Hop til indhold
Gæst

Arabiske piger - københavn, hvem har prøvet dem?

Recommended Posts

Gæst

Jeg har haft besøg af den ene "nadja" for et par måneder siden . Hun annoncer jævnligt på annoncelight og levede slet ikke op til forventningerne!

Hun ligner slet ikke en araber, men nok nærmere en lys mulat eller sydamerikansk pige. Hun har et par tatoveringer på kroppen og runde former, buttet om man vil.

Hendes bj er udemærket, men ikke til en guldmedalje. Selve sexen var rimelig mekanisk og hun stønner ret falsk.

Det bliver ikke en gentagelse herfra...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

Hmmm, ikke meget tekst, lyder/Virker kidt "mistænkeligt" 

Men, høre gerne om dine eventuelle oplevelser ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

TboneDK typer, som dig er grunden til en del ikke gider skrive anmeldelser længere !

Har skrevet det jeg føler der skal skrives omkring min opevelse med hende. Hun tog 1000,- kr. for en halv time, hvilket er ret normalt...

Del dette indlæg

Link til indlæg

TboneDK typer, som dig er grunden til en del ikke gider skrive anmeldelser længere !

Fordi at han synes at annoncen er lidt for kortfattet, så skriver du ikke længere anmeldelser? Det lyder godt nok spøjst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

Har skrevet det jeg føler der skal skrives omkring min opevelse med hende. Hun tog 1000,- kr. for en halv time, hvilket er ret normalt...

Gæst, min post var rettet på den FØRSTE post i dette indslag, dit indslag er slået op på SAMME tid som mit, så jeg havde slet ikke læst det du skrev, så tag du det bare helt rolig min ven,

jeg har på intet tidspunkt kritiseret dig, eller dit opslag - så ro på bagsmækken :wink:

Og min kommentar om "meget kort tekst" var vedr. selv annoncen (linket) hvor der står 1½ linje

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Gutter

Hermed mit første indlæg.

Jeg overvejer at booke de arabiske piger. Har talt i telefon med den ene ( Sara)  og hun lyder rigtig sød.

Er der nogen som har prøvet dem?

Nogle gode/dårlige anbefalinger?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen som har prøvet dem?

Nogle gode/dårlige anbefalinger?

Æh, har du læst det Gæst skriver ovenfor?:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har prøvet dem. Tilslutter mig, at hun lyder rigtig sød og charmerende i telefonen.

Hvis du er til nipse-piger, vil jeg råde dig til at springe over :-)

Deres præsentation er, uden omsvøb - urutineret 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde faktisk booket pigerne til i fredags men pga jeres råd herfra var jeg meget i tvivl om jeg havde lyst til at gennemføre det.

Jeg skrev derfor en SMS til dem torsdag aften. Fredag skrev jeg 3 sms'er. Fik intet svar og aflyste derfor.

Måske har de mistet en telefon. .......

eller også er det bare nogle piger som slet ikke har styr på det

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...