Hop til indhold
Gæst

19 årig Lolita tøsen tilbyder privat/diskret ved Horsens

Recommended Posts

Jeg syntes umiddelbart det ligner angeline som huserer ved Herning for omkring 1 år side..

Har selv delte erfaringer med hende..

Men helt sikker en stram mis..

Link?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej hun er en lille sprød sag. Meget sød og snakkendene, hun er meget tynd og har nødde brun skind blød og fin!

Hendes krop har flere tatooveringer, og pirsinger. Her iblandt en i missen. Hvilket jeg syns er frækt!

Hun var hurtig til at gå igang og det var meget godt! Men da den skulle op i hende gik det ik så godt! 20cm er lidt for stor forhende, credit for at hun blev ved med at prøve.

Det ente med at jeg ikke kom og hun gav op! Desværre. Alt i alt en super sød pige men kroppen! Men kan ikke klare store pikke!

Hvilken min må være 20 cm lang 6cm tyk!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kys og kram var vi ik omkring!

Super fransk. Fik jeg heller ikke! Men kunne jeg nok godt have overtalt hende til.

Tror hun er hel ny! Det virket sådan og hun kunne kun lige have hovedet i munden!

Og hun er helt sikker kun omkring 19 ikke ældre!

Lad mig høre vis der er nogle der har været forbi hende!?!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det hos hende selv privat?

Nej. Jeg tror ik det var hos hende selv!

Det ligge i udkanten af Horsens og er diskret! Tror også man kan komme forbi uden at bestille tid! For der er et skilt hvor der står åben!...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...