Hop til indhold

Recommended Posts

Havde lidt problemer med både ben og skulder forleden og tænkte at det var på tide med en god massage.

Jeg har før besøgt dette sted og fået massage af stedets ejer som er en køn yngre pige med en flot krop.

Jeg fik at vide at hun desværre ikke kunne betjene mig men hun havde en anden dygtig pige i stedet. Jeg blev præsenteret for Nina og takkede ja til 1 times thaimassage til 500 kr.

Massagen var fremragende og meget struktureret. Hun arbejde grundigt og fik løsnet op der hvor jeg havde lidt problemer.

Til aller sidst spurgte hun diskret til lidt ekstra hvilket jeg takkede nej til da jeg egentlig havde det rigtig godt efter massagen. Jeg tog et bad og fik lidt koldt at drikke bagefter uden nogle sure miner.

Alt i alt tog det næsten 1.5 time hvilket jeg synes er meget flot til den pris.

Jeg kommer helt sikkert igen en anden gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var i går et smut forbi, zensual.

Jeg ringede på klokken og Nina lukkede mig ind, hun så rigtig sød ud.

Jeg var der for at få massage og ikke ekstra, men må da indrømme at pga hendes udseende strejfede tanken om ekstra mig alligevelet fristende.

Hun førte mig hurtigt ind i et rum og spurgte til hvad jeg ville have, jeg sagde hvad du er bedst til :) hun spurgte hård eller blød massage.

Jeg bestilte 30min mellem hård massage til 300.

Nina smuttede med pengene og bad mig om tage underdrengene af i medens.

Jeg lagde mig til rette, den klassiske laange ventetid begyndte.... der var en masse høj snakkende stemmer på Thai uden for døren.. Lige pludselig åbner døren og Nina samt en anden puge kommer ind, massage. Starter og i medens skramler den anden pige med en tablet ovrer i hjørnet, rimelig forstyrrende.

Pigen går igen og Nina lader som intet var hændt?

Jeg får en seriøst god massage uden hastværk, dejligt!

Lige indtil hun er færdig med ryggen og vil vaske mig, hun går ud for at hente varmt vand og vender tilbage med pigen igen! Til sidst går det op for mig at Nina vil have musik på, denne del ødelægger oplevelsen meget for mig. Ligepludselig kommer der musik på og endelig alene med Nina igen :)

Efter fin afvaskning og aftørring skal jeg vende mig om. Vi køre videre med seriøs massage fra hoved til fødder. Da hele massagen er slut spørger hun til ekstra, hvilket jeg syntes var fedt.

Hun tilbyder HJ, mund eller samleje.... Det ender med mund.

Kondom bliver hentet og påsat, hun spænder ligesom læberne ud på hendes tænder så hun ligner en bedstemor uden tænder og begynder på noget meget komisk som overhovedet ikke rart. Kan bedst forklare det som tænder der køre lidt op og ned men med lidt hud imellem.

Efter 1 min hvor jeg bare ligger og tænker WTF, beslutter jeg mig for ar hive kondom af og få et HJ.. Det hele bliver endnu mere upersonligt og jeg må ikke røre hende overhovedet.... Jeg overvejer at sige stop da jeg kan mærke på Nina at hun ikke på nogen måde har tænkt sig at tænde mig eller gøre noget videre andet end at lave maskin hånden og kigge væk.

Efter endnu et par minutter syntes hun at jeg skal skynde mig at få afsluttet, jeg forklare at jeg ikke er tændt og jeg bare vil have en hånd hen og mærke missen, ingen finger bare mærke hende. Det er der ikke noget af og jeg begynder ar blive helt slap.. Gode råd er dyre og jeg begynder at tænke på at jeg betalt for et blow der ikke var er blow, et dårligt HJ.. Lukkede øjnene og spillede den af selv, fik hende dog til at overtage ved afslutning.

På en måde har jeg lyst til at komme igen, da jeg på en uforklarlige måde tror på Nina kan præstere bedre. Tiden må vise det...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så blev det  for et par dage siden min tur. 

Jeg kom uanmeldt, men blev anvist til et rum og bestilte en halv times olie til 250. Pige var ikke lige min kop the, men rigtig fin krop, så jeg lod muligheden for ekstra være åben, hvis hun forstod at pirre mig undervejs.

Først gik der laaang tid, hvor jeg lå med bar røv på sengen og ventede... Kunne høre en masse snak mellem mænd og kvinder på gange. Endelig kom hun ind og undskyldte da også pænt ventetiden. Så var det tid til afvaskning i koldt vand!!!  :shock:  

Så i gang med massagen, hvor hun direkte fra dunken sprøjtede/plaskede kold olie i store mængder ud over mig. Massagen var ikke særlig god og 3-4 gange kom en anden pige ind og lige skulle et eller andet... Det er ikke særlig fedt!!

Der var ikke den mindste antydning af lir og ikke en eneste gang kom hun bare i nærheden af det sjove område, så da hun i i den blå luft spurgte om HJ til 300 takkede jeg hurtigt nej!

Så blev det tid til endnu en tur med koldt vand og så ud af vagten... troede hun, for hun havde lige "glemt" at give mig byttepenge!! Det mindede jeg hende pænt om og måtte vente i temmelig lang tid, før jeg fik mine 50 i små mønter. Ja, lidt nærigt kan man mene, men jeg synes ikke den omgang fortjente 50 kr. i drikkepenge. 

Beklager den negative anmeldelse, men nogen succes var det altså ikke!!  :-|

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...