Hop til indhold
Lasse6

Relax Thai i Fredericia ... Sådan :-)

Recommended Posts

Endelig en rigtig go´oplevelse, hos en Thai Massør
Jeg har ofte rute gennem trekant område og har efterhånden prøvet mange forskellige steder, så mandag gik turen gennem Fredericia og jeg ville teste " Relax Massage "

Jeg ringede til Relax og spurgte efter dagens tilbud og hun svarede " to piger den første ½ time og en pige den sidste ½ time for kr. 400.- " og jeg siger ja tak :-)

Placeringen er mildest talt IKKE diskret og stedet er meget slidt.

Til gengæld er kvinderne søde og smilende, her er tale om en regulær massage, lige præcis nok til at nyde, slappe af og bare flyde med, derfor virkede det også helt naturligt, at jeg vendte mig om og "den skaldede hævner", fik en ordentlig massage tur. Hun spurgte med et smil ... hj ? og jeg nikkede, herefter fulgte det bedste hj jeg til dato har fået :-)

En go´, fair og dejlig oplevelse :-) min varmeste anbefaling !

Desværre har mange Thai steder den opfattelse, at det er ok de bruger 40 - 50 min på, at plaske dig til med lidt olie, strejfe dine kugler og andre steder der får "lille manden" op, hvorefter du så får, hj, bj, BToB, Hele Pakken eller hvad pokker de nu kalder det. Nu er prisen mellem kr. 600 - 1500.- og dermed en timepris for " HJ / Sex " på mellem kr. 900 - 3600.- 

Efter min mening skal det være mere end almindeligt godt, til den pris og det er det desværre, alt for sjældent.

Efter en god time hos Relax Massage,  stod jeg på gaden, med det store smil og 700 dask lettere, go´massage, to skønne kvinder og et perfekt hj, fuld valuta for pengene ...efter min mening :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...