læse, at Hr. Hansen fik en GFE oplevelse hos Gurli, så kunne Hr. Hansen skrive, at han fik en dejlig omgang sex, og at Gurli var en sød, kærlig og varm kvinde, der levede sig ind i foretagendet, var opmærksom, fik Hr. Hansen til at føle sig speciel, og så havde Gurli oven i købet ikke noget imod at kysse lidt på ham.

Mere kompliceret behøver det vel egentlig ikke at blive. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...